typek99 Napisano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2011 Witam jestem tu nowy.Zmierzam do kupna nowego roweru do DH i FR.Jestem amatorem więc to nie musi byś super dobry rower.Podoba mi się taki jeden rower a, mianowicie KROSS Sign DS.W tym celu chciałem sie dowiedzieć czy nadawał by się do DH i FR. PS:Wymienił bym części np: siodełko, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas18 Napisano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2011 Tak do amatorskiego dh wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudy102 Napisano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2011 Tylko nie przesadzaj z tym dh bo to nie jest rower specjalnie do tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
supersam Napisano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2011 Rower bardziej do street i dirt, ale lekkie dh uciągnie. Zależy co kto rozumie przez dh i gdzie chce śmigać na tym sprzęcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniakse Napisano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2011 Sign i DH hmmm w nim to tylko waga - 16kg (kloc) jest rodem z downhill-owek. Dozbieraj na cos lepszego bo sign z dh poza ta waga niema nic wspolnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
typek99 Napisano 26 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2011 to może Ns Metropolis lub Dragstar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bombell Napisano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2011 Sign ma tyle wspólnego ze streetem czy dirtem co z dh. To jest funbike, rower do bliżej niesprecyzowanej zabawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...