MrFiliposa Napisano 21 Sierpnia 2011 Napisano 21 Sierpnia 2011 Witam Wiem że jest dużo takich tematów. Ale chciałbym zrobić jeden naprawdę porządny. Chciałbym prosić o pomoc w wyborze roweru do MTB (max 1700 zł).Mam 172 cm wzrostu i 50 kg wagi(wiem chudzielec ze mnie ) Ta cena jest sporo wygórowana więc proszę o nie przekraczanie tej stawki znacznie. Zależy mi nie tylko na jeździe w terenie ale i po szosach. Do tej pory mam dwa pomysły: http://allegro.pl/kross-level-a2-disc-shimano-alivio-hydraulika-hit-i1775988391.html#gallery http://allegro.pl/merida-matts-tfs-100-d-2011-najnizsza-cena-1699zl-i1775984219.html A że jestem kompletnie zielony chciałbym Was poprosić o wymienienie zalet i wad tych rowerów lub zaproponowanie innych modeli. Proszę o nie pisane o tym że jest wiele takich tematów bo wszystkie przeczytałem i dalej nie jestem pewien wyboru. Chce aby ten rower mi trochę posłużył... Pozdro MrFiliposa Sory zagapiłem się pisząc ten tekst, ;/.Jest jeszcze trzecia opcja http://allegro.pl/rower-cube-aim-black-white-2012-r-20-w-wa-i1776204485.html
wikrap1 Napisano 21 Sierpnia 2011 Napisano 21 Sierpnia 2011 Z tej trójki, to wybrałbym cube jeśli o osprzęt chodzi. Kross wypada podobnie, ale wolałbym cube. Merida to na pewno solidna rama, ale amortyzator to straszna kupa. Nie wiem, jak się mają do siebie te trzy ramy, strzelam że Cube lub merida jest najlepsza. Ja proponuję cube z tej trójki. Choć ja w tej cenie 2 lata temu kupiłem MaGnuma Evo x z karbonowymi widełkami na deore i osprzęcie poktroju deore(np. korba suntour) i do tego amor RS j4, ale alivio nie jest dużo słabsze. Amor XCM mocno odbiega od j4. Ale za to rama meridy lub cube, to większy prestiż niż jakiśtam MaGnum. Choć technicznie te ramy są tej samej jakości.