Skocz do zawartości

iwiniusz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Sierpc

Ostatnie wizyty

268 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika iwiniusz

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

9

Reputacja

  1. Witam, czy suport press fit w tej merida 500 lite 2021 nie będzie problematyczny? Chodzi mi o skrzypienie, trzaski no i o serwis. Rozważam zakup tego modelu. teraz jeżdze na tfs 500 z 2015 na klasycznym suporcie bsa, i serwis jest bajecznie prosty.
  2. No piekny Spec, jaka to dokladnie wersja i rocznik?, bo widzę sztyce cobble gobller i inne prowadzenie linki do tylnej przerzutki p.s mistrz drugiego planu rządzi
  3. Specialized Roubaix Sport 2019 p.s w obecnej chwili mam krótszy mostek, pedały Time, siodło Power, ale brak aktualnej fotki
  4. bo latem ta ścieżka jest praktycznie nieprzejezdna.
  5. Tak przewody zarówno hamulcowe jak i przerzutowe były przycinane względem serii. Może tak to wyglada na zdjęciu ale przedni przewód ładnie przechodzi na druga stronę koła i jest przyłapany w takim uchwycie na koronie amortyzatora. P.s złapałem na cienka czarna trytytke i może być. Cicho i nie rzuca się w oczy. Hamulce jeszcze będę docierać. Jutro kolejne km.
  6. Witam! mam dwa pytania eksploatacyjne. Jak radzicie sobie z obijającymi się o siebie przewodami hamulcowymi, które podczas jazdy po wertepach tłuka się o siebie, a ja lubię jak w roweru wszystko działa perfekcyjnie i bezgłośnie. linki przerzutowe maja takie plastikowe uchwyty-separatory, ale do przewodów hamulcowych nie pasują . inna średnica. jak to złączyć żeby było estetycznie i trwale, no i żeby się mogły względem siebie przesuwać przy skręcaniu? ile potrzebują hamulce m675 na dotarcie się. Wszystko nowe, klocki, zaciski, tarcze. Przejechane ok 100km i wg mnie hamują tak sobie, ze tak powiem średnio, nie czuć tej mocy hamowania jakiej się spodziewałem.
  7. Witam! Aktualizuje temat bo może się komuś przyda. Ja w swoim powiecie przetarłem ślady i jako pierwszy wyrobiłem trzecią tablicę rejestracyjna tzw bagażnikową. Na razie jeszcze nie mieli gotowych do wypełnienia wniosków, wiec zostałem poproszony o napisanie samodzielnie wniosku z podstawowymi danymi. Znalazłem z necie gotowca z UM Poznań, przerobiłem po swojemu, złożyłem w WK, 53zł w kasie i parę dni czekałem. Dziś odebrałem tablice i założyłem na swojego Amosa Tablica ma swoja dodatkową naklejkę legalizacyjną plus wpis w dowodzie i naklejka. Starych tablic nie trzeba przynosić, do karty pojazdu też nic nie jest dopisywane. no to do sezonu wyjazdów rowerowych jestem przygotowany : ) pzdr!
  8. Moja Merida Road Race Lite 903, standardowa, rocznik 2013. dobry rower, traktuje go tylko treningowo, bo bardziej wole mtb.
  9. Dzięki za naprowadzenie na tą nakrętkę. znalazłem cos podobnego, ale tanszego: http://www.cyklomania.pl/shimano-nakretka-tarczy-center-lock-15mm,id5887.html kupione i czekam na przesyłke.
  10. Panowie to jest jakaś masakra. Dziś byłem w trzech serwisach rowerowych i każdy rozkłada ręce, nie wiedząc jak to przykręcić poprawnie. Żaden klucz nie pasuje, nie wchodzi na ten stozek kończący oś. Nie wierze ze nie ma na to sposobu, a także żeby DT odwaliło taki babol. P.s klucz do wolnobiegu nie pasuje. Już w drodze desperacji oddam swój klucz do kasety do tokarza żeby go podtoczył.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...