rzymo Napisano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2011 Rama Kross Level (starszy model), sztywny wideł Mosso, koła UST, czerwone pancerze (taki kaprys kolorystyczny ) i wyszło tak: Bottle Cage: TacX, alu bolts 35g Brake (Front): Avid SD5R, Kool Stop + cables, bolts 199g Brake (Rear): Avid BB5, Jagwire + cables, bolts, adapter 274g Brake Levers: Avid FR5, alu bolts 133g Brake Rotors: Shimano XTR 5" (SM-RT97) 109g Cassette: Shimano Deore, 11-26T 209g Chain: YBN SFL 257g Crankset: 760g -Crank Arms: 370g + 230g -Bottom Bracket: 94g -Middle Ring: SLX 32T 56g -Crank Bolts: 10g Derlr (Front): --- Derlr (Rear): SRAM 9.0SL, short cage, 11T wheels 170g Fork: Mosso (V-only) + starnut 635g Frame: Kross Level 19" + protector 1702g Grips: Autor neopren, plugs 24g Handlebar: Easton EA30, 25.4/565mm 167g Headset: Amoeba Hussar, semi-integrated + top-cup, Lizard Skin 112g Pedals: Shimano M520 (one-sided) 291g Seat: Selle Italia XR TransAm 253g Seatpost: Smica, offset, 27.2mm/320mm 224g Seatpost clamp: Accent, steel bolt 18g Shifters: SRAM 3.0 ESP + cables 126g Skewers: Dartmoor bolt-on 68g Stem: Amoeba Vitra 25.4mm/110mm 143g Tire (Front): Schwalbe Smart Sam 26x2.1" Evo/Pace Star 507g Tire (Rear): Schwalbe Smart Sam 26x2.1" Evo/Pace Star 518g Tubes: CaffeLatex, Mavic valves + AV adapters 148g Wheel Front: 773g (Crossmax XL) -Hub: Mavic -Rim: Mavic -Spokes: Mavic -Nipples: brass -Rim tape: none Wheel Rear: 1079g -Hub: DT Onyx (centerlock) 375g -Rim: Mavic XM819 524g -Spokes: HT 1.8 169g -Nipples: alu 1.8 11g -Rim tape: none Misc Option: Computer: Sigma Sport 700 33g Total: 8968g / ok. 2600zł Kilka zdjęć poniżej, link do albumu: http://imageshack.us/g/200/wheelrear1079gdtonyxxm8.jpg/ . Jak zawsze wszelkie uwagi mile widziane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaco96 Napisano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2011 Nic innego, tylko gratulować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
supersam Napisano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2011 lekki rower za rozsądne pieniądze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 25 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2011 Będzie jeszcze nieznacznie lżejszy (~8.7kg), w miarę tanio dostałem obręcz z bokiem ceramicznym. Będzie więc V-ka z przodu i V-ka z tyłu, przy okazji lżejsze pancerze (też czerwone) i 34 lub 36. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz1974paszek Napisano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2011 Pancerze Niro ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 25 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2011 Tak, wcześniej korzystałem z przewodów od hydraulików Shimano jako pancerzy do hamulców/przerzutek i tragedii nie było, to myślę że z Niro także źle nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 18 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2011 Mała aktualizacja - inne opony, tylna obręcz, w piastach wymieniłem łożyska (waga w zasadzie bez zmian). Po dogłębnym przemyśleniu sprawy hamulców z przodu także zawita tarczówka - mechaniczny Avid, z tarczą 160mm. Bottle Cage: TacX, alu bolts 35g Brake (Front): Avid SD5R, Kool Stop + cables (Niro), bolts 192g Brake (Rear): Avid BB5, Jagwire + cables (Niro), bolts, adapter 245g Brake Levers: Avid FR5, alu bolts 134g Brake Rotors: Dartmoor Nano 5" + adapter 91g Cassette: Shimano Deore, 11-26T 209g Chain: YBN SFL 257g Crankset: 743g -Crank Arms: 370g + 230g -Bottom Bracket: Aerozine 90g -Middle Ring: e.13 / 34T 43g -Crank Bolts: 10g Derlr (Front): --- Derlr (Rear): SRAM 9.0SL, short cage, 11T wheels 170g Fork: Mosso (alu pivots) + starnut 622g Frame: Kross Level 19" + protector 1702g Grips: Autor neopren, plugs 24g Handlebar: Easton EA30, 25.4/565mm 167g Headset: Amoeba Hussar, semi-integrated + top-cup, Lizard Skin 112g Pedals: Shimano M520 (one-sided) 291g Seat: Selle Italia XR TransAm 253g Seatpost: Smica, offset, 27.2mm/320mm 224g Seatpost clamp: Accent, steel bolt 18g Shifters: SRAM 3.0 ESP + cables (Niro) 98g Skewers: Dartmoor bolt-on 68g Stem: Amoeba Vitra 25.4mm/110mm 143g Tire (Front): Schwalbe Furious Fred 26x2.25" Race Guard 436g Tire (Rear): Schwalbe Furious Fred 26x2.25" Race Guard 439g Tubes: Schwalbe Extra Light (auto) 253g Wheel Front: 773g (Crossmax XL) -Hub: Mavic (EZO bearings) -Rim: Mavic -Spokes: Mavic -Nipples: brass -Rim tape: none Wheel Rear: 940g -Hub: DT Onyx (FAG/Timken bearings) 373g -Rim: ZTR Olympic 363g -Spokes: HT 1.8 169g -Nipples: brass 1.8 30g -Rim tape: tape 5g Misc Option: Computer: Sigma Sport 700 28g Total: 8667g Jeszcze parę słów odnośnie zmienionych/dołożonych komponentów: * pancerze Niro - polecam, spisują się tak samo dobrze jak inne pancerze, oszczędność masy wyraźna, koszt niezbyt duży, mam 'grubszą' wersję (hamulcową) - wychodzi ~28.5g / metr, * adapter centerlock Ashima - masa rzeczywista rzeczywiście 23g swoje zadanie spełnia, nie czuć żadnego luzu na tarczy, * opony Furious Fred 2.25 - jeździłem kiedyś na wersji 2.0'' i jestem zdziwiony różnicami: przyczepność jest większa, po piasku mogę normalnie przejechać i do tego mam wrażenie, że bardziej stabilnie niż na Race Kingach 2.2", balon jak na lekką oponę i schwalbowską rozmiarówkę całkiem spory (przy 1.9atm: 53mm szerokości, 52mm wysokości). Jedno zdjęcie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi