swierzak1 Napisano 13 Września 2011 Udostępnij Napisano 13 Września 2011 Nadszedł czas aby pokazać wam w końcu swój rowerek Tak wiem, już to słyszałem że rama prosi się o wymianę :] Rower pójdzie pod solidne odchudzanie. Chciałbym dojść do wagi ok 10.5kg. Po wymianie ramy i kół oraz paru bzdetów myślę że bez problemu to osiągnę. Rower jest używany przeze mnie na maratonach i wyścigach XC. Łatwo nie ma, wszystko się jakoś trzyma oprócz amorka (już drugi raz na gwarancji był, mam nadzieje że trzeci raz już nie będę musiał go słać do Velo). Rower w konfiguracji jak na zdjęciu waży ok. 11.75kg. Co waszym zdaniem byście wymienili? Specyfikacja: Rama: Wheeler PRO 39 '06 (19.5) Widelec: RST First Platinum RL (D) 100mm Koła: Shimano Deore WH-M505 Korba: Shimano Deore LX FC-M582 (175mm) Hamulce: Shimano SLX BR-M665 Tarcze: 2x Shimano SLX SM-RT64 160mm Kaseta: Shimano SLX CS-HG80 11-32 Łańcuch: Shimano Deore HG-53 Manetki: Shimano Deore XT SL-M770 Tylna przerzutka: Shimano XTR RD-M971 SGS Przednia przerzutka: Shimano Deore XT FD-M770 Top Swing Opony: 2x Schwalbe Rocket Ron Performance zwijane 2.1 Dętki: 2x Kenda Ultra Lite Presta Kierownica: Accent Grayfish 31.8 (580mm) Mostek: Truvativ XR (100mm, 5*, 31.8mm) Sztyca: Accent SP-408 (400mm) Siodełko: Accent Tide Chwyty: Bontrager Race XXX Lite Koszyk na bidon: Bontrager Race Lite Rogi: Bontrager Select Zdjęcie: http://img163.imageshack.us/img163/9561/zdjcie0027v.jpg Aktualnie rower ma inną sztycę oraz siodło^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 13 Września 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 13 Września 2011 Przede wszystkim to ja bym skrócił pancerz od blokady widła Co się działo z widelcem, że tyle podróżował? Może rurki wymienić, te wydają się dość ciężkie. I do tego jeszcze wrzuciłbym jakieś białe elementy Może rogi + pancerze (przynajmniej te z tyłu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swierzak1 Napisano 14 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2011 Pancerze na razie zostaną tak długie jakie są. Do nowej ramy wszystko poprzycinam na glanc Z widelcem sprawy mają się tak. Najpierw po miesiącu użytkowania zaczął tracić ciśnienie co spowodowane było prawdopodobnie przetarciem jakieś uszczelki (brak oleju w komorze?). A druga awaria wyglądała w ten sposób, że widelec po dość długim szosowym 250km wypadzie zaczął cieknąć przy blokadzie oraz na dole przy pokrętle tłumienia powrotu. W ramach drugiej naprawy gwarancyjnej wymienili mi prawie wszystko oprócz górnych goleni z rurą sterową. Velo nie majaczyło nic przy żadnej z tych napraw więc jest ok ale awaryjność mogła by stać na niższym poziomie skoro to topowy widelec w ofercie producenta. Praca jest naprawdę niczego sobie i powoduje uśmiech na mojej twarzy. Waga także na przyzwoitym poziomie (1567g z manetką). Sztywność przód/tył przy starych goleniach dolnych jeszcze sprzed gwarancji była kiepska ale po wymianie tak jakby polepszyło się. Sztywność boczna wzorowa. Bez powodów do narzekania. Rurki też powymieniam gdy zakupię nową ramę. Mam już rogi Accent Airplane PRO. Kierownice planuje Accent Scandium a mostek Accent Airplane. Sztyca też pewnie z stajni Accent'a. Coś w tym stylu :LINK:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swierzak1 Napisano 16 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2011 Pancerze wymienione na białe^^ Aktualne zdjęcie roweru wstawię jutro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.