Skocz do zawartości

[Obręcz] DTswiss XR 4.1d co o niej sądzicie ?


nikuss

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, interesują mnie wasze poglądy i odczucia co do tej obręczy, chciałbym usyłyszeć co o niej sądzicie bądz myślicie. Jak ktoś jest posiadaczem taokwej to prosze o wypowiedz i krótką harakterystyke. Uzywana bedzie do wyscigów XC i lekkie enduro, no czasem jakies małe schody zaliczy :D.

I jeszce jedno pytanie bo niema sensu zebym zakładał nowy temat. Co myslicie o takim zestawie na przednie koło

obręcz DTswiss XR 4.1d

szprychy DT revolutin

piasta Woodoman bill LTC lub DT swiss CERIT

Takie koło będzi uzywane z hamulcem Avid Juicy Seven z tarczą 185 mm.

Z góry dzieki za odpowiedzi.

Napisano

Bardzo mi sie podoba ta obrecz. Jak bede wymienial kiedys kola to z pewnoscia bede myslal nad nia albo nad Mavic x517

Napisano

Gdyby nie to że jest tylko pod tarcze... ale poza tym świetna obręcz, zbiera same pozytywy! I ta waga...

A co do koła, to dałbym szprychy DT Champion. Piasta zdecydowanie Woodman, a jeśli DT to raczej Onyx.

Napisano

super obrecz,super waga,niezla cena,brak ograniczen wagowych

mavic 717'tki nie wrzuca do grupy xc :) a xr na pewno da rade :P

tez o takiej mysle :P

717 - kosztuja 222zl (czarne) chociaz widzialem po 189zl na promo

xr 4.1d po 150zl da sie wyrwac :033:

ja bym bral,albo wezme(jeszcze mysle nad kolkiem)

 

co do kola - to nie bierz revolution tylko competition

robisz prawie super lekkie kolo ,jednak w przypadku tarcz revo nie jest dobra opcja ,kup se lzejsza piaste :033:

 

btw:bede sprzedawal kolko na przod

dt hugi,competition i td16 - wystarczyloby wymienic obrecz na xr i masz super kolko :D (jesli dlugosc szprych bedzie taka sama - ja nei wiem jak to policzyc)

Napisano

Faktycznie po rozmowie z Arnikiem i Marcinem z forum zmieniłem zamówienie na szprychy competition, ale wolałem piaste DT niz Woodomana, jakoś bardziej ufam DT :)

Napisano

No mogłem i tez nawet obręcz wziaśc z alegro bo o duzo taniej, ale wolałem zeby Arnik odrazu zaplutł mi to koło bo sam nie umiem, a tak to bym musiał jechac do serwisu dosć daleko. A tak to dostane gotowe kułeczko. Ale moze na tył złoze już z alegro bo faktycznie wychodzi tanio , no i na algro są srebrne piasy za normlaną cene a chce tez mieć całe czarne koło.

A hugi na tył jest zadrogie niestety zebym mógł sobie pozwolić, ewentulanie zeczywiscie ten onyx ale tylne koło dopiero jak będzie kasa czyli na wakacjach dopiero :confused:

Napisano

Moim zdaniem niepotrzebnie zmieniłeś szprychy. Sam na wiosne bede składał jakies koła, na przod biorę właśnie albo X717 albo XR 4.1d i do tego szprychy 2-1,8-2 najprawdopodobniej właśnie revo :P. Dużo ludzi jezdzi na takiej konfiguracji, w sklepach internetowych też mozna nabyć podobne koła (na takich szprychach) i jakoś nikt nie narzeka ;)

Napisano

Chyba jednak potrzebnie zminiłme te szprychy bo poprzednie revolution są 2-1,5-2 a te competition (na które zmieniłem)własnie 2-1,8-2 i nawet kilka osób nie z forum mi mówiło ze dobrze ze zmieniłem.

Ale wszystko sie okaze w praniu czyli za jakieś 2 -3 tygodnie jak rower poskładam w całość :P

A na jakich pisatach chesz złożyć kułeczka ??

