Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czytałem że te nowe mostki są mocowane do sterówki za pomocą 3 śrub a do tego niektóre wersje są zrobione z Exo szkieletem z aluminium żeby podnieść sztywność takżę myślę że lipy nie będzie :D

  • Mod Team
Napisano

Do przodu? Chyba z zaniżaniem wag katalogowych i zawyżaniem cen na ich komponenty. Przeciętny kowalski, jak ma wybrać między Ritchey za xxx zł, a inną znaną firmą o podobnej jakości, co wybierze? Chciałbym zobaczyć ceny i przede wszystkim realne wagi tych produktów.

Napisano

Ritchey raczej podaje realne wagi, trzymają się jako tako w normie ;)

 

W USA ceny nowego C260 są takie same jak 4axis czyli:

- czarny matowy 110$

- wet black/white 120$

- wet red 130$

- carbon matrix 160$

 

Ciekawe czy u nas też tak będzie.

  • Mod Team
Napisano

Oglądam teraz zdjęcie tego mostka i ten element mocujący kierownicę do mostka jest tak cienki w najcieńszym miejscu, ze aż strach na tym pojechać w góry i zacząć pompować na jakimś podjeździe

Napisano

Właśnie tu się sprawdza to wymyślne "wsuwane" mocowanie kierownicy.

 

Mi bardziej działają na wyobraźnię filigranowe ścianki przed mocowaniem :) :

IMG_02831-640x480.jpg

 

Singletrack World: Ritchey’s New C260 Stem

 

Z tekstu wynika, że kierownicę można wyciągnąć przesuwając trochę w bok do miejsca, w którym jest cieńsza.

 

Chociaż, na moim riserze czarno to widzę :rolleyes:

  • Mod Team
Napisano

Niby ma zrównoważyć siły działające na delikatne karbonowe rury sterowe, śmierdzi mi tu jakimś bełkotem marketingowym :icon_cool:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...