Skocz do zawartości

[Przeróbka]stara kolarzówka na single speed

dzei

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Zacznę od początku. Kupiłem od znajomego starą kolarzówkę z kompletem nowych szytek. Cena całości była troszeczkę wyższa od samych szytek.

Od początku miałem zamiar ją pomalować i zrezygnować z zbędnych rzeczy, jednak z czasem doszedłem do wniosku, że chcę z niej zrobić single speed jak nie nawet single speed i po drugiej stronie koła ostre koło (rozważam to, ponieważ wyczytałem, że coś takiego jest możliwe, jeśli się mylę, proszę mnie nie zjeść - jestem baaaaardzo początkujący). Wracając do tematu, pościągałem wszystko co wiedziałem jak ściągnąć. Zmatowiłem już większość ramy.

Co muszę dalej zrobić, by resztki kolarzówki zostały singlem?

1) nie mogę odkręcić korby, gdy próbowałem to zrobić, spowodowałem takiego psikusa:

301148_232249700155241_100001106379276_698319_1782912_n.jpg

291980_232249766821901_100001106379276_698320_1033360_n.jpg

od razu korzystając z tych zdjęć co zrobić z jedną zębatką, skoro jej nie potrzebuję? można ją odkręcić? spotkałem się z opinią, że trzeba ją zostawić i spiłować, by łańcuch nie spadał, czy to prawda?

2) tylne koło tak się prezentuje, co muszę z nim zrobić?

317779_232249256821952_100001106379276_698308_4195568_n.jpg

291902_232249416821936_100001106379276_698313_2848083_n.jpg

309252_232249576821920_100001106379276_698316_2553881_n.jpg

wiem, że powinna być zębatka i tulejki, by wszystko dobrze pracowało.

3) co do malowania - czy chromowe elementy można oddać do malowania proszkowego i do pieca, czy farba się nie przyjmie? jeśli się nie przyjmie to w jaki sposób to pomalować. cały rower ze wszystkimi elementami chciałem mieć w czarnym macie, no może odpuściłbym ten zabieg tylko korbie, łańcuchowi i zębatce z tyłu.