Skocz do zawartości

aristo111990

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana aristo111990 w dniu 2 Listopada 2017

Użytkownicy przyznają aristo111990 punkty reputacji!

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://aristo111990.blogspot.de/

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Pawel Piotr
  • Skąd
    München

Ostatnie wizyty

456 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika aristo111990

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

19

Reputacja

  1. Coz Ci moge poradzic na szybko: - wejdz na strony obu osrodkow i poszukaj zakladek MTB. - dodatkowo, serwisy gps (napisalem Ci wczesniej) i tam poszukaj tras innych uzytkownikow pod katem dlugosci, podjazdu, etc. - na koniec, wybierz sobie jakias przelecz do ktorej prowadzi droga, ktora wg Ciebie bedzie spelniala twoje wymagania i zaplanuj sobie Gotowe, ja tak robie Patrze co jest i modyfikuje pod siebie
  2. ja dorzuce swoje 29 groszy
  3. Hej, dorzuce od siebie. W maju jak juz ktos pisal, moze wysoko (>1800-2000m) lezec wciaz snieg badz bloto, ktore utrudnia poruszanie sie. Morke buty to tez nie najlepszy kompan na pedalowanie przez caly dzien. Jesli Cie interesuja trasy typu marathon, to niepotrzebna Ci gondola.. Klikugodzinnych podjazdow znajdziesz bez liku. Tu polecam WWW: gpsies badz outdooractive. PS. Nie wiem, jakie jest twoje doswiadczenie w tej materii, ale podjazdy alpejskie ( a takie chcesz) to troche inna bajka niz 300-800m. w naszych rodzimych gorach PS2. Jesli to nie wyjazd stacjonarny, to wez pod uwage kilku kg. plecak, ktory 'spotenguje' trudnosci zwiazane z podjazem
  4. Powtarzam : Trans Alp przez Dolomity: Sterzing => Bassano del Grrappa 5-6dni 310km ~9000m 2x Terminy +1 awaryjny Czerwiec / Lipiec Pozdrawiam Paweł.
  5. Po wyprawie Trans Alp 2016 w planach stoi Trans Dolomiti 2017. Trasa zaplanowana wstepnie, szczegoly beda sie w trakcie wyjasniac. Ekipa otwarta na nowe osoby, chcace przejechac Dolomity az do Bassano del Grappa.
  6. nie wiem, czy Hope to najpopularniejsza tarcza i najlepsza, ale to drugie bede mogl juz w piatek wyprobowac - zamowione nowe HOPE E3 do mojego bike )
  7. Sorry, ze tak pozno, ale zostaw T1. W porownaniu do Oro ma regulacje brake Point Contact (co uwielbiam, bo mozesz miec bardzo krotki skok klami przy bardzo twardym hamulcu - ale to kweistia gustu)
  8. Czesc, ja mam juz 3 rok ( z przodu 180) plywajaca od Formula i moge powiedziec, ze jest bomben fest wytrzymala. Rok temu zmienilem z tylu 160->180 i takze bez problemow. Czasem dzwoni, ale tylko dlatego, ze mam ekstremalnie blisko klocki przy tarzcy ustawione
  9. A tutaj patrzyles: http://www.forumrowerowe.org/topic/176556-amortyzator-wymiana-sterowki/page-4?do=findComment&comment=1647135 ?? ))
  10. No ale tu masz za 169€ ( cena negocjowalna) http://bikemarkt.mtb-news.de/article/410479-manitou-marvel-comp-29-ts-air-100-tapered-qr9 Patrz co Ci posylam:)) Co do zipa, to wszytsko sie zgadza. Juz myslalem, zeby zalozyc tylko na czas ustawienie SAGu a potem zdjac. Gumi O-ring chyba zaloze podczas nastepnego serwisu, kiedy nozki beda sciagniete.
  11. Co do zipa, to zgadza sie. Problem w tym, ze jest on twardszy niz gumi o-ring, co moze skutkowac porysowaniem goleni. Jakos mnie on nie przekonuje. Co do Marvel Expert, to sciagany jest z CUBE LTD Pro 2013!! gray'n blue. Takze nie wiem, czy wierzylbym w zapewnienie, ze produkcja torok k 2014. Co do ceny, popatrz tutaj: http://bikemarkt.mtb-news.de/article/345426-manitou-marvel-comp-29-ts-air-100-tapered Albo na Chainreaction, maja tam dobre oferty. W Marvel o ile sie nei myle, jest ISO Air.. wiec widelec bedzie troche ospaly na malych dziurach.... Co do opini:
  12. Dzieki za komentarz. Musze przyznac, ze dawno i dlugo szukalem odpowiedniego widelca. W zasadzie, od kilkunastu lat, jak zaczalem uprawiac MTB, cierpialem z roku na rok - jak moje doswiadczenie i wiedza mtb rosly - na brak czulosci posrod widelcow jakie uzytkowalem. Juz mialem zamowionego Marzocchi, ale przypadkiem natrafilem na zaprzyjaznionym forum na negatywne opinie nt. schodzacej powloki Gold Race ( tez zlotej a’la Kashima @ FOX) i postawilem na sprawdzone konstrukcje Manitou. Negatywna komora w postaci sprezyny stalowej swoje wazy ( ~200g w porownaniu do mojej REBA SL) ale jestem w stanie to przebolec J Jezdze na SAG ~22-25% I widelec lubi zanurkowac przy hamowaniu. Przede mna dobor optymalnego cisnienia i tlumienia ( ABS+) Tabela doboru cisnienia powietrza MARS Air w moim przypadku sie nie do konca sprawdza. Przy 70kg mam 50(soft)-55PSI(firm) - MARS Air orientacyjne:55-80PSI Podczas startow w maratonie ( sporadycznie ok.5-7/rok) bede musial zaingerowac w ustawienia widelca pod katem bardziej sportowych ustawien – czytaj: twardo. Zrezygnowalem z manetki MILO ze wzgledu na jej zmniejszony zakres pracy/obrotu. Tutaj dzwignia ma przewage, choc zmiana tlumienia ABS+ o 2 pozycje w zasadzie niczego praktycznie nie zmienia. Dopiero nastepne pozycje daja wyczuwalny wzrost/spadek tlumienia. Sadze, ze na maratony pozycje MAX / MIN beda wystarczajace, ze wzgledu na brak czasu na ‚fine tuning‘ tlumienia. Moze MILO zagosci na czas maratonow na kierownicy, na razie na wypady w Alpy i okoliczne gorki dzwignia pozostanie. Co do sztywnosci: widelec z TA15mm jest szytwny bocznie. Tarcza nie dzwoni. Gorzej ze szytwnoscia wzdluzna ( w osi roweru). Tu widac nawet golym okiem, jak widelec np. na tartce lubi minimalnie wibruje przod/tyl – co w zasadzie przy 32mm bylo do przewidzenia. Nie uwazam tego za wade. Praktycznie jest to nieodczuwalne. Os HEX TA15mm w domowym zaciszu nie sprawia problemow. Mnie na razie brak duzego doswiadczenia w de i montazu kola, ale jakbym mial dzis na maratonie zmieniac detke, to zajeloby to troche czasu. Ta os wymaga po prostu przyzwyczajenia do jej specyficznego montazu ( 1. wlozenie osi – a raczej trafienie we wlasciwe miejsce, 2. przerkecenie o 90st, 3. zacisniecie) Czego brak? Oczywiscie gumowego ringa do ustawienia SAGu oraz orientacji, jak i ile nasz widelec sie napracowal. Kolejne, to prowadzenie przewodu – nie chce mi sie o tym pisac! J Wiecej informacji bedzie sie pojawiac na moim blogu, na ktory Was zapraszam. pozdr, Pawel.
  13. Chodzi o ten problem: http://www.forumrowerowe.org/topic/80610-manitou-stukajacy-tlumik-absolute-rozwiazanie/ Sorry, ze tak pozno odgrzewam, ale posiadam akurat Manitou na pokladzie ( Tower Pro 100mm) i temat jest na topie:) pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...