Skocz do zawartości

[do 1800zł] rower miejski


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

na początku może coś o mnie: mierzę 178cm przy wadze (czy to ważne?) 64kg. Po swoim pierwszym, dosyć niefortunnym zakupie roweru szosowego przymierzam się do typu miejskiego, jednak chciałbym znaleźć kompromis między wygodną pozycją siedzącą a dużą prędkością, tak, abym mógł jeździć zarówno po ulicy, jak i chodniku.

Nie wiem, czy dobrym pomysłem jest rezygnacja z amortyzatorów oraz wybór ramy bez zakrzywień, jaką np. 'holenderka' posiada? Podobno ma to wpływ na dynamizm i szybkość. Dosyć ważną sprawą jest bagażnik na plecak, mimo wszystko mokre plecy skutecznie psują humor... : )

 

Miałem szansę wypróbować Accent Cityliner 7. Jestem co prawda kompletnym laikiem, ale taki model przystosowany jest chyba bardziej do "rekreacyjnej" jazdy? Zastanawiam się nad złożeniem roweru od podstaw przez serwis lub kupnem czegoś dużo tańszego, używanego i jego modyfikacją.

Co o tym wszystkim sądzicie?

 

Za wszelką pomoc z góry dziękuję.

Pozdrawiam

Napisano

Wiem, że takowy nie istnieje, ale z tego co opisujesz, to może cross + osprzęt (błotniki, bagażnik..) może być tzw. "złotym środkiem".

Jeśli możesz, to "przymierz" sobie kilka rowerków tego typu gdzieś w sklepie i sprawdź, czy o to chodzi.

 

Pozdrówka!

Napisano

http://unibike.pl/expeditionlds.html Rama na dole, wygodna, wyprostowana pozycja-nie meczysz sie tak, bagaznik na plecak, do tego ladny rower, duze kola dzieki ktorym na szosie osiagniesz przyzwoita predkosc. Jak chcesz to mozesz jeszcze pomyslec o:

http://unibike.pl/vipergts.html Jak nie pasuje to zobacz wersje lds, cross 28' , sam posiadam super rower, stosunek cena/jakos, osprzet mnie przyciagnal. Dokupilem wlasnie bagaznik i blotniki i (lacznie 80-90zlt) masz fajny uniwersalny rower, ktory nie boi sie ani bocznej drogi, ani szosy. Do tego wygoda dzieki regulowanemu mostkowi i bagaznikowi, sprzyja poruszaniu, a predkosci rozwija sie latwo i przyjemnie. Przejechalem nim 1500km i jestem mega zadowolony.

Napisano

Po asfalcie i chodnikach dużo lepiej i szybciej będzie Ci się jeździło na rowerach z kołami 28”.

Ja sadzę, że u schyłku sezonu (będą wyprzedaże), możesz rozpatrzyć jeszcze typowego mieszczucha ze stajni Unibike: http://unibike.pl/amsterdam8rgts.html którego napęd jest najpraktyczniejszy, a jednocześnie zagwarantuje Ci duży komfort i wystarczającą prędkość.

Oczywiście ostatni wariant, tj. zakup “czegoś dużo tańszego, używanego i jego modyfikacja” jest racjonalny, lecz w tym wypadku potrzebne jest Twoje zaangażowanie. Napisz tylko, jakiego rodzaju rama jest potrzebna – jednorurowa (jak w Accent Cityliner 7), trapez (jak w powyższym przykładzie Unibike Expedition lds), czy klasyczna męska?

Napisano

Rodzaj ramy? Skłaniam się raczej do klasycznego męskiego. : )

Hmm... z tego co widzę, mam dosyć ciężki orzech do zgryzienia. Czy cenowo złożenie roweru (przez kogoś obeznanego) wyszłoby drożej?

Napisano

Podjąłem decyzję; opcja "cross + osprzęt" rzeczywiście wydaje się być najlepszą.

Chciałbym się jeszcze tylko dowiedzieć, między czym najlepiej wybierać w mojej sytuacji i czy dałoby radę zejść trochę z ceny roweru, żeby zostały pieniążki na modyfikacje.

 

Pozdrawiam

Napisano

Podjąłem decyzję; opcja "cross + osprzęt" rzeczywiście wydaje się być najlepszą.

Chciałbym się jeszcze tylko dowiedzieć, między czym najlepiej wybierać w mojej sytuacji i czy dałoby radę zejść trochę z ceny roweru, żeby zostały pieniążki na modyfikacje.

 

Pozdrawiam

 

Np. Author STRATOS - http://www.velo.com.pl/rowery/wyprzedaz/?id=458

Świetny, solidny rowerek.

 

Pozdrówka!

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...