Skocz do zawartości

nonameuser1

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    169
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana nonameuser1 w dniu 10 Maja 2015

Użytkownicy przyznają nonameuser1 punkty reputacji!

1 obserwujący

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Warlubie kuj-pom

Ostatnie wizyty

511 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika nonameuser1

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

44

Reputacja

  1. Najpierw robaszki sprawdźcie sobie, że kiedyś szosy miały takie przydługawe linki, a później śmieszkujcie Zmieniac biegi linkami hamulcowymi? Kolega widze obeznany
  2. Siodełko polecam przepucować tłuszczem do skór PALC (szukaj na allegro). Nabierze połysku i będzie zakonserwowane przed deszczem itd. Kilka swoich siodełek doprowadziłem tak do stanu używalności.
  3. Przy końcu czyli jak? Normalnie górą? Wypuszczenie górą mi nie pasowało przy takiej kierownicy.
  4. Wiele osób się zastanawia jak można jeździć na takiej zębatce, ale rower sunie naprawdę lekko, bardzo łatwo się rozpędza a przy jakiejś prędkości to już sama przyjemność kręcić mniej korbą Drugi plus, że w okolicy gdzie mieszkam, jest płaski teren, więc i RedBulle nie są potrzebne choć nie jeżdżę tym rowerem w dalekie trasy, raczej używam hobbystycznie. I jeszcze coś ode mnie:
  5. Jednak nie rozumiesz Ale spoko, Twój temat, rower, nie wcinam się, to były tylko rady.
  6. Chodzi o to, że wydałeś dość spora sumę a osprzęt jest raczej niezbyt, przy odsprzedaży go stracisz dużo, o ile uda się to sprzedać. Szkoda że nie wziąłeś pod uwagę zakupu używanego osprzętu w super stanie, co idzie trafić, wtedy rachunek wyszedłby podobny, wygląd klasyczny byłby zachowany i mógłbyś skompletować całą grupę, np. shimano 600 i nie straciłbyś nic na funkcjonalności i przy ewentualnej odsprzedaży.
  7. Też wizualnie mi średnio pasuje, ale jak pisze poprzednik, ma się podobać właścicielowi, jeśli się podoba, to ok... Po prostu to wygląda jakbyś pozbierał wszystko co miałeś w domu/piwnicy przypadkowego i powkładał do roweru a przecież kupowałeś specjalnie pod tą ramę, można było się nieco bardziej postarać aby to tworzyło ładną całość, w końcu klasyczne szosówki również grzeszą pięknością.
  8. Pierwszy czerwony to chyba tylko po kolorze identyczny, zdjęcia z olx są tak małe że nie wiem jak możesz mówić że masz identyczny nie widząc szczegółów mufek, mufy suportu itd... Co do drugiego i trzeciego to faktycznie identyczne jak dwie krople wody Drugi to lopro, trzeci od gromady czyli na bank spawanko lutowanko itd, z oryginału raczej nic nie zostało Wyłączam się z dyskusji bo widzę, że kolega niedawno nie wiedząc jaki ma framset, w kilka dni wchłonął całą wiedzę o ramach
  9. Super też powinien mieć takie przetłoczenia, to akurat w Twoim jest dziwne i pierwszy raz widzę takie coś w Romecie.
  10. Akurat kształt mufki podsiodłowej nie do końca może być tu wyznacznikiem-poniżej zdjęcie ramy Sporta, średnice podsiodłowej jaką masz?
  11. Romet Super powinien mieć takie serduszka, otwory w mufkach (foto poniżej), Sport tego nie ma - jak to jest u autora tematu nie wiem, bo na zdjęciach nie widać, kolejna rzecz odróżnająca Supera od Sporta to wycięcie w mufie suportowej - to widać że Romet autora posiada. Przede wszystkim warto zmierzyć średnicę rury podsiodłowej, Sporty w większości są zrobione z kanalizy, Super powinien być na lepszych rurkach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...