Skocz do zawartości

[hamulce] v-brake

kry

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie, chce wymienic klocki bo stare sa w zlym stanie i linki, tylko z racji ze jestem kompletnie zielony mam maly problem ;-) Nie mam pojecia jak sie zabrac do kupna tych klockow, a mianowicie czy kazde klocki beda pasowac do hamulcow ktore mam, czy nalezy kupowac pod konkretny model (to samo tyczy sie linki), i tu rodzi sie kolejne pytanie, skad sie mam dowiedziec jakie mam hamulce? ;-) Prosze sie nie smiac, naprawde nie wiem, dostalem ten rower, pod klamkomanetka mam napisane shimano st-ef29-7, ale to chyba oznaczenie tylko tych klamkomantek, a nie rodzaju hamulca, czy tez sie myle ?

Inna sprawa to juz taka troche oftopowa na ten dzial, ale prosze nie krzyczec, czesto w postach opisujecie ze macie piaste taka, a taka, przerzutki z tylu i z przodu takie i takie, ja jedyne co widze to ze na tylniej jest napis altus, a z przodu nie mam nic napisane, a chetnie bym sie dowiedzial co tak naprawde siedzi w tym rowerku ;-) Powiedzcie mi kochani jak to sprawdzic, bede ogromnie zobowiazany.

ps. po napisaniu zobaczylem ze zjadlo mi gdzies 'E' w tytule posta :(

Okej, więc tak. Klocki różnią się jakością, o tym można poszukać tu na forum oraz mocowaniem. Są klocki na trzpień i na śrube. Musisz zdjąć jeden z aktualnych hamulców i zobaczyć jakie masz mocowanie, różnica jest tu pokazana. 1. df68e27b1716f224.jpg 2. dba9600212f752c6.jpg

Klocków nie potrzeba kupować pod konkretne hamulce. Linek też nie, tylko rozróżniamy inne linki do przerzutek, hamulców i hamulców w szosach. Pancerz od hamulców i przerzutek różni się.

Shimano st-ef29-7 to oznaczenie manetki, jest to Altusowa manetka.