Reserve Napisano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2011 Witam ! Ciągle jestem zielony w sprawie kolarstwa, a przydałoby mi się kupić jakieś spodenki Myślałem o raczej luźnych szortach mniej więcej do 100-150 zł. Nie wiem natomiast na co zwrócić uwagę. Pomógłby mi ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACextreme Napisano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2011 Licząc od najważniejszych cech w takich szortach: - czy z wkładką czy bez, jeśli "z" to jakość wkładki jest ważna podobnie jak to czy da się ją wypiąć czy nie - jakość wykonania - przewiewność lub pancerność materiału w zależności czego oczekujesz - krój : musi być to typowo rowerowy krój - ilość kieszeni, regulacje w pasie i nogawkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reserve Napisano 24 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2011 - Na pewno muszę kupić z wkładką. Po czym poznam jakość? - Przewiewność/pancernośc - można to rozwinąć? - krój - myślałem o spodenkach luźnych, nie takich typowo obcisłych - będzie to robiło jakąś różnicę? - kieszenie, regulacje to akurat jedyne co wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sol Napisano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2011 Tu masz dobrą firmę i niezły wybór. http://primal.pl/Szorty_i_spodenki_rowerowe_meskie_PRIMAL-k4-0--default.html ACextreme zaraz ci pewnie coś poleci z Endury . Też jak najbardziej ok. Jeżeli masz w okolicy Intersport, odwiedź - może coś się trafi. Mają w ofercie Foxa, ja tam kupiłem spodenki Kony, które targam trzeci rok i jeszcze żyją. Tyle że te akurat wymagały dokupienia wkładki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...