abelard Napisano 11 Września 2011 Napisano 11 Września 2011 Hej, może ktoś z Was może doradzić czy warto kupić Cannondale Flash 2 z 2011. Specyfikacja wydaje się sensowna, chociaż nie zachwyca w tej cenie, piasty mizerne, korba fajna ale nie wiem jak z wytrzymałością oraz martwi mnie amortyzator, brak też info o wadze całości. Ciekawe czy poniżej 11kg...? http://ww2.bikekatalog.pl/2011/rowery/65/Cannondale.Flash.2/ Cena to 6700zł. Zależy mi na jednolicie czerwonej ramie. Zastanawiałem się nad złożeniem, liczyłem na różny sposób ile by mnie kosztowało zbudowanie czegoś podobnego ale cena byłaby zbliżona a bardzo trudno jest znaleźć na rynku ramę w kolorze czerwonym w rozmiarze M.
tobo Napisano 11 Września 2011 Napisano 11 Września 2011 Jeśli jeździsz dużo i w każdych warunkach musisz liczyć się z problemami z amortyzatorem - one nie lubią mokrego traktowania, nieczystości z przedniego koła trafiają prosto na goleń widelca. Jest ona osłonięta gumą, ale i tak z doświadczenia wynika, że jest to niewystarczające. Być może nie mam styczności z zadbanymi hedshokami, ich użytkownicy, z którymi mam kontakt raczej nie przywiązują wagi do sprzętu. Hamulce to loteryjne avidy elixiry, jest dużo informacji na ten temat. Korba jest bardzo specyficzna, fsa z zębatkami na trzy śruby, patent stosowany wyłącznie przez tą firmę. Skazany jesteś raczej na zakup firmowych zębatek. Jak to bywa z rozwiązaniami specyficznymi chyba także stery są nietypowe - ale to musiałby określić ktoś, kto ma doświadczenie w tej sprawie. Rower raczej nie waży poniżej 11 kilo.
abelard Napisano 11 Września 2011 Autor Napisano 11 Września 2011 Egzemplarz który ewentualnie bym kupował może mieć korbę SLX, bynajmniej tak wynika z opisu (zdjęcie mimo wszystko wskazuje na FSA). To ewentualnie ułatwiało by utrzymanie napędu. Stery pewnie 1 calowe są więc, gdybym zmieniał w przyszłości amortyzator musiałbym skorzystać z przejściówek. Chyba że rozwój przednich amorków pójdzie w kierunku stosowania sterów 1 calowych w górnej i dolnej misce. Ciekawy jestem jak jeździ się na tym amortyzatorze w porównaniu do Reby. Jeśli waga była by powyżej 11kg to chyba za tę cenę trochę to mało opłacalne. Ale z drugiej strony rower podoba mi się wizualnie. Będę jeździł w warunkach deszczowych ale w łagodnym terenie i trochę po mieście.
tobo Napisano 11 Września 2011 Napisano 11 Września 2011 Stery w cannonie nie są jednocalowe, ze względu na konstrukcję systemu są to specjalne stery - widelec hedshok. To patent cannondale, w rowerze za tyle raczej powinny być łożyska maszynowe, zamknięte, nie wiem jednak jak prosty jest demontaż widelca w celu serwisowania sterów. Jeszcze coś - rower ma mostek o specjalnej średnicy mocowania na sterówce - również patennt cannondale - nie wiem jak wygląda dostępność innych rozmiarów jeśli ten byłby za krótki/za długi itd.
spootnick Napisano 11 Września 2011 Napisano 11 Września 2011 Taki Canyon jest czerwony, ale z tegorocznych został tylko najmniejszy rozmiar.
abelard Napisano 11 Września 2011 Autor Napisano 11 Września 2011 Stery w cannonie nie są jednocalowe, ze względu na konstrukcję systemu są to specjalne stery - widelec hedshok. To patent cannondale, w rowerze za tyle raczej powinny być łożyska maszynowe, zamknięte, nie wiem jednak jak prosty jest demontaż widelca w celu serwisowania sterów. Jeszcze coś - rower ma mostek o specjalnej średnicy mocowania na sterówce - również patennt cannondale - nie wiem jak wygląda dostępność innych rozmiarów jeśli ten byłby za krótki/za długi itd. Bardzo fajny ten Canyon! Ma znacznie ciekawszy osprzęt, równie fajną ramę (jak nie fajniejszą) i znacznie lepszy amortyzator, koła itp. Tylko ten rozmiar... Ja potrzebowałbym M'ki. Dzięki wielkie, napiszę do nich i spróbuję dowiedzieć się czy w następnym sezonie będą mieli ten kolor. A czy wiecie może czy istnieje możliwość przejścia w łatwy sposób z lefty na typowy amortyzator jak Fox czy Reba?
tobo Napisano 11 Września 2011 Napisano 11 Września 2011 Łatwy zależy od tego jak łatwo dostępne są części. Potrzebna jest redukcja.
sivydym Napisano 11 Września 2011 Napisano 11 Września 2011 Albo kupno widelca już ze sterówką 1,5". Generalnie jak za sam napis na ramie trochę dużo, karbonowy Flash to już co innego
Rulez Napisano 11 Września 2011 Napisano 11 Września 2011 Większy wybór ma w normalnych widelcach, stery redukcyjne nie są takie drogie : http://www.rowerowy.com/czesci/stery/headset_reducing/view/normal
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.