Ode mnie także negatyw.
Wybrane produkty oznaczone były jako "na stanie". Po prawie tygodniu oczekiwania (płatność w dniu zakupu przelewem) i braku jakiejkolwiek informacji z ich strony próbowałem telefonicznie się czegoś dowiedzieć. "Rozmowa" najpierw z automatem i wybieraniem cyferek kończyła się oczywiście rozłączeniem. Dopiero po kilkunastu próbach i wybraniu numeru niezwiązanego z dostawami udało mi się trafić na żywą osobę. Chociaż słowo "żywa" jest tutaj nadużyciem. Pan po drugiej stronie słuchawki wydawał z siebie takie mamrotanie, jakbym wybudził go dopiero co z popołudniowej drzemki!
Po sprawdzeniu nr zamówienia wytłumaczenie braku przesyłki: błąd systemu. Towar jest, ale nie mogli wysyłać.
Szkoda tylko, że klient musi sam się o takie informacje upominać.
Po kilku kolejnych dniach przesyłka doszła. Jednak podejście do klienta skreśla ten sklep w moim przypadku, przy kolejnych zakupach.