Skocz do zawartości

itr

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4 503
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    24

Ostatnia wygrana itr w dniu 9 Stycznia 2023

Użytkownicy przyznają itr punkty reputacji!

3 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Imię
    tr

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika itr

Emeryt

Emeryt (13/13)

  • Conversation Starter
  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

3tys.

Reputacja

  1. Cudowne, ależ to musi być kawał założyć taką korbę ostrokołowcowi Na filmie moja pierwsza przerzutka Shimano - Eagle ... montowana rzadko fabrycznie w Rometach zamiast Favorit. Mam nadzieję, że ten rower ożyje .... powodzenia
  2. Korba z wolnobiegiem? co to jest ? Odszukasz w internetach ?
  3. Też mam, za 6 E... w ogóle w BD kupiłem i suport i łańcuch kaseta sram bo znalezione na allegro tanie oferty są od sprzedawców chyba kopiuj wklej z alexpres i nie chciałem ryzykować ... kiedyś ogarniałem "stałych" alegrosprzedawców , a teraz wolałem kupić od "niemca" w jednej paczce.
  4. Bije jedna opona czy dwie ? Na oponie jest bąbel ? Jak wygląda stopka, czy patrząc na brzeg obręczy i oponę po jednej stronie jest miejsce gdzie opona jest wciąż ułożona głębiej? Reklamacja opon jest realna.
  5. Trzeba sięgnąć bruku, wtedy wibruje najlepiej. 👌
  6. Serwetka z mydlinami, spuść powietrze , namydl obwód , napompuj!
  7. Też przeszedłem to z kołami na Sumringle Duroc 30, wymieniłem na drugi zestaw kół sprawdzając trzy inne latarką, i wybrałem najmniej nieszczelne kola. ( decathlon). Przednie stało w piwnicy bo nie miałem widelca z osią 110, gdy je w końcu chciałem użyć okazało się że ... ma wyrwanego nypla ( rozerwaną obręcz) i minął ponad rok od wymiany. Złość złość złość. Nie wpadłem na to aby sprawdzać nowe koła podczas wymiany czy wszystkie szprychy są super, bo tak się na świeceniu skoncentrowałem. jeśli możesz reklamuj reklamuj reklamuj Moje obręcze to ok 400 zł szt... to że jest to metoda łączenia na insert to jedno , ( bo są też inne obręcze spawane) ale to że można to w fabryce latareczką sprawdzać to drugie. I wciskanie bubli bomblujących klientom jest słabe.
  8. Opór powietrza zawsze może być mniejszy, nawet na pozornie wolnych rowerach. Gdy huraganowo, mocno wieje obniżenie się do dolnego chwytu baranka czy położenie się na lemondce są super odciążeniem. Oba rozwiązania można docenić w rowerze górskim, ale bardziej dzielny terenowo jest rower z możliwie szeroką kierownicą. W Stanach na zawodach długodystansowych nie tylko stosują baranka w rowerach mtb, ale też wzorem szosowców zawężają kierownicę do niebotycznie wąskich np 36cm... jeśli dominuje samotna jazda pod wiatr, na preriach, po złej jakości drogach to jest to wybór racjonalny ( zysk i ryzyko wliczone w konfigurację - balansują się) Każdy wybiera to czego potrzebuje. A w baranku magi nie ma . Czasem , kiedy nawalają dłonie albo nadgarstki - jest u mnie okres tylko baranek, albo tylko normalna kierownica... miałem ganglion na dłoni - wtedy tylko baranek był do ogarnięcia i uchwyt na klamce nie powodował bólu.
  9. Baranek ma plusy: Wygląd obecnie modny Wprowadzenie przez wąskie drzwi Możliwość przeciskania między autami, drzewami Dolny chwyt na kilometry jazdy pod wiatr Chwyt wzdłużny na klamkach w przewadze do poprzecznego. Jeśli ktoś to lubi, jeździ od lat szosówkami. Dwie zalety ostatnie można kompensować lemondką oraz rogami. Ma wady: konieczność dopasowania pod siebie wymiary próby, kasa, nowe klamki kable, manetki mostki owijki Blleeee!!!! Dopasowanie ciała do nowych ułożeń Możliwość wywalenia się w terenie zaskakująco wywrotnym z za wąską kierownicą ( to okazuje się już po glebie) Moja sugestia - zostawić krótkie rogi zewnętrzne dodać wygodną lemondkę do długiej samotnej jazdy pod wiatr po dobrych drogach.... Do roweru z barankiem przekonać się na wakacjach wypożyczając grawela czy szosę w bajecznych warunkach i pogodzie. Wyrobić sobie o nim swoje własne zdanie. Ps : inna opcja przyjemnościowa- zmienić kierownicę mtb na bardziej uniesionego rizera, z innym kątem wzniosem , węższego, skrócić mostek , potestować kilka zmian. Kto szuka ten błądzi, a potem wie więcej.
