Skocz do zawartości

LoveBeer

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    368
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana LoveBeer w dniu 6 Lipca 2013

Użytkownicy przyznają LoveBeer punkty reputacji!

1 obserwujący

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://lovebeer.blog.pl

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Piotr
  • Skąd
    Nowy Targ

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika LoveBeer

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

25

Reputacja

  1. perspektywa perspektywa ale klamki ida prawie w pion. oczywiscie nie ma zadnych standardow w tym temacie ale optymalnym wydaje sie byc ustawienie kolo 45st. co do tego ze z chwytem nie ma problemu - wszystko do czasu, do czasu. no chyba ze rzeczywiscie nie jezdzi sie po terenie ktory moznaby nazwac trudny, wiec wtedy pewno nie ma to az tak wielkiego znaczenia. ale powtarzam - to nie jest zrzedzenie starego greda a dobra rada po prostu
  2. moze i komfortowa pozycja, ale kolega sobie krzywde zrobi klamkami ustawionymi tak do pionu - w tym ukladzie kciuk nie ma zadnego chwytu, wystarczy jakas dziura, kamien i kierownice wyrwie ci po prostu z reki, bo bez kciuka ciezko bedzie utrzymac wyrywajace do przodu rece na kierownicy
  3. teraz zawinela sie na zewnatrz, miszcz petelka z przodu !
  4. kolor prawie tak ladny jak mojego ninera choc jak patrze to czegos mi brakuje, chyba jednak wbrew temu co sporo ludzi mi mowi dobrze zrobilem zakladajac biala sztyce, siodlo i mostek
  5. jezdzilem w czwartek na 29-erze co wazy 7.4kg. damn, to jest kosmos, opisac ciezko slowami. na najblizszym treningu zrobie foto tej maszyny - a to maszyna kumpla - i zapodam
  6. co nie znaczy ze nikt z czolowki golonki na takiej nie jezdzi http://www.biernawski.com/blog/foto1200/226.jpg a tak powaznie - karbon jak wyzej. waga waga, a komfort komfortem. w niewiele wiekszych pieniadzach udalo sie kumplowi zlozyc rower samemu na pelnym xx, rebie i ztrach o wadze 9.4kg. z tym ze trzeba poszukac pelnej grupy w dobrej cenie, reszte rzeczy mial od pana ktory na allegro zajmowal sie sprzedaza ram no limited (zreszta wlasnie na takiej ramie to zmontowal) - nie chce tu nic sugerowac, ale moze wlasnie opcja skladania bylaby najlepsza ?
  7. LoveBeer

    [korba] optymalna 2x10 dla 29er

    no na pewno tak jest, choc tu sie klania juz technika - z mocna noga mozna i dolozyc z bardzo niskiej kadencji, czyli znowu wracamy do punktu wyjscia - to jaki uzyje sie mlynek powinno zalezec wylacznie od osobistych preferencji i 'nogi'
  8. LoveBeer

