Bonk Napisano 25 Sierpnia 2011 Napisano 25 Sierpnia 2011 (edytowane) Witam ostanio znalazłem parę nowości na 2012rok od Ritcheya http://ritcheylogic.com/dealermedia/2012/index.html ciekawą sprawą są mostki z aluminium ważace 100 gramów przy długości 100mm. Edytowane 25 Sierpnia 2011 przez safian
Bonk Napisano 25 Sierpnia 2011 Autor Napisano 25 Sierpnia 2011 Czytałem że te nowe mostki są mocowane do sterówki za pomocą 3 śrub a do tego niektóre wersje są zrobione z Exo szkieletem z aluminium żeby podnieść sztywność takżę myślę że lipy nie będzie
kadargo Napisano 25 Sierpnia 2011 Napisano 25 Sierpnia 2011 A Syntace ma od lat F99 i działa doskonale ;-) Sent from my HTC Desire
Bonk Napisano 25 Sierpnia 2011 Autor Napisano 25 Sierpnia 2011 Ale technika idzie do przodu a konkurencja wymaga stosowania nowych rozwiązań i technologii
kadargo Napisano 25 Sierpnia 2011 Napisano 25 Sierpnia 2011 Hmmmm... ale co w tym wypadku poszło do przodu? F99 ma też ma 100/100 i nie słyszałem o popękanych. Sent from my HTC Desire
Bonk Napisano 25 Sierpnia 2011 Autor Napisano 25 Sierpnia 2011 No do przodu poszedł Ritchey a co do Syntace'a to masz racje
Mod Team Pixon Napisano 26 Sierpnia 2011 Mod Team Napisano 26 Sierpnia 2011 Do przodu? Chyba z zaniżaniem wag katalogowych i zawyżaniem cen na ich komponenty. Przeciętny kowalski, jak ma wybrać między Ritchey za xxx zł, a inną znaną firmą o podobnej jakości, co wybierze? Chciałbym zobaczyć ceny i przede wszystkim realne wagi tych produktów.
miskov17 Napisano 26 Sierpnia 2011 Napisano 26 Sierpnia 2011 Ritchey raczej podaje realne wagi, trzymają się jako tako w normie W USA ceny nowego C260 są takie same jak 4axis czyli: - czarny matowy 110$ - wet black/white 120$ - wet red 130$ - carbon matrix 160$ Ciekawe czy u nas też tak będzie.
1415chris Napisano 26 Sierpnia 2011 Napisano 26 Sierpnia 2011 Fajnie musi sie sciagac kierownice z tego patentu, szczegolnie z piankowymi chwytami na lakierze Bardzo niepraktyczne rozwiazanie.
Mod Team Pixon Napisano 26 Sierpnia 2011 Mod Team Napisano 26 Sierpnia 2011 Oglądam teraz zdjęcie tego mostka i ten element mocujący kierownicę do mostka jest tak cienki w najcieńszym miejscu, ze aż strach na tym pojechać w góry i zacząć pompować na jakimś podjeździe
kosa23 Napisano 26 Sierpnia 2011 Napisano 26 Sierpnia 2011 Właśnie tu się sprawdza to wymyślne "wsuwane" mocowanie kierownicy. Mi bardziej działają na wyobraźnię filigranowe ścianki przed mocowaniem : Singletrack World: Ritchey’s New C260 Stem Z tekstu wynika, że kierownicę można wyciągnąć przesuwając trochę w bok do miejsca, w którym jest cieńsza. Chociaż, na moim riserze czarno to widzę
Mod Team Lookas 46 Napisano 27 Sierpnia 2011 Mod Team Napisano 27 Sierpnia 2011 O ile z przodu patent jest ciekawy o tyle wpakowanie trzeciej śruby z tyłu to jakaś głupota Chyba na siłę ktoś tu chciał być bardziej innowacyjny niż trzeba.
Mod Team Pixon Napisano 29 Sierpnia 2011 Mod Team Napisano 29 Sierpnia 2011 Niby ma zrównoważyć siły działające na delikatne karbonowe rury sterowe, śmierdzi mi tu jakimś bełkotem marketingowym
Rekomendowane odpowiedzi