brt0555 Napisano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2011 Czesc! Wyczyscilem wczoraj lancuch i zalozylem spinke(z problemami, ale forum pomoglo), wszystko bylo ok, jednak nie mam klucz do korby i kasety zeby je zdjac dlatego czyscilem zalozone- pedzelkiem i scierka(oczywiscie pedzelek maczany w benzynie) brud poschodzil jednak nie dalem rady wymyc go do konca, nasmarowalem wieczorem lancuch po zalozeniu i dzisiaj bylem pojezdzic, lancuch jest glosny, z przodu ciszej, tyl glosniej i teraz mam problem. Pewnie to kaseta i korba nie sa do konca wyczyszczone i piasek/brud robi swoje, a czysty lancuh trze o to, nasmarowalem tak jak zawsze po kropelce na ogniwo. Co zrobic? Zdjac lancuch i sprobowac jeszcze raz wyczyscic korbe i kasete, czy nasmarowac bardziej lancuch i zobaczyc czy wieksza dawka smaru pomoze? Ps Przy okazji sie spytam.Jako, ze jestem amatorem w rozbiorce roweru chcialbym sie spytac jakie narzedzia potrzebuje by zdjac kasete oraz korbe? Dziekuje z gory za pomoc i pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SifoDyas Napisano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2011 Klucze zależą od tego jakie mocowanie ma korba, jaki masz model? W mojej m590 da się obejść bez kluczy jednak tylko wtedy gdy chcę zdjąć samą korbę, bez suportu. Podobnie kaseta, np do shimano może być coś takiego. Przydatny jest również bat jednak da się obejść bez niego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brt0555 Napisano 30 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2011 Ze strony producenta: SHIMANO ALIVIO M411. W sumie niedrogo, a chyba warto miec taki klucz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SifoDyas Napisano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2011 Tutaj chyba zwykły imbus wystarczy, podobnie jak w deore. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...