Skocz do zawartości

[rower] Wheeler Pro 39 i RST First Platinum


swierzak1

Rekomendowane odpowiedzi

Nadszedł czas aby pokazać wam w końcu swój rowerek :) Tak wiem, już to słyszałem że rama prosi się o wymianę :] Rower pójdzie pod solidne odchudzanie. Chciałbym dojść do wagi ok 10.5kg. Po wymianie ramy i kół oraz paru bzdetów myślę że bez problemu to osiągnę. Rower jest używany przeze mnie na maratonach i wyścigach XC. Łatwo nie ma, wszystko się jakoś trzyma oprócz amorka (już drugi raz na gwarancji był, mam nadzieje że trzeci raz już nie będę musiał go słać do Velo). Rower w konfiguracji jak na zdjęciu waży ok. 11.75kg. Co waszym zdaniem byście wymienili?

 

Specyfikacja:

 

Rama: Wheeler PRO 39 '06 (19.5)

Widelec: RST First Platinum RL (D) 100mm

Koła: Shimano Deore WH-M505

Korba: Shimano Deore LX FC-M582 (175mm)

Hamulce: Shimano SLX BR-M665

Tarcze: 2x Shimano SLX SM-RT64 160mm

Kaseta: Shimano SLX CS-HG80 11-32

Łańcuch: Shimano Deore HG-53

Manetki: Shimano Deore XT SL-M770

Tylna przerzutka: Shimano XTR RD-M971 SGS

Przednia przerzutka: Shimano Deore XT FD-M770 Top Swing

Opony: 2x Schwalbe Rocket Ron Performance zwijane 2.1

Dętki: 2x Kenda Ultra Lite Presta

Kierownica: Accent Grayfish 31.8 (580mm)

Mostek: Truvativ XR (100mm, 5*, 31.8mm)

Sztyca: Accent SP-408 (400mm)

Siodełko: Accent Tide

Chwyty: Bontrager Race XXX Lite

Koszyk na bidon: Bontrager Race Lite

Rogi: Bontrager Select

 

Zdjęcie: http://img163.imageshack.us/img163/9561/zdjcie0027v.jpg

 

Aktualnie rower ma inną sztycę oraz siodło^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pancerze na razie zostaną tak długie jakie są. Do nowej ramy wszystko poprzycinam na glanc :)

 

Z widelcem sprawy mają się tak. Najpierw po miesiącu użytkowania zaczął tracić ciśnienie co spowodowane było prawdopodobnie przetarciem jakieś uszczelki (brak oleju w komorze?). A druga awaria wyglądała w ten sposób, że widelec po dość długim szosowym 250km wypadzie zaczął cieknąć przy blokadzie oraz na dole przy pokrętle tłumienia powrotu. W ramach drugiej naprawy gwarancyjnej wymienili mi prawie wszystko oprócz górnych goleni z rurą sterową.

 

Velo nie majaczyło nic przy żadnej z tych napraw więc jest ok ale awaryjność mogła by stać na niższym poziomie skoro to topowy widelec w ofercie producenta. Praca jest naprawdę niczego sobie i powoduje uśmiech na mojej twarzy. Waga także na przyzwoitym poziomie (1567g z manetką). Sztywność przód/tył przy starych goleniach dolnych jeszcze sprzed gwarancji była kiepska ale po wymianie tak jakby polepszyło się. Sztywność boczna wzorowa. Bez powodów do narzekania.

 

Rurki też powymieniam gdy zakupię nową ramę. Mam już rogi Accent Airplane PRO. Kierownice planuje Accent Scandium a mostek Accent Airplane. Sztyca też pewnie z stajni Accent'a. Coś w tym stylu :LINK:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...