Skocz do zawartości

AXE95

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    261
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika AXE95

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

12

Reputacja

  1. Witam, chciałbym zapytać specjalistów od serwisu jakie mogą być przyczyny wybicia lewej uszczelki kurzowej. Amor jest już po drugim serwisie i po jakimś czasie ( za pierwszym razem 350 km a za drugim po 750 km) wypada uszczelka. Generalnie raz amor jest w porządku a czasami jest zbyt miękki / zbyt twardy. Rozumiem, że problem wynika z ciśnienia w komorach. Mógłby mi to ktoś wyjaśnić dokładniej i jakie koszty mogę ponieść? Oraz czy w ogóle da się to naprawić :/?
  2. http://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-górskie/rowery-xc/superfly/superfly-7/p/2073600-2017/ chodzi o tego? Jeśli masz pieniądze to ja bym dopłacił. Sztywna oś to bardzo fajna sprawa. Zawsze ustawia koło w tej samej pozycji przez co nie ma problemów z ocieraniem klocków o tarczę. Po za tym rama będzie dużo bardziej przyszłościowa. Słyszałem wiele opinii że fox jednak działa trochę lepiej niż reba, ale sam nie miałem przyjemności jeździć na foxie także nie potwierdzam.
  3. Witam, podłączę się do tematu. Mam problem ponieważ klamka jest luźna. Bez oporu lata do przodu i do tyłu. jestem pewny że przeskoczyła lub pękła sprężyna. I teraz mam pytanie: Jak ściągnąć klamkę? Trzeba wybić ten trzpień? Jeśli ktoś już to robił to bardzo proszę o pomoc. PS. Mam tą nową wersję hamulców.
  4. AXE95

    [słabe hamowanie] slx

    Po przemyciu tarczy środkiem czyszczącym może spaść moc hamulców. Jednak mi się nigdy nie zdarzyło żeby moc tak drastycznie spadła. Może spróbuj je trochę rozgrzać na zjeździe.
  5. Masz rację, wczoraj pogrzebałem na zagranicznych forach i wszystko stało się jasne. Po prostu przy dobiciu amora powietrze wędruje do komory negatywnej. Wczoraj całkowicie spuściłem powietrze i lagi nie chowały się w 100 procentach. Kilka razy popracowałem amortyzatorem zaciągając powietrze i naciskając na zawór zawsze trochę powietrza zeszło. Po tym zabiegu lagi schowały się całkowicie. Napompowałem 75 psi i amortyzator zupełnie inaczej działa. Jest dużo bardziej czuły i w końcu sag wynosi około 10 procent. Od kupna roweru żyłem w nieświadomości bo sprzedawca nabił za mało powietrza i zaraz na pierwszej jeździe go dobiłem. Mimo wszystko bardzo dziękuję za pomoc.
  6. Problem w tym że mam maksymalną ilość jaką przewidział producent.
  7. Przez ostatnie miesiące nie miałem zbytnio się tym zająć, ale odkręciłem korek i okazało się że mam założone wszystkie tokeny. Kiedy je wykręciłem było jeszcze gorzej. Czy na przykład dolaniem większej ilości oleju można jeszcze "utwardzić" ten amortyzator? Czy muszę się pogodzić z jego charakterystyką? Problem może wynikać z tego że mam 80 mm skoku, a nie jak 99% amorów 100 mm.
  8. Z tym buczeniem przy hamowaniu to podobno wina mocno powycinanych tarcz Magury (pytałem w serwisie- wymiana na Shimano rozwiązuje problem). Ja mam w swoim Specu model MTS i też lekko szarpie. Co do słabego hamowania to pewnie coś jest zatłuszczone.
  9. W sumie masz rację. Czasami teoria ma się nijak do praktyki. Jak będę w domu w piątek to sprawdzę inne opcje.
  10. Właśnie rano wykręciłem top cap i okazało się że mam zamontowane 4 podkładki, czyli tyle ile trzeba. Chyba nic więcej z tym amortyzatorem nie da się zrobić lub za dużo wymagam.
  11. Witam, mam problem z amortyzatorem. Gdy ustawię sag na 20% bez problemu mogę dobić amortyzator. Przy 100 psi stojąc na pedałach i "skacząc" wykorzystuję ok 90% skoku. Oczywiście sag wtedy wynosi 5% albo mniej. Ważę 55 kg czyli według tabelki powinienem napompować max 70 psi. Słyszałem o bottomless tokens. Ktoś na forum tego używał? Rzeczywiście poprawiają te podkładki pracę amortyzatora? Przy 100 psi amortyzator się ugina ale o komforcie można zapomnieć...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...