    [korba] optymalna 2x10 dla 29er

    nie chodzi o dlugosc, bo nikt nie robi polgodzinnych 30% podjazdow - chodzi o te fragmenty w ktorych % sa duze - ale z reguly nie sa one dlugie i nawet podbieg nie powinien znaczaco wplynac na wynik. szczegolnie jesli NIE mowimy o czolowce. a jesli NIE piszemy o TYCH 30 osobach, to zakladam ze NIE mowimy o czolowce mysle ze wiekszosc bikerow 29 na gorskich maratonach uzywa mlynka 24-36. mniej 26-36. tylko ja 26-34 ale na podjazdach jak plyty w istebnej to az oczy bola od patrzenia na moja kadencje, ale to juz kiedys pisalem tak czy siak 22-36 to jest juz chyba egzotyka, tu moze przelozenie pozwoli wyjechac wszystko ale predkosc nie - wiecie o co mi chodzi generalnie dusykusja jest imho akademicka - wielkosc tarcz w korbie mozna dobrac imho wylacznie organoleptycznie. tak czy siak mysle ze poczatkowym wyborem w gory z powodzeniem moze byc 24/38, a na plaskie 28/42. jak ktos jezdzi i to i to to jednak lepiej postawic na ten mniejszy zestaw, bo na 28-ce to trzba miec juz potezna lyde na trudne maratony (potezna w sensie, iz nawiazujac do postu nabiala - tylko kilku najlepszych wycinakow w polsce daloby rady na najtrudniejszych podjazdach)...
  9. ja ostatnio w komplecie mezcal+saguaro oba tnt mialem kolo 1.7-1.8 - wtedy to sie jezdzi ale mimo to przed ostatnimi zawodami (tydzien temu) dobilem do 2.0
  10. jak nie jezdzisz po mokrym i sie nie scigasz saguaro bedzie dobrym wyborem - przede wszystkim to sa pancerne opony (i chyba wogole geax taki robi, bo nawet moj lysy mezcal ktory przejechal w tym roku wszystko, lacznie z korbielowem, piwniczna i istebna nawet nie mial ochoty na zaden defekt ) - a do tego saguaro sa dosc zywotne. a tak na marginesie - nie ma opon uniwersalnych - a jak takie sa to sa do niczego (bo jak cos jest do wszystkiego...) ps: ja o ikonach nasluchalem sie MNOSTWO pozytywow - lekkie, szybkie, swietny grip nawet po mokrym (oczywiscie bez techniki sie nie obejdzie), ale moj kumpel z ktorym najwiecej jezdze przecial (w sensie rozdarl bok na kilka cm) ikona na wyscigu (no bylo po kamieniach przyznaje) kiedy ten ikon mial moze ze 300km (edit - co ja gadam, mial max 150 ) przebiegu...
  11. swego czasu na petli beskidzkiej bylem 3-ci w kategorii na rowerze za 1500 ten rower za 1500 tak czy siak bedzie lzejszy niz twoj peak, bedzie sie lepiej toczyl, mial lepsze przelozenia i bedziesz mial na nim lepsza pozycje, bedzie mial tez lzejsze kola (co jest bardzo wazne)... a jak nie chcesz kupowac za 1500 kup za 2000 - AHA, zeby nie bylo watpliwosci - mowimy o rowerze uzywanym, nie nowym za 1500 ale ja nie namawiam, tylko zauwazam ze jak kupisz kola z oponami do peaka to po pierwszych zawodach na szosie/tri i tak bedziesz zmienial to na szosowke, wiec lepiej to zrobic od razu, raz a dobrze.
  12. nabial, normalnie jaja sobie robisz ja moze od innej strony napisze - tri i rower na tego typu zawodach to jak jazda na czas. jak jest po plaskim to srednie moga byc spokojnie nawet powyzej 40kmh. i tu nie tylko opory samych opon maja znaczenie (choc te tez !!!), ale przede wszystkim opory powietrza - w zawodowym tri opory to wyzsza szkola fizyki, zreszta widac to po najbardziej zaawansowanych mozliwie ramach, kaskach czy kazdym detalu podporzadkowanym aero. tu oczywiscie jest amatorskie podejscie do tematu, ale gwarantuje ze na dluzsza mete nie da sie jechac na mtb chocby i 'tylko' 2,3 czy 5kmh wolniej. a to tylko to sa minuty, dziesiatki minut, albo i godziny na mecie. a jesli to nie ma znaczenia to rownie dobrze mozna jechac na oponach takie jak juz sa zalozone, po co wydawac kase albo bawic sie w zmienianie opon co chwile tak wiec ja oczywiscie podpisuje sie pod tym ze jak juz chce sie wydac kase, to zeby kupic szose za 1500 pln, pod kazdym wzgledem bedzie lepiej. a i na treningi szosowe od razu wygodniej, w perspektywie czasu na pewno mozna liznac takze scigania szosowego edit1: +40 kmh oczywiscie w amatorach, bo zawodowcy to nawet nie mowie edit2: do prostej szosy lemonda i siodlo max do przodu i wogole jest juz lala
  13. superladny, szkoda ze moj juz tak nie blyszczy, bo kolory podobne ;D ale te gripy to nie wiem wtf z tymi srubami na zewnatrz
  14. LoveBeer

    [naped] 3x9 do 29era

    44 zeby ? 44 x (29/26) = odpowiednik 49 zebowej tarczy w 26-ce. hmmm kolega pisze ze blat zapina tylko czasami, wiec w opcji 29 nie zapinalby go juz chyba wogole. do tego kolega lubi wysoka kadencje. tak wiec - czy 3 tarcze maja jakikolwiek sens w tym (i nie tylko tym) wypadku ? imho kompletnie nie - to wszystko sa argumenty za napedem x2. ps: przerzutke przod x3 da sie zmusic do dzialania w napedzie x2 ale bedzie to dzialanie bardzo uposledzone. w druga strone sie nie da. z kolei przerzutka x3/10 powinna zadzialac w zestawie x3/9, choc w skrajnych przelozeniach bardzo prawdopodobne ze bedzie terkotac (zakladam ze jednak wodzik jest wezszy, ale mozliwe ze wcale nie i jest to dokladnie to samo )
  15. LoveBeer

    [korba] optymalna 2x10 dla 29er

    dla przykladu: http://www.strava.com/activities/73614952#1454716818 segment - jest to wyznaczony przez uzytkownika lub przez strave odcinek trasy, z reguly podjazd, ale w wypadku wyznaczania ich przez uzytkownikow sa zjazdy, petle, plaskie odcinki, odcinki TT itd itp - na nim prowadzony jest automatyczny ranking czasow przejazdu uzytkownikow. jako ciekawostke podam ze np po przejechaniu tdp na segmentach pojawilo sie mnostwo nazwisk zawodowcow (ktorzy tez korzystaja ze stravy) i mozna sie na poszczegolnych segmentach porownac bezposrednio do nich przykladowy segment - podjazd pod ząb (tedy lata tez tdp) http://www.strava.com/segments/681189 kom - king of mountain - tutaj po prostu lider aktualnego segmentu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...