Skocz do zawartości

Krzesimir

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    wwa

Osiągnięcia użytkownika Krzesimir

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Panowie, pogubiłem się. Mam felgi o szerokości zewnętrznej 28mm, na których siedzą Nevegale 29x2.2. Co najcieńszego mogę założyć na asfalt? Tabelka podpowiada 700x44, będzie to pasowało? A może da się jeszcze węziej (oczywiście w bezpiecznych granicach)?
  2. Krzesimir

    [Zakup] 29er do 1700 zł?

    @Sebba Na szybko mogę Ci polecić Limber Tasso, XCM, Acera+Deore, hydraulika Tektro. Za chwilę pęknie pierwszy tysiąc km i póki co nie odnotowałem żadnych problemów. Tylko rama jest dość krótka, radzę pomierzyć. Pozdr
  3. W kwestii przeglądu czuję się wywołany do odpowiedzi. Otóż należy się tu pewne sprostowanie- w dalszym toku korespondencji ze sprzedawcą okazało się, że przegląd nie jest konieczny w celu podtrzymania gwarancji, a jedynie zalecany.
  4. Dobra to ja się wetnę i spytam, czy ktoś kiedyś próbował jazdy Maestro (oczywiście obutym w terenowe gumy) w terenie? Czy przełożenia na to pozwalają? Gdzieś widziałem fotę Kandsa na solidnych balonikach.
  5. Rozumiem. Napisałem z ciekawości do jednego ze sprzedawców na allegro (bf_bike) z pytaniem o serwis. Okazało się, że rower jest wysyłany na koszt sprzedawcy do niego (i tu zapewne część uzytkowników o tym wie), ale też, że może być skierowany do serwisu, (mają w miastach pow. 50 tysięcy mieszkańców)- tu akurat pytałem o Warszawę lub okolice- jest na Nowowiejskiej 10 (to samo pytanie zadałem infinitibike, brak odpowiedzi). Sprzedawca twierdzi również, że należy wykonać pierwszy przegląd miesiąc po zakupie. Jak było z tym u Was? Napisałem również do Trans-roweru z zapytaniem, czy wysyłają Maestro do jakiegoś punktu dystrybucyjnego w Warszawie. Czekam na ich odpowiedź.
  6. Nie wymaga, lecz woli wiedzieć, co kupuje A jak z pozycją na tym rowerze? Preferuję raczej pozycję sportową, mocno pochyloną, jak jest w tym przypadku? Czy po wyjęciu kilku podkładek spod mostka będzie ok? Miał ktoś może porównanie do 29era? Znalazłem Krossa Levela B2 za niewielką dopłatą i też w sumie ciekawy.
  7. Zbyszku, chodzi mi o to, czy rama pod wpływem np. dłuższego ślizgu bokiem na zaciśniętym hamulcu nie postanowi przypadkiem się zgiąć. A skąd mi to przyszło do głowy? Występowało to w jednym z moich poprzednich rowerów.
  8. Bardzo ciekawi mnie ten sprzęt, mógłbyś o nim napisać coś więcej? Może pokusiłbyś się o jakiś mały teścik? Zastanawia mnie ta marka, wiesz o niej coś więcej?
  9. Ok, a jak ze sztywnością ramy? Występują na tym polu jakieś niedociągnięcia? Miał już ktoś z Was okazję korzystania z naprawy gwarancyjnej i ma co do tego jakieś uwagi?
  10. Naprawdę, bardzo chciałbym przeczytać wszystkie strony tego tematu, ale ich ilość mnie przerasta Tak więc, Panowie, jakie są Wasze refleksje na temat użytkowania tego sprzętu po przejechaniu większych przebiegów? Opłaca się? Jak z jazdą w "umiarkowanym" terenie? Jestem na etapie zakupu roweru do 1500zł i Kands jest na mojej liście. Mam wątpliwości co do zakupu przez internet i późniejszej realizacji gwarancji, dlatego staram się znaleźć informacje nt. jego (bez)awaryjności. Jak to z tym u Was jest? Mam możliwość dopłacenia do Krossa Levela A2 (wprawdzie jest to MTB) (opcją jest również Rockrider 500) i zastanawiam się, co będzie lepsze. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...