Skocz do zawartości

dio13

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Tomaszów Lubelski

Osiągnięcia użytkownika dio13

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Ostrożnie z tym zmywaczem, bo może zejść farba przy okazji. Zależy jaki zmywacz. Najlepiej zastosować, tak jak napisał BikerLight benzynę ekstrakcyjną, klej ładnie schodzi i nie niszczy lakieru.
  2. Tu masz odpowiedź: http://www.forumrowerowe.org/topic/135848-detkipresta-na-zwykla-obrecz/
  3. Stosunkowo, to każdy element możesz wymienić w celu odchudzenia roweru. Nie lepiej było złożyć sobie rower z lekkich podzespołów? Tak płacisz dwa razy
  4. Też muszę czegoś poszukać. W tym lazaro co dodał PiotrowskiGD są chyba takie same błotniki jak w jego majstrze, ale inaczej zamontowane. Chociaż wyglądają jakby ocierały. Może ktoś coś poleci, ale nie blaszaki na drutach.
  5. Co to za błotniki? Ja kupiłem do górala i niekoniecznie pasował, więc musiałem go podtuningować nad palnikiem i niespecjalnie wygląda...
  6. Wybacz Wojtku, jestem tylko początkującym amatorem. Nie miałem pod ręką starej szpychy. Obiecuję poprawę Co do gripów, to moje za cholerę nie chcą się przekręcić na kierownicy, nawet gdy tego chcę. A co do drętwienia Twoich rąk, to tak jak ktoś tu pisał, z gripami, to sprawa indywidualna, trzeba się przymierzyć, dotknąć, polizać itp. I nie montować ich wypukłym do góry, żeby nie były zbyt wypukłe ... żarcik taki...
  7. Moje gripy to te które podał Piehursson. Dokładnie to są VELO D3 ERGO GEL gdyby wygasł link do aukcji.
  8. Chyba go odwrotnie położyłem. Ale pomimo tego Connex ma 114 ogniw, a oryginał coś więcej.
  9. Ja też przed chwilą też założyłem Connex 808 114. Zobaczymy jak się będzie spisywał. U mnie była taka różnica pomiędzy Connexem a fabrycznym.
  10. Ja kupiłem takie gripy: i jestem z nich zadowolniony. Tanie i wygodne.
  11. Ja przed kupnem roweru, wpadłem na ten temat i po lekturze poprosiłem sprzedawcę, żeby od razu wymienił gripy.
  12. Rupa, co do bagażnika i sakw zerknij do garażu Piehurssona, tam ma zdjęcia swojego Majastra z interesującym Cię osprzętem.
  13. A czy w naszych amorkach da się zmienić mechaniczną blokadę na hydrauliczną?
  14. A na następny raz jak chcesz zablokować amortyzator, to zatrzymaj się, najlepiej zejdź z roweru i dopiero blokuj.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...