Skocz do zawartości

MasterYoda

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    138
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://bastech.com.pl

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Skąd
    Kotlina Kłodzka

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika MasterYoda

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

6

Reputacja

  1. W napędzie 1x to normalne. W przypadku opisanym przez Bartka to chyba niemożliwe, żeby założyć łańcuch na wspomnianą zębatkę inaczej niż poprawnie.
  2. Moim zdaniem ma znaczenie. Mam identyczną zębatkę tylko z łańcuchem SRAM X01 i praktycznie nie ma możliwości założenie łańcucha na przednią zębatkę inaczej niż szeroko-szeroko, wąsko-wąsko. Musiałbym użyć dużej siły i odkształcić łańcuch. Zobacz tutaj: https://youtu.be/vw98rLcAbCI?t=329
  3. Możecie rzucić okiem czy kaseta "udźwignie" nowy łańcuch? I w jakim jest stanie?
  4. Witajcie. Rower to RR XC 900, pomożecie zidentyfikować co to za model tarczy? Jest 34T a chciałbym kupić ten sam model tylko 32T. Korba to Truvativ Stylo o ile dobrze pamiętam.
  5. Witaj.

    Pytałem w wątku o XC 500, napiszesz coś więcej o nim?

    Jak z gwarancją, czy w 100% nowy itp. Szukam czegoś w tym zakresie i jak będziesz go miał to daj znać.

    Pisałem PW ale nie mogę wysłać nic do Ciebie...

     

    Pozdrawiam.

  6. Popatrz na takie rozwiązanie: http://bastech.com.pl/xperia-x8-w-roli-licznika/ Taką Xperię można kupić za grosze, do tego opaska ANT+ do pomiaru tętna (używana to ok. 70.00 PLN). Dane treningu można wysyłać do chyba wszystkich znanych serwisów bezpośrednio z telefonu.
  7. Tak, w pozytywną i negatywną po 4 ml. Co do uszczelek kurzowych to robiłem taką próbę, że puste górne lagi bez tłumika i sprężyny powietrznej, włożone do dolnych lag z posmarowanymi uszczelkami kurzowymi (bez gąbek, te się moczyły w benzynie akurat) same się zapadały praktycznie pod własnym ciężarem z niewielką tylko pomocą i nie zauważyłem tego efektu "zacięcia" przy wsuwaniu.
  8. Mam Rebę RL DualAir z rocznika chyba 2012, tą z dolnymi lagami od SID-a i podobnie jak u założyciela wątku pierwsze ugięcie wymagało dużo większej siły niż następne. Serwis (bez wymiany uszczelek) robiłem już trzy razy, przy pierwszym smarowałem komory powietrzne olejem do pierwszego montażu silników, który był na forum opisany jako możliwy zamiennik RedRum-a, nazywa się to Millers Competition Assembly Lube, jednak to był kompletny niewypał, pisałem o tym na forum. Drugim razem komory smarowałem zgodnie z instrukcją smarem stałym PM600, praca była poprawna, jednak objaw "ciężkiego" pierwszego ugięcia pozostał. Dwa tygodnie temu przyszedł czas na serwis trzeci i teraz do komór wlałem po 4 cm3 oleju do amortyzatorów 15W i teraz pierwsze ugięcie jest całkowicie płynne. Minusem jest śladowa ilość oleju, która wypływa z wentyla podczas spuszczania powietrza z komory negatywnej, więc uwaga na tarcze hamulcową.
  9. Stosowałem Millers Assembly Lube do obu komór w Rebie Dual Air z 2012 roku (po ok. 5 ml) i nie polecam tego oleju. Amortyzator stał się bardzo "tępy", uginał się i wracał z oporem dużo większym niż normalnie. Musiałem rozebrać amora ponownie i złożyłem go już tylko na smarze RSP Slick Kick plus olej 15W do dolnych lag i jest bardzo dobrze.
  10. Według katalogu SRAM-a to potrzebujesz 85 ml oleju o gęstości 5w. Oczywiście jeżeli pytałeś o tłumik :-) Popatrz tutaj.
  11. Dokładnie to takiej dla napędów 10-cio rzędowych. Akurat była złota, ale są również srebrne. Różnią się chyba tylko kolorem.
  12. Są, ja używam "od zawsze" spinek Connex-a. Bardzo łatwo się je spina i rozpina. O takie: Connex
  13. OK, w takim razie serwisu szczęśliwy koniec Może kogoś zainteresuje, smarowałem takim zestawem mazideł: Yamalube 5W -olej do tłumika i dolne lagi RSP Slick Kick - trzpień w komorze powietrznej Millers Assembly Lube - smarowanie komory pozytywnej i negatywnej PM600 - uszczelka utrzymująca olej w ladze tłumika, dolna uszczelka tłumika i uszczelki korków tłumika i komory powietrznej.
  14. Witam. Napełniłem komorę tłumika olejem, włożyłem i zakręciłem tłumik. I teraz mam pytanie: czy trzpień tłumika po wciśnięciu go do środka powinien pozostać w takim położeniu czy ma "sprężynować" i wysunąć się z powrotem? Nie zdążyłem zauważyć jak to wyglądało przed demontażem a po złożeniu wszystkiego tłumik działa trochę jak komora powietrzna z bardzo niskim ciśnieniem, czyli: wciskam trzpień prawie do końca, puszczam go i on samoczynnie wraca. Regulacja tłumienia działa. Tak ma być, czy coś sknociłem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...