faststek Napisano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2011 Witam, rower kupiony w posezonowej wyprzedaży w 2006 za 1100 zł. Świetna maszyna, bez zmian działał do początku tego sezonu, zmiany były spowodowane chęcią upgrade'u a częściowo przymusem(zanitowane talerze korby). Do momentu wymiany napędu rower przejechał jakieś 8000km po lasach Olsztyna. Tył nie ma luzów i działa jak w zegarku co potwierdza jakość przerzutki . Gorzej z przodem który trzeba było wyregulować przy wymianie korby( odziwo SLX ma nieco mniejsze blaty).największy mój problem to dobór kół, ponieważ rama nie jest przystosowana do tarcz z tylu, ale cóż jakoś daję radę jak wyciułam trochę kasy to postaram się o jakieś lepsze koła bo te masą wołają o pomstę do nieba ;p W momencie kupna wyglądało to tak: Rama: aluminiowa 6061 Widelec: amortyzowany RST GILA C5 (76mm) Hamulec przedni: V-Brake TEKTRO 843AL Hamulec tylny: V-Brake TEKTRO 843AL Przerzutka tylnia: Sram 7.0 Wolnobieg: kaseta SRAM Powerglide2 9-rzędowa Manetki: Sram X-7 Obręcze: 26" aluminiowe stożkowe REMERX Grand Rock 36H Korba: aluminiowa CYCLONE AL7-3225P 42-34-24 Siodło: Active 501 Kierownica: aluminiowa Mostek: aluminiowy ZOOM Pedały: stalowe Piasty: aluminiowe ASSES AE-718 36H QR Opony: 26 x 1.95 KENDA Koyote Liczba biegów: 27 Waga: 13,5 kg Teraz wygląda to tak: Rama: aluminiowa 6061 Widelec: amortyzowany Rock Shox Reba Team 2010 (100mm) Hamulec przedni: tarczowy hydrauliczny Shimano Deore BR-M575 2011 Hamulec tylny: V-Brake TEKTRO 843AL Przerzutka tylnia: Sram 7.0 Wolnobieg: kaseta SRAM PG-970 Powerglide2 9-rzędowa Manetki: Sram X-7 Obręcze: 26" przód: REMERX Grand Rock 36H tył: AlexRims DH19 36H Korba: Shimano SLX FC-M660 10s Dyna-Sys 170mm 42/32/24 Siodło: Active 501 Kierownica: aluminiowa Mostek: aluminiowy ZOOM Pedały: Shimano PD-520 Piasty: Novatec łożyska maszynowe Opony: 26 x 2.1 Maxxis Crossmark Liczba biegów: 27 Waga: ~12kg(nie mam wagi więc nie ważyłem) fotka: https://picasaweb.google.com/lh/photo/NR_n0rTDeWwFFscSg9UzyAqEz2RJvKWwsRPCwGudNL4?feat=directlink Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rybciasum Napisano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2011 O kurcze, ładny oldschool (no lata 90 to nie są, ale te ramki bardzo rzadko widuje) dawno takiego tu nie było, niezły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweloko Napisano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2011 Pancerz przy tylnej przerzutce tak jak by troche za długi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
faststek Napisano 3 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2011 Nie wiem czy nie za długi, był taki od nowości i przerzutka chodzi świetnie wiec nie ingerowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
porsche123456 Napisano 21 Września 2011 Udostępnij Napisano 21 Września 2011 niom wygląda na za długą, ale jak dobrze działa to nie obcinaj, chybaże dla lepszego wyglądu. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.