laska69 Napisano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2011 Witam, w swoim rowerze mam założone hamulce Avid Juicy 5 hydrauliczne, które bardzo źle hamują. Gdy kupiłem ten rower hamowały wręcz doskonale, ale musiałem oddać rower do serwisu na ich odpowietrzenie od tego czasu nie hamują tak jak powinny, myślę, że wystarczy je tylko podkręcić, ale jestem zielony, więc za bardzo nie wiem co i boję się, że coś mogę uszkodzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamill Napisano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2011 Być może panowie w serwisie byli mało ostrożni i zatłuścili tarczę (jak ją odtłuścić masz podane na forum). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrew Napisano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2011 może po prostu panowie w serwisie próbowali odpowietrzyć niezapowietrzone hamulce, a że mieli 4 lewe ręce i nogi, to spartolili i napełnili układ powietrzem. To żadna nowość, a niestety norma w podrzędnych serwisach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laska69 Napisano 23 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2011 Trudno mi powiedzieć gdyż do odpowietrzenia dałem tylko tylni tylny hamulec, ponieważ przy ściąganiu (tylniego)koła nacisnąłem przypadkowo klamkę i szczęki się zablokowały. Nie wiem, dlaczego dobrali się do przedniego. Próbowałem odtłuszczać szczęki jak i tarcze bez poprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
speq Napisano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2011 A jak się klamka zachowuje? Jest twarda? Czy raczej jest gumowata? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...