rzymo Napisano 21 Sierpnia 2011 Napisano 21 Sierpnia 2011 Rama Kross Level (starszy model), sztywny wideł Mosso, koła UST, czerwone pancerze (taki kaprys kolorystyczny ) i wyszło tak: Bottle Cage: TacX, alu bolts 35g Brake (Front): Avid SD5R, Kool Stop + cables, bolts 199g Brake (Rear): Avid BB5, Jagwire + cables, bolts, adapter 274g Brake Levers: Avid FR5, alu bolts 133g Brake Rotors: Shimano XTR 5" (SM-RT97) 109g Cassette: Shimano Deore, 11-26T 209g Chain: YBN SFL 257g Crankset: 760g -Crank Arms: 370g + 230g -Bottom Bracket: 94g -Middle Ring: SLX 32T 56g -Crank Bolts: 10g Derlr (Front): --- Derlr (Rear): SRAM 9.0SL, short cage, 11T wheels 170g Fork: Mosso (V-only) + starnut 635g Frame: Kross Level 19" + protector 1702g Grips: Autor neopren, plugs 24g Handlebar: Easton EA30, 25.4/565mm 167g Headset: Amoeba Hussar, semi-integrated + top-cup, Lizard Skin 112g Pedals: Shimano M520 (one-sided) 291g Seat: Selle Italia XR TransAm 253g Seatpost: Smica, offset, 27.2mm/320mm 224g Seatpost clamp: Accent, steel bolt 18g Shifters: SRAM 3.0 ESP + cables 126g Skewers: Dartmoor bolt-on 68g Stem: Amoeba Vitra 25.4mm/110mm 143g Tire (Front): Schwalbe Smart Sam 26x2.1" Evo/Pace Star 507g Tire (Rear): Schwalbe Smart Sam 26x2.1" Evo/Pace Star 518g Tubes: CaffeLatex, Mavic valves + AV adapters 148g Wheel Front: 773g (Crossmax XL) -Hub: Mavic -Rim: Mavic -Spokes: Mavic -Nipples: brass -Rim tape: none Wheel Rear: 1079g -Hub: DT Onyx (centerlock) 375g -Rim: Mavic XM819 524g -Spokes: HT 1.8 169g -Nipples: alu 1.8 11g -Rim tape: none Misc Option: Computer: Sigma Sport 700 33g Total: 8968g / ok. 2600zł Kilka zdjęć poniżej, link do albumu: http://imageshack.us/g/200/wheelrear1079gdtonyxxm8.jpg/ . Jak zawsze wszelkie uwagi mile widziane...
rzymo Napisano 25 Sierpnia 2011 Autor Napisano 25 Sierpnia 2011 Będzie jeszcze nieznacznie lżejszy (~8.7kg), w miarę tanio dostałem obręcz z bokiem ceramicznym. Będzie więc V-ka z przodu i V-ka z tyłu, przy okazji lżejsze pancerze (też czerwone) i 34 lub 36.
rzymo Napisano 25 Sierpnia 2011 Autor Napisano 25 Sierpnia 2011 Tak, wcześniej korzystałem z przewodów od hydraulików Shimano jako pancerzy do hamulców/przerzutek i tragedii nie było, to myślę że z Niro także źle nie będzie.
rzymo Napisano 18 Września 2011 Autor Napisano 18 Września 2011 Mała aktualizacja - inne opony, tylna obręcz, w piastach wymieniłem łożyska (waga w zasadzie bez zmian). Po dogłębnym przemyśleniu sprawy hamulców z przodu także zawita tarczówka - mechaniczny Avid, z tarczą 160mm. Bottle Cage: TacX, alu bolts 35g Brake (Front): Avid SD5R, Kool Stop + cables (Niro), bolts 192g Brake (Rear): Avid BB5, Jagwire + cables (Niro), bolts, adapter 245g Brake Levers: Avid FR5, alu bolts 134g Brake Rotors: Dartmoor Nano 5" + adapter 91g Cassette: Shimano Deore, 11-26T 209g Chain: YBN SFL 257g Crankset: 743g -Crank Arms: 370g + 230g -Bottom Bracket: Aerozine 90g -Middle Ring: e.13 / 34T 43g -Crank Bolts: 10g Derlr (Front): --- Derlr (Rear): SRAM 9.0SL, short cage, 11T wheels 170g Fork: Mosso (alu pivots) + starnut 622g Frame: Kross Level 19" + protector 1702g Grips: Autor neopren, plugs 24g Handlebar: Easton EA30, 25.4/565mm 167g Headset: Amoeba Hussar, semi-integrated + top-cup, Lizard Skin 112g Pedals: Shimano M520 (one-sided) 291g Seat: Selle Italia XR TransAm 253g Seatpost: Smica, offset, 27.2mm/320mm 224g Seatpost clamp: Accent, steel bolt 18g Shifters: SRAM 3.0 ESP + cables (Niro) 98g Skewers: Dartmoor bolt-on 68g Stem: Amoeba Vitra 25.4mm/110mm 143g Tire (Front): Schwalbe Furious Fred 26x2.25" Race Guard 436g Tire (Rear): Schwalbe Furious Fred 26x2.25" Race Guard 439g Tubes: Schwalbe Extra Light (auto) 253g Wheel Front: 773g (Crossmax XL) -Hub: Mavic (EZO bearings) -Rim: Mavic -Spokes: Mavic -Nipples: brass -Rim tape: none Wheel Rear: 940g -Hub: DT Onyx (FAG/Timken bearings) 373g -Rim: ZTR Olympic 363g -Spokes: HT 1.8 169g -Nipples: brass 1.8 30g -Rim tape: tape 5g Misc Option: Computer: Sigma Sport 700 28g Total: 8667g Jeszcze parę słów odnośnie zmienionych/dołożonych komponentów: * pancerze Niro - polecam, spisują się tak samo dobrze jak inne pancerze, oszczędność masy wyraźna, koszt niezbyt duży, mam 'grubszą' wersję (hamulcową) - wychodzi ~28.5g / metr, * adapter centerlock Ashima - masa rzeczywista rzeczywiście 23g swoje zadanie spełnia, nie czuć żadnego luzu na tarczy, * opony Furious Fred 2.25 - jeździłem kiedyś na wersji 2.0'' i jestem zdziwiony różnicami: przyczepność jest większa, po piasku mogę normalnie przejechać i do tego mam wrażenie, że bardziej stabilnie niż na Race Kingach 2.2", balon jak na lekką oponę i schwalbowską rozmiarówkę całkiem spory (przy 1.9atm: 53mm szerokości, 52mm wysokości). Jedno zdjęcie:
Rekomendowane odpowiedzi