Mod Team Pixon Napisano 31 Sierpnia 2011 Mod Team Napisano 31 Sierpnia 2011 Chciałbym kupić te obręcze. W tej chwili jest niezła przecena na nie w crc. Nie ukrywam że ciągnie mnie do nich szczególnie te 330g Troszkę mniej system UST. Obawiam się jednak, że może być problem z maksymalnym dopuszczalnym ciśnieniem dla tych obręczy oraz z małą sztywnością koła,kolejna wada to brak kapslowania. Jest jakaś osoba o wadze około 85 kg jeżdżąca/ ścigająca się na kołach zaplecionych z tymi obręczami. Chciałbym je zapleść na szprychach DT revolution. Jakieś opinie?
Killer206 Napisano 31 Sierpnia 2011 Napisano 31 Sierpnia 2011 Po pierwsze to zapomnij o 330g... ~365g i w CRC zapomnij o selekcji sztuk. Mała sztywność koła w głównej mierze wynika z użycia szprych a nie obręczy Obręcz może być mniej lub bardziej plastyczna. Jak chcesz koło do jazdy a nie na pokaz to o Revo raczej zapomnij Brak kapslowania to zaleta a nie wada Ludzie głupoty piszą, że to w jakiś sposób wzmacnia obręcz ale nie po to się stosuje oczkowanie Generalnie te obręcze zbierają same pozytywy i raczej nie masz się czego obawiać. Jeszcze co do ciśnień to 2 bary w tubeless ≠ 2 bary na dętce
Xanagaz Napisano 31 Sierpnia 2011 Napisano 31 Sierpnia 2011 Killer206 Kolo przednie 654,5g ZTR Olympic 32H - 336g Novatec NT-D711 - 140g Sapim Laser 261mm + nyple polyax 12 mm (139,5g + 31g)- 170,5g Opaska - 8g Koło tylne 785,5g ZTR Olympic 32H 32H - 334g Novatec NT-D712 - 273g Sapim Laser 261mm + nyple polyax 12 mm (139,5g + 31g)- 170,5g Opaska - 8g Obręcze kupiłem w CRC więc zapomnij o zapominaniu o 330g sztuka. Byś człowieku napisał o pożyczenie kół a nie bzdurne tematy zakładał Revo się rozciągają, trzeba podciągać szprychy, pogadaj z Waleniem. Lasery są lepsze Ta obręcz jest sztywna, pytałem Kasińskiego jak zaplatał co sądzi o obręczy. Dlaczego piszesz o ciśnieniu? Że niby większe co ma zrobic?
Killer206 Napisano 31 Sierpnia 2011 Napisano 31 Sierpnia 2011 Większe ciśnienie spowoduje duże prawdopodobieństwo zsunięcia się rantów opony i generalnie małe bum Nie muszę chyba mówić o konsekwencjach w jeździe? Jak bardzo chcesz to oczywiście mogę dać link ze zdjęciami Film będzie lepszy: Xanagaz są dwie wersje Olympiców starsze ~330g i nowsze ~365g. Obecne Olympicki z wyprzedaży na CRC to wersje ~365g info z pierwszej ręki
Xanagaz Napisano 31 Sierpnia 2011 Napisano 31 Sierpnia 2011 Hmmm... nie wiem skąd wziąłes 2 bar. Na obręczy jest napisane, że dla opon 2.0-2.2 jest 45-48 PSI co daje nam maksymalnie 3.3 atm. Dobra, teraz widzę nie to było Twoją intencją, chciałeś po prostu porównać ciśnienia dla UST i gum Co do filmiku, to jest bezdętkowy system? Opona mu się poprostu rozszczelniła i tyle.
Killer206 Napisano 31 Sierpnia 2011 Napisano 31 Sierpnia 2011 Xangaz tylko tubeless się montuje właśnie ze względu na możliwość bezpiecznej jazdy na niskich ciśnieniach. 3.3 atm w tubeless to po prostu zbrodnia! To jakbyś kupił samochód sportowy z silnikiem V8 i przerobił go na gaz... Co do "tylko" rozszczelniła, to wyobraź sobie że prujesz na zjeździe 40+ i wchodząc w zakręt masz takiego zonka
Crazyk Napisano 31 Sierpnia 2011 Napisano 31 Sierpnia 2011 Obręcze kupiłem w CRC więc zapomnij o zapominaniu o 330g sztuka. Jakiś czas temu były na CRC te ZTRy z selekcji i faktycznie mogły tyle ważyć, teraz zostały tylko cięższe, te: http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=38852
miskov17 Napisano 31 Sierpnia 2011 Napisano 31 Sierpnia 2011 Chciałbym kupić te obręcze. W tej chwili jest niezła przecena na nie w crc. Nie ukrywam że ciągnie mnie do nich szczególnie te 330g Troszkę mniej system UST. Obawiam się jednak, że może być problem z maksymalnym dopuszczalnym ciśnieniem dla tych obręczy oraz z małą sztywnością koła,kolejna wada to brak kapslowania. Jest jakaś osoba o wadze około 85 kg jeżdżąca/ ścigająca się na kołach zaplecionych z tymi obręczami. Chciałbym je zapleść na szprychach DT revolution. Jakieś opinie? 1. Maksymalne ciśnienie podane na obręczy dotyczy jeżdżenia z mleczkiem bez dętki, z dętką możesz ładować ile dusza dała. Swoją drogą na bezdętkach 3atm to już bardzo dużo. 2. O sztywność się nie martw, przy mocnym naciągu szprych nie można jej nic zarzucić. 3. Poza MMX'ami nie widziałem, aby komuś zrobiły się pajączki/wyrwało nyple. Jeśli są odpowiednio dociagnięte (max 100kg) to w Olympicach nie ma prawa się nic stać. 4. Jeździec 95kg, coś tam ścigający się, nie oszczędzający sprzętu - zero centry od początku sezonu, z przodu Lasery, z tyłu 2.0-1.8mm, nie mam im co zarzucić. Z tyłu przy tej wadze raczej nie ma co wsadzać Revo/Laserów, D-lighty będą ok. I oczywiście alu nyple
Mod Team Pixon Napisano 2 Września 2011 Autor Mod Team Napisano 2 Września 2011 Świetnie, dziękuję za wypowiedzi. Pewnie sam niedługo przetestuje wspomniane wyżej obręcze.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.