FrancisBegbie Napisano 22 Sierpnia 2011 Napisano 22 Sierpnia 2011 Witam, Jestem początkujący, wiem, że temat kolejny z serii - który rower wybrać może być bardzo irytujący - jednak im więcej czytam tym mam wrażenie, że mniej wiem i dlatego postanowiłem w końcu założyć ten temat a w nim poprosić o odpowiedź - co dla mnie będzie lepszym rozwiązaniem. Jako początkujący nie chcę wyrzucać dużo hajsu, bo nie wiem jak to będzie a nie chcę też wydać pieniądze na jeden sezon. Potrzebuję roweru do dirtu bądź freeride'u. Nie mam przynajmniej początkowo zamiaru exploatować bardzo dosadnie roweru. Chcę nim jeździć po terenie w Bieszczadach - trochę drogi ale większość las.. Rower musi jeździć i się trzymać - nie zamierzam na chwilę obecną wskakiwać na większe hopy. Kasy dużo nie ma i na początek nie będzie, ale może coś pomożecie wybrać. Może być używka(najwyżej będę szukał ofert) bądź nowy. Chcę wybrać na mnie (75kg - 172cm) - ramę 15 a rower, któryś z poniższych propozycji... Propozycje rowerów: 1. Leaderfox DIRT PARADE Dragstar 2. Scott VOLTAGE YZ 2 3. Kross DS2 4. Scott Voltage 35 YZ 5. Giant BRASS 2(1?) 6. Northtec Blade 7. AUTHOR EXE A.M. 8. Mongoose fireball Coś polecicie? Dzięki i przepraszam jak okazałem się kolejną osobą zadającą niemalże identyczne pytanie...
maniakse Napisano 22 Sierpnia 2011 Napisano 22 Sierpnia 2011 Napisz jaka suma dysponujesz, bedzie duzo prosciej znalezc cos dla ciebie. Podaj jakies szczegoly czy maja byc przezutki czy singlespeed, full czy tylko z amorem itp
FrancisBegbie Napisano 22 Sierpnia 2011 Autor Napisano 22 Sierpnia 2011 Sorry za brak szczegółów... - suma powiedzmy do 1600 zł - przerzutki - tylko amortyzator
Lucas18 Napisano 23 Sierpnia 2011 Napisano 23 Sierpnia 2011 Do 1600 zł będzie ciężko kupić dobry rower do fr i dirtu