Skocz do zawartości

[obręcz]NoTubes ZTR Olympic Disc


Pixon

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team
Napisano

Chciałbym kupić te obręcze. W tej chwili jest niezła przecena na nie w crc. Nie ukrywam że ciągnie mnie do nich szczególnie te 330g :) Troszkę mniej system UST. Obawiam się jednak, że może być problem z maksymalnym dopuszczalnym ciśnieniem dla tych obręczy oraz z małą sztywnością koła,kolejna wada to brak kapslowania. Jest jakaś osoba o wadze około 85 kg jeżdżąca/ ścigająca się na kołach zaplecionych z tymi obręczami. Chciałbym je zapleść na szprychach DT revolution. Jakieś opinie?

Napisano

Po pierwsze to zapomnij o 330g... <_<

~365g i w CRC zapomnij o selekcji sztuk.

Mała sztywność koła w głównej mierze wynika z użycia szprych a nie obręczy :wallbash: Obręcz może być mniej lub bardziej plastyczna. Jak chcesz koło do jazdy a nie na pokaz to o Revo raczej zapomnij

Brak kapslowania to zaleta a nie wada :wallbash: Ludzie głupoty piszą, że to w jakiś sposób wzmacnia obręcz ale nie po to się stosuje oczkowanie

 

Generalnie te obręcze zbierają same pozytywy i raczej nie masz się czego obawiać.

 

Jeszcze co do ciśnień to 2 bary w tubeless ≠ 2 bary na dętce

Napisano

Killer206

Kolo przednie 654,5g

ZTR Olympic 32H - 336g

Novatec NT-D711 - 140g

Sapim Laser 261mm + nyple polyax 12 mm (139,5g + 31g)- 170,5g

Opaska - 8g

 

Koło tylne 785,5g

ZTR Olympic 32H 32H - 334g

Novatec NT-D712 - 273g

Sapim Laser 261mm + nyple polyax 12 mm (139,5g + 31g)- 170,5g

Opaska - 8g

 

Obręcze kupiłem w CRC więc zapomnij o zapominaniu o 330g sztuka.

 

Byś człowieku napisał o pożyczenie kół a nie bzdurne tematy zakładał :D

Revo się rozciągają, trzeba podciągać szprychy, pogadaj z Waleniem. Lasery są lepsze :P Ta obręcz jest sztywna, pytałem Kasińskiego jak zaplatał co sądzi o obręczy. Dlaczego piszesz o ciśnieniu? Że niby większe co ma zrobic?

Napisano

Większe ciśnienie spowoduje duże prawdopodobieństwo zsunięcia się rantów opony i generalnie małe bum ;)

 

Nie muszę chyba mówić o konsekwencjach w jeździe? Jak bardzo chcesz to oczywiście mogę dać link ze zdjęciami

 

Film będzie lepszy:

 

Xanagaz są dwie wersje Olympiców starsze ~330g i nowsze ~365g. Obecne Olympicki z wyprzedaży na CRC to wersje ~365g info z pierwszej ręki

Napisano

Hmmm... nie wiem skąd wziąłes 2 bar. Na obręczy jest napisane, że dla opon 2.0-2.2 jest 45-48 PSI co daje nam maksymalnie 3.3 atm.

 

Dobra, teraz widzę nie to było Twoją intencją, chciałeś po prostu porównać ciśnienia dla UST i gum ;)

 

Co do filmiku, to jest bezdętkowy system? Opona mu się poprostu rozszczelniła i tyle.

Napisano

Xangaz tylko tubeless się montuje właśnie ze względu na możliwość bezpiecznej jazdy na niskich ciśnieniach. 3.3 atm w tubeless to po prostu zbrodnia! To jakbyś kupił samochód sportowy z silnikiem V8 i przerobił go na gaz...

 

Co do "tylko" rozszczelniła, to wyobraź sobie że prujesz na zjeździe 40+ i wchodząc w zakręt masz takiego zonka :voodoo:

Napisano
Chciałbym kupić te obręcze. W tej chwili jest niezła przecena na nie w crc. Nie ukrywam że ciągnie mnie do nich szczególnie te 330g Troszkę mniej system UST. Obawiam się jednak, że może być problem z maksymalnym dopuszczalnym ciśnieniem dla tych obręczy oraz z małą sztywnością koła,kolejna wada to brak kapslowania. Jest jakaś osoba o wadze około 85 kg jeżdżąca/ ścigająca się na kołach zaplecionych z tymi obręczami. Chciałbym je zapleść na szprychach DT revolution. Jakieś opinie?

1. Maksymalne ciśnienie podane na obręczy dotyczy jeżdżenia z mleczkiem bez dętki, z dętką możesz ładować ile dusza dała. Swoją drogą na bezdętkach 3atm to już bardzo dużo.

2. O sztywność się nie martw, przy mocnym naciągu szprych nie można jej nic zarzucić.

3. Poza MMX'ami nie widziałem, aby komuś zrobiły się pajączki/wyrwało nyple. Jeśli są odpowiednio dociagnięte (max 100kg) to w Olympicach nie ma prawa się nic stać.

4. Jeździec 95kg, coś tam ścigający się, nie oszczędzający sprzętu - zero centry od początku sezonu, z przodu Lasery, z tyłu 2.0-1.8mm, nie mam im co zarzucić. Z tyłu przy tej wadze raczej nie ma co wsadzać Revo/Laserów, D-lighty będą ok. I oczywiście alu nyple :)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...