nabial Napisano 6 Września 2011 Udostępnij Napisano 6 Września 2011 (edytowane) Brakes (Front/Rear): Avid Elixir R 185/160 850g Cables (Derl.): Clarks 43g Cassette: Shimano XT 11-34 299g Chain: Shimano XTR 272g Crankset: Aerozine X12-SL 781g Derlr (Front): Shimano XTR 130g Derlr (Rear): Sram X-9 GS 221g Fork: Manitou Tower Pro 100mm 17cm 1715g Frame(+Full Headset) Zaboo Zombie29 19" 1499g Grips: KCNC 12g Handlebar: Ritchey WCS 10D 620mm 232g Pedals: Shimano 540 349g Seat: Specialized Phenom SL 200g Seatpost: Ritchey WCS Carbon UD 31.6x400mm 181g Seatpost clamp: zaboo 25g Shifters: Sram X-9 261g Skewers: Aerozine Ti 41g Stem: Ritchey WCS 110mm 130g Tire (Front): WTB Vulpine 588g Tire (Rear): WTB Vulpine 608g Tubes: valves+sealant 160g Wheels: DT 350+mac424+ztr crest 29+tapes 1634g Razem: 10231g Fotka w terenie, jakby ktos sie pytal, gdzie takie piekne krajobrazy, to i tak nie zdradze Cel w postaci przebicia 10,5kg osiagniety, do wiosny ma byc ponizej 10kg na normalnych oponach. Do wymiany kierownica na cos weglowego i siodlo bez czerwonych wstawek. Ma ktos jakis patent na zjezdzajaca sztyce? dokrecilem do zalecanego maxa, usiadlem i bylo tylko ######...po czym moglem jedynie z zalem popatrzec na objechana powloke ricziego... Edytowane 6 Września 2011 przez nabial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosa23 Napisano 6 Września 2011 Udostępnij Napisano 6 Września 2011 Już miałem napisać, że duży "odchył" wagowy ma ta rama (porownując do artykułu z waszej strony team29er), ale widzę, że deklarowana waga +/-1400g ze strony Zaboosię mniej więcej zgadza - zaskakująco dużo jak na karbon. No i zgodzę się z: Obie ramy wyglądają bardzo podobnie i trudno nie odnieść wrażenia, że gdzieś już je widzieliśmy.....chmm pewnie na Tajwanie lub niedaleko tej wyspy., faktycznie takie kształty widuję od dłuższego czasu na ebayu, w OEMach z Chin , ale nie świadczy to o niczym, rzecz jasna.Mam pytanie co do kół, a w szczególności szprych i obręczy. Wiem, że płaskie szprychy powinny dać w efekcie koło odporne na "skręcanie" (czyli przy hamowaniu), ale jak jest ogólnie ze sztywnością boczną ? O obręczach pewnie wiele się nie da napisać, dopóki coś by im się (odpukać) nie stało, ale może jakieś wrażenia? Gdzie zaplatałeś koła? Akurat ważę podobnie do ciebie, więc twoje spostrzeżenia przydałyby mi się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 6 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2011 (edytowane) kola sa przede wszystkim duzo sztywniejsze, niz to sobie zakladalem...przy mocnym przyspieszaniu kolo tylne ni drgnie, co nagminnie dzialo sie w poprzednich, sztywnych kolach, przy hamowaniu rowniez bajka, ale jak naprawde mocno wejdzie sie w zakret, to czuc 'niedopompowana opone' z tylu, nie wiem tylko na ile to wina szprych, a na ile zwyklej osi 5mm, ale to akurat mi nie przeszkadza, jak pomysle, ze w zamian dostaje sztywnosc przy deptaniu pod gore bez haczenia kolem o wodzik przerzutki ludzie mowia, ze na cresty trudno wsadza sie opony...wg mnie jest to wiecej, niz banalne, a ich wytrzymalosc tak, jak napisales - do czasu rozwalenia pozostanie zagadka kola zaplatane u Majstra z forum lb rama jest relatywnie ciezka, ale taka jest cena za podwyzszona wytrzymalosc wzgledem katalogowych azjatow, chociaz co do tego tez sie nie bede zaklinal, bo jeszcze mi rypnie i bedzie, na razie moge tylko powiedziec, ze aby zarysowac lakier, to trzeba sie naprawde postarac, co po przesiadce ze speca jest bardzo mile Edytowane 6 Września 2011 przez nabial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosa23 Napisano 6 Września 2011 Udostępnij Napisano 6 Września 2011 Możesz powiedzieć czy szprychy masz mocno naciągnięte, czy może np łatwo je "ściągnąć" dłonią? Pytam się, ponieważ kolega zaplatał u niego koła, jakiś rok temu,(na revo i Crestach) i szprychy miał luźne - może wypadek przy pracy, a może po prostu ja nie umiem tego ocenić i w tym układzie tak musiało być. Wiem, że trudno to zweryfikować, ale trochę mnie to zastanawia, w każdym razie. Acha, co do tej sztycy, to oczywiście montujesz na pastę do karbonu? Jeśli zjeżdża przy użyciu pasty, to nie mam pojęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 6 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2011 szprychy naciagniete sa rowno i dosc mocno - do granic mozliwosci obreczy, subiektywnie sie nie poddaja...o ile sciaga sie 2 rownolegle szprychy, bo wiekszosc ludzi sciska X, a wtedy zawsze sie bedzie slizgac metal o metal sztyca na pascie, teraz skrecona wyraznie ponad zalecenia, zobaczymy, jak bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zazi Napisano 6 Września 2011 Udostępnij Napisano 6 Września 2011 (edytowane) Dlaczego zamienileś Speca na Zombie? Edytowane 6 Września 2011 przez Zazi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 6 Września 2011 Udostępnij Napisano 6 Września 2011 No panie nabial ladnie to wyszlo Bardziej podoba mi sie od speca bo nie jest specem Jakbys jeszcze kiedys zdjecia zrobil normalne to byloby miodzio. Mowilem ze na plaskich szprychach cx ray, aero lub teraz mac 424 kolka wychodza mega sztywne, nawet dla gosci z nadwaga Kurcze coraz bardziej to wieksze kolo zaczyna mi sie podobac..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KosteQ Napisano 6 Września 2011 Udostępnij Napisano 6 Września 2011 Piknie Ci to wyszło, lepiej od Szpeca Chris, czyż byś już powoli myślał o dużych kołach i kolejnym 'ciężkim' projekcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 6 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2011 hyhy fotka z cyklu 'co tak dlugo jedzie ta winda' nie chce mi sie zabierac ze soba aparatu, poza tym nie mam lustra, wiec artyzmu i tak by nie bylo spec zmieniony, bo raz, ze chec zmiany, dwa poszerzanie horyzontow, trzy cele testowe, cztery sprobowanie karbonu w ramach odroczenia fulla, bo mial byc epikur milo, ze sie podoba, zobaczymy jeszcze jak bedzie smigal... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 1. Może tamto to "tylko" spec a to "aż" jakieś boo ale wg mnie urody rama a przez to rower nie ma, wygląda jakby się garbił albo był po poważnym frontalnym dzwonie. OCZYWIŚCIE to kwestia upodobań. 2. Co do ztr'ów to ludzie faktycznie miewają problemy z nimi i z oponami, ja konkretnie naszarpałem się przez kilkanaście minut by założyć roro na alpiny. Oczywiście wchodziły w rachubę rozwiązania czysto siłowe jednak nie są one z reguły zdrowe dla opon dętek czy obręczy. Za to bardzo byłem zdziwiony (po bolesnej myśli co będzie jak złapię kapcia gdzieś w trasie), że drugi raz ta sama opona weszła już bez najmniejszego problemu. Przy pierwszym problematycznym montażu wykluczam błąd w sztuce, bo przez kilka miesięcy poprzedzających tą sytuację przetrenowałem zakładanie w pracy bardzo wielu różniastych opon samymi łapkami, bez szczególnych niepowodzeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cobraMC Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 (edytowane) Ma ktos jakis patent na zjezdzajaca sztyce? dokrecilem do zalecanego maxa, usiadlem i bylo tylko ######...po czym moglem jedynie z zalem popatrzec na objechana powloke ricziego... http://www.sklep.rowery.com.pl/index.php?products=product&prod_id=958 mnie to pomogło Edytowane 7 Września 2011 przez cobraMC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosa23 Napisano 8 Września 2011 Udostępnij Napisano 8 Września 2011 .o ile sciaga sie 2 rownolegle szprychy, bo wiekszosc ludzi sciska X, a wtedy zawsze sie bedzie slizgac metal o metal To był poważniejszy przypadek Pewnie kolega miał pecha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nabial Napisano 9 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2011 dobra...zsuwajaca sie sztyca opanowana, winne byly przede wszystkim oba zaciski, ktore posiadalem, ale problem lezy jeszcze powyzej - jarzmo nie trzyma stabilnie siodla jeden dekiel stozkowy wchodzacy w sztyce trzyma na amen, a drugi lata luzno...pasta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4ngus Napisano 11 Września 2011 Udostępnij Napisano 11 Września 2011 ładne dzieło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
outta82 Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 Cześć, rowerek świetny, znasz się na rzeczy więc osprzęt fajny. Co do ramy, to jak na mój gust taka mdła, trochę nudna. Nie bierz oczywiście do siebie, bo jak wiadomo podobanie się to kwestia gustu.Pewnie jak złożę i przedstawię moją maszynę to dla wielu będzie za pstrokata:D Świetna robota, no a waga jak na duże koło oczywiście ekstra, Pozdrawiam Hej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikopol83 Napisano 8 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2012 Gdyby rower miał inne kolory (rzecz gustu) to byłby świetny sprzęt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi