Skocz do zawartości

[mostek]Pomoc w poszukiwaniu.


Tomass

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej!

 

Nie byłem do końca pewien do jakiego działu udać się z takim problemem, więc wsadziłem go tutaj. W razie gdyby nie pasował bardzo proszę moderatorów o przeniesienie go do właściwego działu.

 

Problem polega na tym, że złamał mi się wspornik kierownicy(klasyczny, na 1"). Szukałem już w kilku sklepach ale wszędzie są tylko srebrne, a mi takowy kolorem nijak do roweru nie pasuje. Kierownica czarna, rama też w ciemnym kolorze a wspornik będzie srebrny... :025: Jeżeli ktoś z Was znalazłby w jakimś sklepie internetowym wspornik w czarnym kolorze, to bardzo proszę o podanie linka. Do sezonu jeszcze sporo czasu, ale wolałbym srebrnego nie zakładać.. :(

 

Pozdrowionka

Tomek

Napisano

Ja po prostu lubię, jak coś działa i wygląda. Dlatego zalezy mi na czarnym wsporniku. Czarne są, ale tylko regulowane, a wolałbym zwykły - ktoś na forum wspominał, ze ta regulacja jest mało "pewna" i może się złożyć. W cykloturze nie ma - już zaglądałem. Poczekam jesczze - może ktoś przypadkiem zobaczy coś takiego. Jeżeli nie to kupię srebrny.

Napisano

Przecież tożto jednoczęściowe gówno, dokładnie takei ja w makrokeszach....

 

A jak Ty sobie wyobrażałeś mostek na 1" ? Nie tylko w makro ,we wielu szosówkach też są...chyba nie wiesz ile może kosztować mostek szosowy na 1" :(TUTAJ ITM GOCCIA za 258zł...zapewniam Cie ,że takie "gówna" jednoczęściowe moga kosztować jeszcze wiecej. :)

Napisano

Allegro przeglądam już od paru dni, ale nic nowego się nie pojawia. Wszystkie czarne, kóre znalazłem to były szosówki niestety.

 

U Arnika mostki na 1" są srebrne :D

 

Jak w makrokeszach, szosówkach, starszych rowerach...itp :D Mój jest akurat starszego typu.

Napisano

Ja u mnie w rowerowym widziałem taki bajer, że kupujesz jakby samą tą rure na 1" która dalej jest poszerzana i montujesz normalny mostek! Spraw sobie coś takiego i nie ma problemu (koszty mogą być troszke większe).

 

P.S. A jeżeli już nic ci na myśl nie przyjdzie, kup srebrny, odtłuść go, kup czarnego spray'a i maluj... :D

Napisano

no to chyba najlepsze rozwiązanie ;)

 

Są lepsze rozwiązania, ale musisz odpowiedzieć na kilka pytań:

1. Jaki to jest mostek- typu a-head, czyli zakładany na gładką rurę sterową widelca, czy też tradycyjny 1", gdzie rurka od mostka wchodzi w gwintowaną rurę sterową, a blokuje się za pomocą klina na końcu tej rurki?

2. Co rozumiesz pod pojęciem słabego mostka? Mam w ofercie czarne mostki Zoom'a, ich produkty sprzedawałem nawet do DH i klienci są baaardzo zadowoleni, bo taka jakość w takiej cenie przez nikogo nie jest osiągalna.

3. Czy nie wolałbyś, tak jak sugerował kordzio, zmienić mostek na 1-1/8" poprzez zastosowanie adaptera? Ja tak zrobiłem w tym rowerze Co prawda za bardzo tego nie widać, ale mostek typu a-head 1-1/8" nałożony jest na adapter z 22.2->28.6. W ten sposób przy przyszłych zmianach mostka bez problemu będę mógł wstawić dowolny mostek 1-1/8".

Pozdrowerek BIKERSI :)B)

Napisano

Cześć!

 

Ad.1 Mostek jest klasyczny, czyki rurka wchodzi w gwintowaną rurę sterową i jest blokowana klinem na jej końcu.

 

Ad.2 Nie pisałem nic o słabym mostku. Napisałem tylko, że pękł.

 

Ad.3 Szczerze to ta propozycja podoba mi się najbardziej. Tylko, że rura sterowa jest już przycięta, i ponad główkę ramy wystaje 20mm gwintu, a ponad górną miskę w której był wianek około 14mm - czy to wystarczy, żeby załozyć taki adapter? Czy wraz ze zmieną mostka konieczna była by tez zmiana sterów, czy można zostać przy tych, które są?

 

Pozdrówka

Tomek

Napisano

Ad.3 Szczerze to ta propozycja podoba mi się najbardziej. Tylko, że rura sterowa jest już przycięta, i ponad główkę ramy wystaje 20mm gwintu, a ponad górną miskę w której był wianek około 14mm - czy to wystarczy, żeby załozyć taki adapter? Czy wraz ze zmieną mostka konieczna była by tez zmiana sterów, czy można zostać przy tych, które są?

 

 

Z tego co wiem to taka rura jaką masz może być. Bo to jest takie samo jak mostek klasycznu -tylko bez tej poprzecznej rurki dla kierownicy TUTAJ FOTO ,stery możesz zostawić te które masz. Jeśli w się mylę to prosze mnie poprawić...ale raczej jestem pewny swojej teorii. :)

Napisano

Z tego co wiem to taka rura jaką masz może być. Bo to jest takie samo jak mostek klasycznu -tylko bez tej poprzecznej rurki dla kierownicy TUTAJ FOTO ,stery możesz zostawić te które masz. Jeśli w się mylę to prosze mnie poprawić...ale raczej jestem pewny swojej teorii. :D

 

Popieram;-) Rura jest standardową rurą sterową stosowaną w rowerach z gwintowanymi sterami. Adapter w niczym nie przeszkadza i na odwrót - rura w niczym nie przeszkadza adapterowi, stery mogą pozostać te same jeżeli nie są zajechane. Podsumowując lepiej kup adapter (około 25pln by u mnie kosztował, o ile się nie mylę) i dokup mostek a-head 1-1/8". Pozdrowerek ALL :)B)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...