Mechanizm korbowy: XT Hollowtech 2 48-36-26 zintegrowana z suportem
Przerzutka tylna: XT 2007 normalna sprężyna rd-m761
Przerzutka przednia: XT down swing fd-m761
Kaseta: XT cs-m760 11-32
Łańcuch: XT HG 93
Piasta: XT fh-m760
No cóż, sprzęt nie sprawia żadnych problemów, działa sprawnie, biegi zmieniają się płynnie bez zgrzytów. Testowane tylko w suchych warunkach, nie cierpię jeździć w ulewę.
KORBA
Największe wrażenie robi korba, duże bydlę i wydaje się ciężkie, po wzięciu do ręki szok, ależ to lekkie! Skośnoocy znają się na tym. Po zamontowaniu (zlecone serwisowi - 20 zł) coś wspaniałego, widać że to korba z górnej półki, łączenie z lewym ramieniem niesamowite, okaz masywności i trwałości.
Nie wydaje dziwnych dźwięków i jest sztywna, na 48 zębach slalom między samochodami nabiera nowego wymiaru, na górkach schodzimy na 36 i 26...at last!...zacząłem używać najmniejszej przedniej zębatki!
Przerzutka przednia
Szybko, sprawnie i bez problemów, model down swing a więc z konstrukcji dłuższa żywotność bez luzów od top swing. Model z pojemnością 48 zębów, w serwisie gość chlapnął: "a przerzutkę to jaką pan ma, hę? bo pewnie nie obsłuży tej patelni!"... spojrzał, aa tak XT 2006 obsłuży. Prowadzenie i górny i dolny ciąg.
Przerzutka tylna
A co to pan ma do cholery z tyłu? XT2007, hohoho, ładne toto...
Faktycznie wyglądem bije na głowę moją poprzedniczkę XT2006, na 10 osób które widziały obydwie 10 wskazuje lepszy design na 07. Normalna sprężyna, poprzednia odwrotna i... żadnej różnicy, kwestia przyzwyczajenia i upodobań. A sama przerzutka? wydaje mi się że ma mocniejszą sprężynę 07, ale może mi się wydawać, zero różnicy między 2006 a 2007 poza designem.
Kaseta, łańcuch, piasta
Tip top, nie ma się do czego przyczepić. "coś tyrkoce" nie istnieje...
Regulacja
Tylnej przerzutki zajęła mi 1 minutę. Ustawienie wychylenia na górnej i dolnej i indeksacja, no jak ja to kiedyś robiłem że ustawić nie mogłem???
W skrócie
Szybko, sztywno, sprawnie i bez problemów. Polecam.
Foto: