Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Idzie małymi krokami update, rower w tym roku za dużo nie pojeździł ale nadrobimy to...

 

Koła będą w najbliższym czasie na sprzedaż, piasta praktycznie nowa - łożyska i bębenek wymienione, idealne proste także jakby ktoś był chętny proszę o pw. Zastąpi je całkiem miły zestawik na 240s i xr400, szprychach 2.0-1.8, na razie niestety leży i kurzy się bo nie mam kiedy jechać tego poskładać. Waga pewnie będzie zbliżóna do ztr'ów, z kalkulatora dt wychodzi mi 1520g.

 

Druga zmiana to amor, R7 wylatuje bo już ma trochę dość życia, zrobię jej jeszcze kompleksowy przegląd ale cudów pewnie nie będzie. W zamian idzie lisek z alp, dużo cięższy ale jakoś waga już mnie nie bawi ;)

 

A i jeszcze trochę mam zmian w napędzie, do korby włożyłem blaty z xt 770, kaseta też xt, łańcuch ponownie campa. Na fotki będzie trzeba poczekać, wszystko co białe będzie zmienione na czarne także sam jestem ciekaw efektu.

Napisano (edytowane)

Fox wstępnie zamontowany, waży koszmarne 1904g ale mam nadzieję, że odwdzięczy się pracą. R7 przeserwisowałem, jak odbiorę koła to zobaczymy czy było warto :)

 

cdn...

Edytowane przez miskov17
Napisano

No wiadomo :)

 

Tak by to wstępnie wyglądało...

IMG_0551.jpg

 

IMG_0559.jpg

 

IMG_0560.jpg

 

Brakuje mi jeszcze tarcz pod cl, niestety muszę poczekać do 10tego...koła ważą równo 1440g, wyszło lepiej niż się spodziewałem :)

Napisano

Tak wstępnie tylko włożyłem te koła, jestem niecierpliwy ;) Nie mam u siebie dobrych obcinaczek a do swojego serwisu nigdy mi nie po drodze.

 

Dt 4.2d lub xr400 jak to woli. Trochę mam obaw czy opony na mleczku nie będą mi spadać ale podobno jest ok.

Napisano

Cześć,

super rowerek. I też uważam że ładniejszy od Scotta, na którego zresztą już nie mogę patrzeć:D

Kolorystycznie po zmianach super, osprzęt jak dla mnie też ok, może poza gripshiftersami;), ale każdy lubi to co chce:D

Dla mnie ogólnie bomba,

Pozdrawiam

  • 2 miesiące temu...
Napisano

Fox to nie to, po pierwsze zbyt komfortowy, po drugie mimo wszytko waga...a, że była okazja kupna Dt to długo się nie zastanawiałem :) W ciągu tygodnia wrzucę rozpiskę z fotkami.

Napisano

W tym tygodniu dopiero przyszedł, czekam na lepszą pogodę bo sam jestem ciekaw. W necie praktycznie nie ma żadnych recenzji także nie wiem czego się spodziewać.

 

Tak, Single Shot. Praktycznie do wyboru miałem jeszcze XRC 100, ale bałem się jego cieniutkich goleni.

 

100mm, golenie wystają na 110mm.

  • Mod Team
Napisano

Życzę cierpliwości w docieraniu amorka- DTSwiss tego bardzo potrzebują.

Podejrzewam,zę jeśli lubisz progresywną charakterystykę, to powinieneś być zadowolony.

Napisano

Miałeś/masz Dt? Mógłbyś w skrócie opisać wrażenia z użytkowania? Mnie tylko martwi serwis przez zmyślne narzędzia i olej, jedynym wyjściem będzie wysyłka do Obornik.

 

No to dobrze, na wygodę i bujanie się przyjdzie jeszcze czas.

  • Mod Team
Napisano

Mam XMMa 120 SS- zbyt mało na nim przejechałem,aby go ocenić,ale:

-nie lubią niskich temperatur ( bardzo nie lubią)

- wymagają długiego okresu docierania

- dosyć czułe na zmiany ciśnienia

- wydajne tłumienie odbicia

- ma większą sztywność boczną niż FOX

- w moim przypadku podawane przez DT ciśnienia są zawyżone

- dosyć progresywna charakterystyka ( ale może to wynikać z niedotarcia i/lub niskich temperatur)

Podstawową wymianę oleju ( w dolnych goleniach i komorze) można wykonać we własnym zakresie ( na YT jest film na kanale DTSwiss) . Jedynym problemem jest dostępność oleju.

W modelach do 2012 był taki:

Motorex Supergliss 100K Schmieröl für DT Swiss Federgabeln - BIKE-COMPONENTS.DE

w modelach od 2013 jest inny -Panolin ( na razie niedostępny). Ten drugi nie traci ( aż tak jak Motorex) parametrów w niskich temperaturach.

Napisano

Motorex to przy -10`C robi z amora sztywny widelec

 

Bardzo konkretny rower , przy twoim wzroście i tak dużej ramię pokusiłbym się na twoim miejscu o szerszą kierownicę tak 660-700 mm, szersza kiera o ile jeździsz więcej w terenie niż po równym to tylko plusy

Napisano

Mój dt nie potrzebował nawet metra dotarcia - od pierwszych metrów poczułem znaczną różnicę w stosunku do innych widelców które wcześniej miałem.

Mały zakres regulacji tłumienia powrotu i dosyć upierdliwa w eksploatacji blokada launch control.

Zapada się w niższych temperaturach i stuka.

 

Ale w czasie jazdy działa rewelacyjnie :)

 

Ps: zapomniałem - śliniące się uszczelki mam w gratisie :)

Napisano (edytowane)

Kusi mnie szersza kiera, ale jeżdżę głównie po płaskim plus jakieś miejscowe górki i może to być zmiana na gorsza. Poza tym od razu musiałbym wymienić mostek a to już rodzi spore wydatki.

Edytowane przez miskov17
  • 4 miesiące temu...
Napisano

Parę aktualnych fotek: https://plus.google.com/photos/112105311308715690050/albums/5890142442219561137 :)

 

IMG_1641.jpg

 

Ogólnie rzecz biorąc nie mam na co narzekać, jedynie co to na liczby na podwieszanej wadze  :angry2: muszę zrobić rozpiskę i może dojdę czemu wyszło tak dużo. Żadnych większych zmian nie będzie, pod koniec sezonu na pewno zawita nowy napęd ale to jeszcze daleka droga:)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...