paivs Napisano 16 Września 2011 Napisano 16 Września 2011 Witam. Jestem zupełnie zielony w kwestii rowerów. Parę lat temu zakupiłem B'Twin Rockrider 5.2 w niejakim niebieskim sportowym markecie o nazwie Decathlon. Z mojego roweru, który jest de facto typu górskiego (MTB), chciałbym uzyskać coś na wzór vtc czy miejskiego, a może szerzej: "komunikacyjnego" . Nie wiem co do końca trzeba zmienić, ale oto co wstępnie wykombinowałem: zmiana kół z 26'' na 28''zamiana opon na węższe i mniej "górskie"nałożenie na układ napędowy (tarcze) czegoś co zapobieże "wcinaniu" prawej nogawki do środkazmiana kierownicy z "płaskiej" na "krzywą"montaż jakiegoś bagażnika czy czegoś w tym stylu, z tyłu Zweryfikujcie czy te zmiany są a) możliwe, b ) konieczne (jeśli spełniają pkt a), doradźcie jakieś inne przeróbki oraz podajcie przykłady tych nowych części. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Btw. jeśli zły dział/było(szukałem podobnego tematu, ale znalazłem tylko przeróbkę z MTB na szosę) to proszę przenieść/zamknąć. Pozdrawiam
kolopl Napisano 16 Września 2011 Napisano 16 Września 2011 Niestety ale w ta rama nie ma możliwiości zamontowania kół 28". Nie wiem jak z bagażnikiem, ale kierownicę i opony możesz wymienić.
paivs Napisano 16 Września 2011 Autor Napisano 16 Września 2011 Niestety ale w ta rama nie ma możliwiości zamontowania kół 28". Nie wiem jak z bagażnikiem' date=' ale kierownicę i opony możesz wymienić.[/quote'] Dzięki za odpowiedź. Czyli moja główna koncepcja padła. Ale opony i kierownica to zawsze coś. A jak z tym "zabezpieczycielem" nogawek?
paivs Napisano 16 Września 2011 Autor Napisano 16 Września 2011 Czy chodzi ci o coś takiego? Tak, dokładnie. Dzięki wielkie. A do czego takie coś się przyczepia? I jeszcze znalazłem takie opony. Nadadzą się?
kolopl Napisano 16 Września 2011 Napisano 16 Września 2011 1)Nie wiem bo nigdy nie miałem. 2)Powinny być dobre