Skocz do zawartości

premier2

Elita
  • Liczba zawartości

    3 087
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana premier2 w dniu 12 Lutego 2012

Użytkownicy przyznają premier2 punkty reputacji!

5 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Przemek
  • Skąd
    Piotrków Tryb.

Ostatnie wizyty

9 361 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika premier2

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

81

Reputacja

  1. Chodzi właśnie o odwróconą podkowę w goleniach. Wiem, że miał powstać komercyjny model dedykowany dla Manitou, ale na razie chyba cisza w temacie.
  2. A ja bym chciał wersję pod amortyzator Manitou. Może spróbujesz coś takiego stworzyć, chętnych pewnie nie braknie
  3. manetka i klamka hamulca nie mają na siebie wpływu, no chyba że zamontujesz klamkę prawą po lewej stronie . Możesz nawet założyć manetkę Srama do przedniej przerzutki i też będzie działać
  4. a co ma wspólnego praca manetki z klamką hamulca? Chyba, że pytasz o swoje klamkomanetki
  5. te adaptery widziałem gdzieś sporo taniej, gdzieś w okolicach 20-30zł. Pewnie można pokusić się i dosztukować samemu na wzór - na własne ryzyko
  6. Takie coś powinno rozwiązać sprawę: Avid Adaptery (podkładki) do hamulców tarczowych
  7. ktoś wybiera się na koncert Within Temptation w Warszawie, 9 marca?
  8. za te pieniądze nic lepszego i tak chyba nie trafisz. Ale warto zajrzeć pod te gumowe osłonki na goleniach, czy nie widać wytartej anody.
  9. Przecież tłumik w amorze nie działa na zasadzie 0-1. Służy do regulacji szybkości ugięcia amora. turnkey vs motion control/ solo air vs dual air
  10. jak nic nie haczy, to nie ruszać, bo szlifując będziesz ścierał dodatkowo anodę na goleni. Amor i tak sporo pociągnie, nawet z takimi rysami. Raz na 2-3 miesiące zdjąłbym golenie i wyczyścił środek.
  11. faktycznie, wyrównanie tego tak, żeby nie narobić jeszcze większych szkód, będzie trudne, ale nie niemożliwe. Z drugiej strony, to amor nie jest pierwszej młodości ani specjalnej wartości, więc może by go zostawić tak, jak jest teraz i po prostu jeździć, a od czasu do czasu po prostu rozebrać i przeczyścić uszczelki oraz wnętrze. Skoro Mars ma na goleniach gumowe harmonijki, to w pewnym stopniu jest chroniony przed brudem i uszczelki aż tak bardzo nie są narażone. Co więcej może się stać?
  12. IMHO, szkoda na to kasy, a skuteczność pewnie jeszcze gorsza, niż poprzedniej maszynki Barbieri.
  13. @@ugupu, ale z takim podejściem jak jest obecnie, to ja będę szczęśliwy, kiedy znikną z rynku. Chcą mieć większe grono klientów, to niech dbają o tych, których już mają, a nie spuszczają go na drzewo, kiedy już położy na ladzie pieniądze. Oczywicie nie tyczy się to wszystkich dystrybutorów i są chlubne wyjątki, ale głowni gracze na naszym rynku kreują właśnie taki obrazek. Poczytaj sobie wątek sklepowy i zobacz, jakie praktyki są na porządku dziennym - jest kilka sklepów w PL, gdzie kupuję z przyjemnością, ale i kilka, w których nie kupię już nic. I to tylko z powodu obsługi mnie, jako klienta. Co do realizacji gwarancji przez dystrybutora, to jest to ich zwykłe lenistwo - gdyby im chciało się zająć problemem klienta, to uderzyliby do producenta lub dystrybutora na EU i pewnie dałoby się to załatwić, przy odrobinie dobrej woli. Ale trzeba chcieć, a to przecież nie nasz klient. I niestety. pewnie już nim nigdy nie zostanie, właśnie przez taką postawę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...