wojti58 Napisano 2 Września 2011 Udostępnij Napisano 2 Września 2011 Witam. Niedawno kupiłem rower Kross Sign DS (jakiś miesiąc temu) i mam taki problem że w przednim amortyzatorze RTS Launch zaczął strzelać mi olej. Jestem w tym zielony i nie wiem czy tam są jakieś uszczelki czy co. Jaki mam nalać olej i ile, gdzie kupić taki olej i czy dam radę sam go rozebrać, a później go złożyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kalin20 Napisano 2 Września 2011 Udostępnij Napisano 2 Września 2011 Generalnie to on nie ma oleju w sobie, sprężyna i tłumik, bez oleju Na goleniach górnych pojawiają się czarne ślady :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti58 Napisano 2 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2011 No pojawiają się. Ale on musi mieć jakiś olej bo normalnie cały amor jest zalany przez to tryskanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waniayo Napisano 2 Września 2011 Udostępnij Napisano 2 Września 2011 Mój kolega miał dokładnie to samo . Jak rower kupiłeś w sklepie rowerowym i masz gwarancje to idź i powiedz w czym problem najlepiej z rowerem oni ci to powinni bezpłatnie naprawić ( tak zrobił mój kolega ) . Jeśli nie masz gwarancji olej to rst launch to i tak lipa i prędzej czy później i tak go wymienisz bo przestanie działać miałem kiedyś działał pierwszy miesiąc później zrobił sie twardy i zero działania . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kalin20 Napisano 3 Września 2011 Udostępnij Napisano 3 Września 2011 Powiem tak nie ma sensu lać tam oleju bo i tak wszystko wypluje górą i dołem Kup brunoxa i pryskaj, nic innego nie da rady zrobić, a to brunox go ożywi Ten amor to rst wiec nie można sie za dużo po nim spodziewać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...