nikuss Napisano 29 Stycznia 2006 Napisano 29 Stycznia 2006 Witam, interesują mnie wasze poglądy i odczucia co do tej obręczy, chciałbym usyłyszeć co o niej sądzicie bądz myślicie. Jak ktoś jest posiadaczem taokwej to prosze o wypowiedz i krótką harakterystyke. Uzywana bedzie do wyscigów XC i lekkie enduro, no czasem jakies małe schody zaliczy . I jeszce jedno pytanie bo niema sensu zebym zakładał nowy temat. Co myslicie o takim zestawie na przednie koło obręcz DTswiss XR 4.1d szprychy DT revolutin piasta Woodoman bill LTC lub DT swiss CERIT Takie koło będzi uzywane z hamulcem Avid Juicy Seven z tarczą 185 mm. Z góry dzieki za odpowiedzi.
MIC Napisano 29 Stycznia 2006 Napisano 29 Stycznia 2006 Bardzo mi sie podoba ta obrecz. Jak bede wymienial kiedys kola to z pewnoscia bede myslal nad nia albo nad Mavic x517
cdan Napisano 4 Lutego 2006 Napisano 4 Lutego 2006 Gdyby nie to że jest tylko pod tarcze... ale poza tym świetna obręcz, zbiera same pozytywy! I ta waga... A co do koła, to dałbym szprychy DT Champion. Piasta zdecydowanie Woodman, a jeśli DT to raczej Onyx.
DENI Napisano 5 Lutego 2006 Napisano 5 Lutego 2006 super obrecz,super waga,niezla cena,brak ograniczen wagowych mavic 717'tki nie wrzuca do grupy xc a xr na pewno da rade tez o takiej mysle 717 - kosztuja 222zl (czarne) chociaz widzialem po 189zl na promo xr 4.1d po 150zl da sie wyrwac ja bym bral,albo wezme(jeszcze mysle nad kolkiem) co do kola - to nie bierz revolution tylko competition robisz prawie super lekkie kolo ,jednak w przypadku tarcz revo nie jest dobra opcja ,kup se lzejsza piaste btw:bede sprzedawal kolko na przod dt hugi,competition i td16 - wystarczyloby wymienic obrecz na xr i masz super kolko (jesli dlugosc szprych bedzie taka sama - ja nei wiem jak to policzyc)
nikuss Napisano 5 Lutego 2006 Autor Napisano 5 Lutego 2006 Faktycznie po rozmowie z Arnikiem i Marcinem z forum zmieniłem zamówienie na szprychy competition, ale wolałem piaste DT niz Woodomana, jakoś bardziej ufam DT
DENI Napisano 5 Lutego 2006 Napisano 5 Lutego 2006 trzeba bylo lykac przemalowane dt z allegro byly onyxy po 150zl ( i sa) i hugi 240 po 250zl
nikuss Napisano 5 Lutego 2006 Autor Napisano 5 Lutego 2006 No mogłem i tez nawet obręcz wziaśc z alegro bo o duzo taniej, ale wolałem zeby Arnik odrazu zaplutł mi to koło bo sam nie umiem, a tak to bym musiał jechac do serwisu dosć daleko. A tak to dostane gotowe kułeczko. Ale moze na tył złoze już z alegro bo faktycznie wychodzi tanio , no i na algro są srebrne piasy za normlaną cene a chce tez mieć całe czarne koło. A hugi na tył jest zadrogie niestety zebym mógł sobie pozwolić, ewentulanie zeczywiscie ten onyx ale tylne koło dopiero jak będzie kasa czyli na wakacjach dopiero
Lobster Napisano 5 Lutego 2006 Napisano 5 Lutego 2006 Moim zdaniem niepotrzebnie zmieniłeś szprychy. Sam na wiosne bede składał jakies koła, na przod biorę właśnie albo X717 albo XR 4.1d i do tego szprychy 2-1,8-2 najprawdopodobniej właśnie revo . Dużo ludzi jezdzi na takiej konfiguracji, w sklepach internetowych też mozna nabyć podobne koła (na takich szprychach) i jakoś nikt nie narzeka
nikuss Napisano 5 Lutego 2006 Autor Napisano 5 Lutego 2006 Chyba jednak potrzebnie zminiłme te szprychy bo poprzednie revolution są 2-1,5-2 a te competition (na które zmieniłem)własnie 2-1,8-2 i nawet kilka osób nie z forum mi mówiło ze dobrze ze zmieniłem. Ale wszystko sie okaze w praniu czyli za jakieś 2 -3 tygodnie jak rower poskładam w całość A na jakich pisatach chesz złożyć kułeczka ??