  10. Poradnik Najtańsze na Aliex to zielone cyclami i różowe ridenow, zielone mają metalowe tutki i takie są ... lepsze moim zdaniem. Nie mam recenzji długofalowej. Tylko jazda próbna. Jeśli masz obręcze- wysokie stożki - trzeba dobrać wysokość zaworka. Musi wystawać tak aby nasadzić pompkę głęboko. https://www.centrumrowerowe.pl/detka-eyen-28-2-pack-pd32775/?v_Id=204207 Dwupak https://www.centrumrowerowe.pl/detka-maxxis-welter-weight-pd9813/ zaworek 60 https://www.centrumrowerowe.pl/detka-continental-race-28-wide-pd7090/ w tym samym sklepie , mniejsza szkoda jeśli debiutując z montażem nowych opon przy szczypiesz przy zakładaniu. Stare dętki mimo, że optycznie cieńsze zachowaj do kieszonki jako zapas. W razie potrzeby wypełnią oponę 30, chociaż lepiej nie jeździć tak latami, czyli warto dobrać rozmiar obejmujący opony 28-32 ,
  11. Conti gramprix "bez 5000" wprowadzili szersze rozmiary internet tak pokazywał , to dobre opony. Black Czili dobrze trzyma. Nie przebijam opon często, ale takiego spokoju ducha jak z tymi o których wspomniałem w linku - nie mam z lekkimi naprawdę szosowymi modelami , bo w lekkich szosowych ciąłem kamykami zwykle bok opony. Albo szkiełkiem dochodziłem przez bieżnik. Nie ma jednak opon doskonałych, zawsze może być pech. Stara Zafirro dość dobrze radzi sobie na ziemi, i mokrym. Ten bieżnik coś daje, nie ma go na rycinach współczesnej wersji Pro. Dętki zielone i różowe mam jako zapasy, wolę zwykły butyl z nakrętką kontrującą. Najlżejsze chińczyki nie są do hamulców obręczowych ( aby z rowerem w górach, tak pisze na pudełku, ich nie stopić. Z plastykowych szybciej znika ciśnienie. Do roweru " treningowego" wolę zwykłe. W chińskich- zwróć uwagę na zaworek, jego rurkę, i nie rozdmuchaj ich na sucho bo się odkształcą. . Sam kupiłem szosowe, gravelowe i Mtb, i te najlżejsze są węższe od tych które można stosować z obręczówkami , następne są gravelowe, i chyba do opony 28 bym ich nie wkładał, zobacz na pudełkach, chwilowo nie mam dostępu, ale chyba mam zielone Cyclami.
  12. Rubino to wyższy model. Moje zafiro - poprzednia wersja- to leżak Oferta z allegro mam takie 4, wszystkie nabywają w miesiąc charakterystyczne pęknięcia na bokach, ale ... nic się z nimi nie dzieje nie mają bąbli zero gum w rowerze do pracy na szklanoposypanych małpkami jesienno zimowych ścieżkach. Używam na dwóch tylnych kołach, i w lesie i na szutrach, ważę ponad 80 ciśnienie 6 i spada z czasem. Jeśli masz chęć wydaj 100 na dwie, albo ... poszukaj Rubino... będą w pogodne dni na gładkim asfalcie szybsze ... i możliwe że są szersze od 28...30 albo 32 możes zawsze zaryzykować... z wyższym ciśnieniem potoczą się szybko, na niższym- dostaniesz ekstra grip i komfort.
  13. Jeśli znasz szerokość 25 i 28 mm i się nie lękasz to 28 jest ok. Szersze opony rzadziej się pompuje, więcej wybaczają, a w wersjach takich lekko pancernych jednak są dość "przyciężkawe" Nie mam Rubino tylko zwijane Zafirro 28 i spokojnie znane mi szutry albo Kas Kabacki bez grawelowo można jechać. Dopiero piasek albo tarka z korzeni zniechęca. Ale jeśli zagapisz się z 28, albo jesienią wjedziesz w coś pod warstwą liści jest uderzenie młotem, albo nawet upadek. są Conti Speedcontact , Maxxisy Refuse, Marathony Almotion trochę szersze, odporne , a z dużym budżetem i szosowe opony typu Gp5000 szersze od 28 moje Refusy mają 38 albo 40c są z Amazon, wyprzedaż, toczą się spoko, ale już taka jazda 32-37 km/h przyjemniejsza jest na cieńszych i niepancernych, prawdziwie szosowych oponach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...