roswell Napisano 17 Września 2011 Napisano 17 Września 2011 (edytowane) Witam! Chciałbym się zwrócić do Was z prośbą o pomóc w odchudzeniu szosy. Celem jest zejście do bariery UCI – satysfakcjonująca mnie waga to 6,8kg. Nie podaję budżetu – odchudzanie szosy traktuję jako proces. Wiem, że nie będzie łatwo Chciałbym uniknąć kilkukrotnej wymiany części – każda zmieniona ma zostać w rowerze, gdy osiągnie on ~6,8kg Najważniejsze dla mnie cechy, w kolejności: 1) Niezawodność 2) Wygoda 3) Trwałość 4) Waga/cena Założenia: Jest to rower TRENINGOWY, jednak planuję kilka startów na szosie jako uzupełnienie ścigania się w MTB. W sezonie robię 8-10 tys km, rower będzie używany w różnych warunkach pogodowych, ale tylko od marca do października - w zimie jest podpięty do trenażera. Ważę 66-68kg, mam 183cm wzrostu. Staram się unikać dziurawych dróg, ale różnie to bywa, czasem jest to nieuniknione, czasem się ich nie ominie, dlatego sprzęt musi być w miarę wytrzymały. Jeżdżę głównie w terenie pagórkowatym, ale również po płaskim. Nie zależy mi na markach, na napisie/logo – chciałbym odchudzić go jak najtaniej, ale pamiętając o niezawodności i trwałości. Mogę kupować części za granicą. Bardzo proszę o wszelkie porady, informacje, propozycję kupna części, opinie. Z góry bardzo dziękuję! Galeria części na wadze: https://picasaweb.google.com/dwojtowicz10/ProjektSzosaAuthor79kg Bar Plugs: Fizik – 6g Bottle Cage: 2x Zefal – 37g+ 38g Brake (Front): Campagnolo Veloce – 183g Brake (Rear): Campagnolo Chorus – 160g Brake Levers: Campagnolo Record QS 10s – 350g Cables: Jagwire – 176g Cassette: Campagnolo (Centaur?) 12-25T 10s – 268g (w/lockring 19g) Chain: Campagnolo C10 – 108 links – 266g Crankset: Campagnolo Centaur Carbon -Crank Arms: Campagnolo Centaur Carbon 175mm – 441g + mounting bolts 35g -Bottom Bracket: Campagnolo – 312g -Outer Ring: Campagnolo 53T 10s Ultra Drive – 86g -Inner Ring: Campagnolo 39T 10s – 36g -Crank Bolts: Campagnolo steel 5pcs – 30g Derlr (Front): Campagnolo Chorus 10s – 31,8 – 94g Derlr (Rear): Campagnolo Chorus Carbon 10s – 205g (w/ pulleys 20g) Fork: Ritchey WCS Carbon Road 22cm steerer tube – 398g (w/ steel base plate) Frame: Author A7704 (COLUMBUS Airplane dural/karbon Aero) – 56cm TopTube – 1490g (w/headset cups) Handlebar: Ritchey WCS Classic 31,8 x 420mm – 250g Handlebar Tape: Fizik Microtex – 69g Headset: Accent Professional Series Cartridge – 52g (w/o base plate, cups) Pedals: Look Keo Sprint – 260g Seat: Selle Italia SLR Gel Flow – 219g / Selle Italia SLR TT 135g white – 152g Seatpost: Easton EC70 seatback 27,2 – 174g (estimated; 350mm – 209g ) Seatpost clamp: Campagnolo 31,8 – 22g Shifters: included in Brake Levers Skewers: J&L Titatnium Red – 30g Spacers: noname 4x5mm – 13g Starnut: noname expander – 45g (included TopCap) Stem: Boplight Race 110mm x 31,8 – 130g Tire (Front): Tufo S3Lite <215g Tubular Tire (Rear): Tufo S3 Special – 251g + Glue 18g Top Cap: integrated w/ Starnut Wheel Front: 653g (913g w/ Tubular Tire, Glue) -Hub: Novatec(82g) -Rim: Matrix ISO-2(387g) -Spokes: DT Revo 292mm x 32./2 krzyże Nipples: mosiężne Sapim Polyax Wheel Rear: 885g (1154g w/Tubular Tire, glue) -Hub: Novatec (282g) -Rim: Matrix ISO-2 (390g) -Spokes: NDS: DT Revolution 296mm x 16szt./3 krzyże / DS: DT Competition 294mm x 16szt./3 krzyże -Nipples: mosiężne Sapim Polyax Overall: 7936 (7869g w SLR TT) Edytowane 17 Września 2011 przez roswell
Rekomendowane odpowiedzi