Napisano

Tfu, właśnie pomyliły mi sie revo z comp, tak więc moj powyższy post to kompletne bzdury !! :P

 

 

Chyba jednak potrzebnie zminiłme te szprychy bo poprzednie revolution są 2-1,5-2 a te competition (na które zmieniłem)własnie 2-1,8-2 i nawet kilka osób nie z forum mi mówiło ze dobrze ze zmieniłem.

(...)

 

A na jakich pisatach chesz złożyć kułeczka ??

Tak wiem, sorry, bardzo dobrze zrobiłeś, ja zrobie tak samo, tyle ze wlasnie pomyliłmy mi sie revo z comp a comp z champ ;)

 

No z piastami to właśnie ciężko... W tańszej wersji moze woodman, kozak raczej odpada, może jakieś dt... W każdym razie chcialbym coś w granicach 200 - 210 g ;)

Napisano

Moim zdaniem niepotrzebnie zmieniłeś szprychy. Sam na wiosne bede składał jakies koła, na przod biorę właśnie albo X717 albo XR 4.1d i do tego szprychy 2-1,8-2 najprawdopodobniej właśnie revo :P. Dużo ludzi jezdzi na takiej konfiguracji, w sklepach internetowych też mozna nabyć podobne koła (na takich szprychach) i jakoś nikt nie narzeka ;)

 

Dokładnie. Wiele osób (w tym kilka z Krakowa) używa revo do tarcz. Sam mam zamiar na nich zaplatać nowe kółka, brakuje mi własnie szprych i na 100% to będą Revo 2.0-1.5 ;)

Napisano

Ja sie włąsnie tez zsatanawiałe nad tymi sami piastami co Ty Lobster i tak samo kozak niestety zadorgi pod tarcze :P i miałem dylemat miedzy woodomanem i DT cerit ale w sumie różnica tylko 20zł to wolałem dołozyc i miec całe kułeczko z DT.

na razie fajnie to wygląda napisane ale jak z wytrzymałoscią tej piasty, jestem bardzo ciekawy, oby była w miare dobra i bezobsługowa.

A Ty Skrzynia co sądzisz o tej piascie ?? DT cerit

Napisano

poczatkujacych biker'ow to rozumiem ze nie wiedza co pisza

ale skrzynia zebys polecal te cienkie revo pod tarcze ugh

to juz nie bedzie ta sztywnosc

taki zestaw raczej dla light-bike'owcow

a zysk wagowy dosc mierny (mozna nadrobic na oponie i detce)

 

komentarz jednego kolesia co do kol pod tarcze na revo

 

"Koło jest bardzo lekkie ale w czasie bardzo mocnego hamowania na dobrze przyczepnej powierzchni widać jak obręcz sie wygina ok 1cm!! w stronę tarczy;) Ale później zawsze wraca na swoje miejsce!!"

Napisano

of coz

caly sezon na revo i bez poprawek - zalezy jak kto jezdzi

a co opinii osob ktore uzywaja to tez mam srednie zaufanie

w tym kraju wiekszosc osob chwali to co ma obojetnie jakby to dzialalo :D

Napisano

Mam kółka na tych obręczach (z przodu 28 szprych). Pomimo tego, że walczyłem o wagę (piasty Kozak-Soul) zastosowałem szprychy DT-Competition.

  • 1 miesiąc temu...
Napisano

Odnosnie DT Cerit:

Super piasta, bezobslugowosc gwarantowana, kupilem uzywanego wczesniej przez ponad rok cerita nigdy nie otwieranego, z ciekawosci postanowilem zrobic serwis, smar byl czysciutki jak gorskie powietrze, wygladal dokladnie tak jakby byl nowy, lozyska w stanie idealnym, zero syfu w srodku, budowa genialna w swojej prostocie, piasta bardzo szczelna, to tyle jezeli chodzi o bezobslugowosc, a jezeli chodzi o wytrzymalosc to polecam ten artykul

 

Nie chce innych piast niz DT Swiss !

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...