Kaseta w sumie może być dowolna byleby Ci przełożenia odpowiadały. Jakościowo wszystkie wypadają podobnie, bo to w lwiej części łańcuch decyduje o żywotności napędu.
8 z tyłu to wymiana manetek i sens to ma tylko wtedy jeśli czegoś Ci brakuje obecnie. Dojdzie Ci 1 bieg - dodatkowy lżejszy, lub 1 gdzieś w środku dla płynniejszego stopniowania. Minimalne zębatki są prawie zawsze jednakowe niezależnie od ich ilości.
Ten amortyzator jest tak prosto zbudowany, że każdy da radę o ile jest jeszcze opcja go rozebrać, bo może być przerdzewiały na wskroś. Podmiana na coś rzeczywiście dobrego może być bardzo ciężka, bo masz stary standard sterów (1 cal i skręcane), a wymiana na coś podobnej jakości jest bez sensu jeśli ten da się przynajmniej nasmarować i cokolwiek będzie się uginał.
Koła radziłbym poszukać w całości zależnie od budżetu. Będzie łatwiej. Chyba, że planujesz jakieś grube wyprawy i konkretne obciążenia. Do zwykłej, codziennie jazdy budżetowe koła się nadają. Porządny zaplot jest więcej wart niż nawet najtwardsza obręcz.
Continental Ride Tour