m2sc Napisano 23 Sierpnia 2011 Napisano 23 Sierpnia 2011 Witam posiadam krossa hexagona v4 ( niedługo zapewne zmienię na jakiegoś levela na v-kach) standardowo miałem vki Alhonga , a gdy zakupiłem sd5 to nie chcą mi zbyt twardo działać tzn nie mogę za bardzo obrócić elementu na piowice pivocie bo potem ten drut wyskakuje na hamulcu http://www.slawek.guit.pl/wp-content/gallery/hamulce/avid_sd5.jpg ten drut na pierwszym planie, czy jest na to jakaś rada czy muszę szukać innych hampli ? ps nie wiem czy zrozumiale to jest napisane ale myślę, ze się połapiecie
rybciasum Napisano 23 Sierpnia 2011 Napisano 23 Sierpnia 2011 myśle że najlepszą radą byłby serwis, nie wiem czemu tak mam, ale po prostu nie potrafię regulować v brake, mam jakieś promaxy czy alhongi i ni chu chu żeby dwa ramiona chodziły, dałem zaufanemu serwisowi to jak mi wyregulował to teraz poezja jest
m2sc Napisano 23 Sierpnia 2011 Autor Napisano 23 Sierpnia 2011 Hm ale nie wiem czy serwis będzie w stanie pomóc , przeciez on tej siły nie doda ps. przepraszam za bład w pierwszym poście - z pośpiechu
rybciasum Napisano 23 Sierpnia 2011 Napisano 23 Sierpnia 2011 czyli sądzisz że kupiłeś wadliwe hamulce które nie potrafią hamować?
Mod Team safian Napisano 23 Sierpnia 2011 Mod Team Napisano 23 Sierpnia 2011 Do serwisu nie ma co oddawać, wyregulujesz raz, drugi i się nauczysz lepiej niż nie jeden serwisant :c Jakie masz klamki? Sprawdziłeś, czy pancerz nie blokuje gdzieś linki? Jak to sprężyny wyskakują? Przecież masz miejsce na ich włożenie i nie mają one prawa wypaść. Nie napisałeś czy chodzi o tylne, czy o przednie koło ... W tylnym kole wsadź sprężynę w środkowy otwór w ramie, może trzeba mocniej wkręcić śrubki od regulacji naprężenia sprężyny. Czytałeś o regulacji Vek?
m2sc Napisano 23 Sierpnia 2011 Autor Napisano 23 Sierpnia 2011 Chodzi o tylne koło , mając w środkowym otworze , siła "odskoku" jest bardzo mała, o wiele silniejsze są standardowe alhongi. Gdy przekładam na najniższe kółko, te druty wychodzą przy pozycji gdy hamulec jest dociśnięty do koła. Tak , próbowałem zabawy ze wkręcaniem wykręcaniem śrubki ale to prawie w ogóle nie wpływa na ową silę.
berkas97 Napisano 23 Sierpnia 2011 Napisano 23 Sierpnia 2011 W SD5 ten jak to nazwałeś "drut" to sprężyna. Można ją odczepić żeby było wygodniej zamontować. Montujesz na najwyzszy otwor, ustawiasz klocki rownolegle do obręczy, naciągasz linke tak żeby nie tarły klocki o obręcz, naciągasz z tą samą mocą sprężyny po bokach i gotowe. I niech nikt nie gada że SD5 są słabsze niż Alhonga Pozdro
Lumperator Napisano 23 Sierpnia 2011 Napisano 23 Sierpnia 2011 Upewnij się czy bolec, który wchodzi w dziurkę jest sztywny. Ja w swoich SD7 w jednym z ramion miałem problem, gdyż owy bolec poluzował się i siła hamowania radykalnie spadła. Ten element hamuca Avida uważam za badziewny. Inne V-ki mają te bolce na zintegrowane, a nie wciskane jak tutaj.
m2sc Napisano 24 Sierpnia 2011 Autor Napisano 24 Sierpnia 2011 OK dzięki za porady. We wrześniu im się dokładnie przyjrzę.
m2sc Napisano 24 Sierpnia 2011 Autor Napisano 24 Sierpnia 2011 A jeszcze bym spytał nei zkładajac nowego tematu - czy sd5 róznią sie od sd7 tylko kolorem i okładzinami ?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.