Skocz do zawartości

Jaca911

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 773
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Jaca911 w dniu 3 Maja 2017

Użytkownicy przyznają Jaca911 punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Jacek
  • Skąd
    Kraków

Osiągnięcia użytkownika Jaca911

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

222

Reputacja

  1. Cześć, Używałam AirCompressora niezgodnie z przeznaczeniem, a dokładnie córki. Napompowały nią 400 balonów. Gdy mi oddały okazało się manometr obrócił się w obudowie, a podczas pompowania kół szosowych nie utrzymuje ciśnienia powyżej 3bar. Jak ją rozebrać żeby naprawić? Odkręciłem dwie widoczne śruby od dołu ale niestety nic to nie daje, nie da się nic rozebrać. Pewnie gdzieś jest zatrzask i trzyma. Robił już kros takie naprawy? W sieci jest tylko jak naprawić głowicę. HELP!!!
  2. Nie chcę zakładać nowego tematu. Jak wygląda kompatybilność w drugą stronę. Mam komplet XT m785. Tylny zacisk mimo wymiany uszczelek szczy jak głupi. To już jest 9 letni pacjent. O dziwo przód żyleta jak nówka. Szukam samego zacisku na tył. Czy BR-M8100 będzie działał z klamką BL-M785? Z obrazków wygląda, że BR-M8100 też jest na Banjo. Dobrze kombinuję?
  3. Można powiedzieć, że wszystko od wysokości siedzenia i kierownicy po ich pochylenia i ustawienie łapa klamkomanetek. Jedno jest pewne, że uciskasz jakiś nerw. U mnie pomogło ustawienie poziomo górnej części kierownicy i podniesienie lap do góry. Wcześniej były moim zdaniem za nisko i przed nimi tworzyło się zagłębienie. Dłoń nie leżała cała cała tylko jej dolna krawędź i odcinało po kolei palce od najmniejszego do środka.
  4. Dzięki, faktycznie pierwsze żyły linki już poucinane na zakręcie w manetce. To jeszcze jedno pytanie czy seria R7000 też ucina/łamie linki czy coś poprawili?
  5. Cześć, Pacjent: - jak w temacie prawa klamkomanetka Shimano 105 ST-5800 11rz Objawy: - w zupełnie losowych momentach mniejsza manetka rusza się bez oporu i bez reakcji w postaci zmiany przełożenia na twardsze/szybsze. Na początku było to sporadyczne raz na kilkaset km, wydawało mi się, że dzieje się tak gdy przypadkiem naciskając na małą trącę też dużą. Potem było coraz częstsze co kilkadziesiąt kilometrów i chyba tylko wtedy gdy po wjeździe na szczyt czyli po redukcjach przychodzi czas na przyspieszanie. Czyli zmiana kierunku zmiany przerzutek. Obecnie dzieje się to już bardzo często i nie ma żadnej reguły, nawet podczas kolejnych zmian w tym samym kierunku. żeby zmienić w takim przypadku trzeba odpuścić i jeszcze raz nacisnąć. Wydaje mi się, że to nie jest objaw początków ucinanej linki, bo gdy to miałem to zmieniała za każdym razem tylko upośledzona była dokładność. Pytanie: - czy to już trup czy da się cos pogmerać, posmarować, wyczyścić?
  6. Dzięki Faktycznie dopatrzyłem się i te duże do tłoczków nie są okrągłe w przekroju tylko kwadratowe. Zamawiając w GG Trading trzeba im wysłać oryginały na wzór czy wystarczy pomierzyć? Znane są wymiary? Duży problem jest z wydłubaniem uszczelek i czy trzeba rozkręcać zacisk?
  7. Cześć, po prawie dziesięciu latach zaciski od hamulców XT BR-M785 zaczęły siurać. Jeszcze ich nie rozbierałem, bo zacząłem poszukiwania części. Znalazłem taki zestaw regeneracyjny: https://allegro.pl/oferta/zacisk-hydrauliczny-2-tlokowy-m785-m675-12670389174 Czy to jest coś warte? W oryginale są tłoczki ceramiczne, które niby nie puchną ze wzrostem temperatury, a tu są jakieś hybrydy aluminiowo ceramiczne - aluminium rośnie wraz z temperaturą. A może wystarczy wymienić same uszczelki? Są jakieś sprawdzone zestawy regeneracyjne? A może wystarczy dobrać oringi do oleju za 50gr w sklepie za rogiem?
  8. Ja przy 181cm miałem 99kg - na samej jeździe w pierwszym roku poleciało 10kg, w drugim 5kg, w trzecim 4kg i od 3 sezonów dreptam w okolicy 80kg. W zeszłym roku przez lato było 77 i na tym koniec. Przez zimę wróciło do 83 i zajęło mi 4 miesiące by wrócić pod kreskę 80kg. To są własnie te ostatnie kilogramy... Masa już nie wymusza dodatkowego wysiłku, serce i mięśnie przyzwyczaiły się do obciążeń. Teraz efekty daje tylko pilnowanie tego co i ile się je. Zwiększenie ilości treningów i obciążeń powoduje uczucie wilczego głodu, który jest nie do opanowania i dopycham pod korek. Trzeba się mocno pilnować.
  9. Patki jak piszą owsiane górskie nie błyskawiczne (4-6 łyżek), dodać łyżkę słonecznika (dobry tłuszczyk) i pół łyżki rodzynek (wiem, wiem cukier i to najgorszy bo fruktoza) dla smaku, szklanka mleka pasteryzowanego 3,2%. I raczej na śniadanie niż na kolację. Na tym spokojnie można przejechać 2h w mocnym tempie. Ja jeszcze podwójne espresso z kropelka mleka. Jak zjem kanapki masło orzechowe plus szczypta dżemu, to po 1h już czuje głód na rowerze.
  10. Niestety tylko trochę ponad połowę z tego co masz w poziomi i w pionie i Najdłuższa jazda to ledwie 200km Szkoda, że jadąc do Gdańska przez Skałę nie zatrzymałeś się u mnie na poranną (północną) kawę
  11. Mi najbardziej podoba się góra rury sterowej Co do SLX 9-rz to dostaje nowego życia po założeniu kółeczek z łożyskami zamiast ślizgów np. takich: https://www.decathlon.pl/koka-tacx-t4060-11-zbow-id_8030452.html Zupełnie inna przerzutka, nawet stuka przy zmianie jak SRAM
  12. Mnie wczoraj po przypedałowaniu do domu w progu przywitał taki gość:
  13. Widać [emoji14], z daleka. Najbardziej z tyłu jak cię delikwent urywa... [emoji12]
  14. Widocznie skrót kamery zjadł podjazd... A ja dzisiaj umyłem szosę, przeserwisowałem jej pedały spd-sl, to samo z mechanizmem korbowym, przerzutkami i zapadła biedaczyna w sen zimowy. Sezon szosowy zamknięty. Od jutra zostaje tylko mtb w formie leśno terenowej i komutowanie. Z przepastnych czeluści garderoby wyciągnąłem zimowe buty spd, odzież i bieliznę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...