Lobster Napisano 5 Lutego 2006 Napisano 5 Lutego 2006 Tfu, właśnie pomyliły mi sie revo z comp, tak więc moj powyższy post to kompletne bzdury !! Chyba jednak potrzebnie zminiłme te szprychy bo poprzednie revolution są 2-1,5-2 a te competition (na które zmieniłem)własnie 2-1,8-2 i nawet kilka osób nie z forum mi mówiło ze dobrze ze zmieniłem. (...) A na jakich pisatach chesz złożyć kułeczka ?? Tak wiem, sorry, bardzo dobrze zrobiłeś, ja zrobie tak samo, tyle ze wlasnie pomyliłmy mi sie revo z comp a comp z champ No z piastami to właśnie ciężko... W tańszej wersji moze woodman, kozak raczej odpada, może jakieś dt... W każdym razie chcialbym coś w granicach 200 - 210 g
skrzynia Napisano 5 Lutego 2006 Napisano 5 Lutego 2006 Moim zdaniem niepotrzebnie zmieniłeś szprychy. Sam na wiosne bede składał jakies koła, na przod biorę właśnie albo X717 albo XR 4.1d i do tego szprychy 2-1,8-2 najprawdopodobniej właśnie revo . Dużo ludzi jezdzi na takiej konfiguracji, w sklepach internetowych też mozna nabyć podobne koła (na takich szprychach) i jakoś nikt nie narzeka Dokładnie. Wiele osób (w tym kilka z Krakowa) używa revo do tarcz. Sam mam zamiar na nich zaplatać nowe kółka, brakuje mi własnie szprych i na 100% to będą Revo 2.0-1.5
nikuss Napisano 5 Lutego 2006 Autor Napisano 5 Lutego 2006 Ja sie włąsnie tez zsatanawiałe nad tymi sami piastami co Ty Lobster i tak samo kozak niestety zadorgi pod tarcze i miałem dylemat miedzy woodomanem i DT cerit ale w sumie różnica tylko 20zł to wolałem dołozyc i miec całe kułeczko z DT. na razie fajnie to wygląda napisane ale jak z wytrzymałoscią tej piasty, jestem bardzo ciekawy, oby była w miare dobra i bezobsługowa. A Ty Skrzynia co sądzisz o tej piascie ?? DT cerit
skrzynia Napisano 5 Lutego 2006 Napisano 5 Lutego 2006 Taka: http://skleprowerowy.com/product_info.php?products_id=159 ? Niezła waga za tą cenę. O wytrzymałości nic nie mogę powiedzieć, ale pewnie na wysokim poziomie
nikuss Napisano 5 Lutego 2006 Autor Napisano 5 Lutego 2006 Upss troche przepłaciłem za tą piaste u Arnika
DENI Napisano 5 Lutego 2006 Napisano 5 Lutego 2006 poczatkujacych biker'ow to rozumiem ze nie wiedza co pisza ale skrzynia zebys polecal te cienkie revo pod tarcze ugh to juz nie bedzie ta sztywnosc taki zestaw raczej dla light-bike'owcow a zysk wagowy dosc mierny (mozna nadrobic na oponie i detce) komentarz jednego kolesia co do kol pod tarcze na revo "Koło jest bardzo lekkie ale w czasie bardzo mocnego hamowania na dobrze przyczepnej powierzchni widać jak obręcz sie wygina ok 1cm!! w stronę tarczy;) Ale później zawsze wraca na swoje miejsce!!"
DENI Napisano 5 Lutego 2006 Napisano 5 Lutego 2006 of coz caly sezon na revo i bez poprawek - zalezy jak kto jezdzi a co opinii osob ktore uzywaja to tez mam srednie zaufanie w tym kraju wiekszosc osob chwali to co ma obojetnie jakby to dzialalo
Kajman Napisano 8 Lutego 2006 Napisano 8 Lutego 2006 Mam kółka na tych obręczach (z przodu 28 szprych). Pomimo tego, że walczyłem o wagę (piasty Kozak-Soul) zastosowałem szprychy DT-Competition.
lukas0211 Napisano 9 Marca 2006 Napisano 9 Marca 2006 Wie ktoś może jaka jest dokładna szerokość obręczy, o której mowa DT XR 4.1d. Pozdrawiam
Plotr Napisano 9 Marca 2006 Napisano 9 Marca 2006 Odnosnie DT Cerit: Super piasta, bezobslugowosc gwarantowana, kupilem uzywanego wczesniej przez ponad rok cerita nigdy nie otwieranego, z ciekawosci postanowilem zrobic serwis, smar byl czysciutki jak gorskie powietrze, wygladal dokladnie tak jakby byl nowy, lozyska w stanie idealnym, zero syfu w srodku, budowa genialna w swojej prostocie, piasta bardzo szczelna, to tyle jezeli chodzi o bezobslugowosc, a jezeli chodzi o wytrzymalosc to polecam ten artykul Nie chce innych piast niz DT Swiss !
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.