Skocz do zawartości

[Opony] Uniwersalne


Avirel

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czesc, chcialbym kupic nowe opony. Jezdze 60% utwardzone i 40 % teren, chcialbym zebym nie mial duzych oporow na plaskim ale zeby w terenie tez sobie dawaly rade. Mam teraz Vee Rubber VRB-198, moj budzet to okolo 80-100 zl za komplet. Z gory dziekuje ;)

Napisano

Race King są bardzo dobre sam ich używam mam 2.2 i zmienił bym na 2.0 i tobie też polecam 2.0 zwłaszcza, że jeździsz więcej po utwardzonych drogach.

Napisano

Znaczy sie teraz coraz czesciej bede jezdzil po terenie, bardziej podoba mi sie to. Dzieki za propo i jak jest cos jeszcze godnego uwagi to prosze napisac moga byc uzywki w dobrym stanie ;)

 

http://allegro.pl/opona-rowerowa-author-wing-26x1-95-ambike-i1782489156.html

http://allegro.pl/opona-schwalbe-black-jack-26x1-90-antyprzebiciowa-i1770541696.html

 

A co powiecie jeszcze o tych, czy nie warto

 

http://allegro.pl/race-king-2-2-continental-komplet-i1790156473.html musze sie zmiescic w 90 zl z wysylka wiec troche bedzie trudno nowki znalezc ;/

 

Jeszcze jedno czy opona 2.2 zmiesci mi sie w obreczy ktorej nazwy nie znam a na stronie tez nie pisze - http://kross.pl/rower/44-Hexagon_V3_.html , bo jesli sie zmiesci to bede licytowal opone 2.2

Napisano

Zaproponowałbym Schwalbe Marathon Cross (75 zł/szt) ale skoro wolisz teraz mało wydać a za kilkaset kilometrów zmieniać opony to może kup CST 26x1,95 albo CST 26x2,1

Dobre bo tanie.

 

PS. Gorszego g... niż Vee Rubber nie sposób znaleźć.

Napisano

Do takich zastosowań nadawać będzie się również Continental leader pro, tutaj link Moim zdaniem (choć nie korzystałem) może to być lepszy wybór niźli race king.

Napisano

Tylko za te opony wychodzi ponad 100zl z przesylka a ja raczej nie bede mial mozliwosci dolozyc, wolalbym zmiescic sie w 90zl. A jak z jazda po utwardzonym?

Napisano

Tylko chcialbym miec mniejsze opory toczenia niz na moich poprzednich- Vee Rubber VRB-198, i dawaly sobie rade w terenie to wole uzywke kupic np tamte race king ktore podalem wyzej.

Napisano

Kupiłem do tej pory 4 szt Continentali 2 X Traffic 2,1" 1x1,9" i jednego semislika. Z tego wady miał Traffic 1,9" (silne bicie jakby nie założyć) a semislikowi po miesiącu zaczęły się kruszyć klocki z boku i z oplotu wyłaziły strzępy tkaniny. Nie znalazłem paragonu więc sprzedawca mnie olał (Starołęka, Poznań). Jak kupisz szerokie opony, będziesz miał duże opory na szosie jak wąskie ugrzęźniesz w głębokim piachu lub błocie, nie ma opon dobrych na każdy teren. Na lekki teren i szosę dobre są Schwalbe Marathon Cross, niestety kosztują 75 zł/szt.

Napisano

To moze podsumujmy.

http://allegro.pl/race-king-2-2-continental-komplet-i1790156473.html

http://allegro.pl/komplet-hutchinson-python-air-light-2-0-i1781617920.html

http://allegro.pl/schwalbe-smart-sam-komplet-i1786509704.html

 

czy cos z nowych http://allegro.pl/cst-drogowa-i-terenowa-opona-mtb-26x1-95-1346-i1776700342.html

 

powiedzmy ze 50% teren 50% asfalt. Nie bede jezdzil w ciezkim terenie. Prosze o pomoc w wyborze bo mma metlik w glowie juz od tych propozycji.

 

Ten Hutchinson idzie juz za 100zl wiec odpada

Napisano

Te Schwalbe Smart Sam to okazja w tej cenie nawet jeśli używane. Sądzę że więcej przejeździsz na nich niż na nowych CST, jeździłem na CST zawsze ścierały się szybko. Continentale nie robią wrażenia szybkich na twardym w porównaniu do Smart Samów (jedne z najszybszych górskich spośród oferty Schwalbe). Hutchinsony ktoś katował na maratonach.

Ja radzę kupić Smart Samy. Sam mam ochotę zalicytować tylko nie wsadzę tak szerokiej opony z tyłu.

Napisano

Tak tylko nie wiem jak z zuzyciem tej opony i nie wiem czy wejdzie w obrecze krossa ;p

 

bo jak ma strasznie zdarty to nie wiem czy jest sens

 

szczegolnie ta z lewej wydaje sie zuzyta

Napisano

Zmierz, teoretyczna szerokość 57 mm. Jeśli masz ramę górską to sądzę że możesz kupować w ciemno. Z CST to tylko taki mój żart, jedyna zaleta CST to tylko ich niska cena więc są dobre dla kogoś kto chce mało wydać (dobre bo tanie) ;P lepsze jednak niż Vee Rubber. Kiedyś mi opona Vee Rubber wyskoczyła po napompowaniu do 3 atm z obręczy i było bum, mało słuchu nie straciłem.

Ja używam z tyłu nową oponę (1,5 tys km) i (kupioną mocno używaną) z przodu Schwalbe Marathon Cross 26x1,75 i sobie chwalę na twardym podłożu i na lekkim piasku. Przez 1,5 tys km opona z tyłu nawet nie zaczęła się ścierać, CST przy takim przebiegu już bym zużył pewnie z dwie pary.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...