kicek22 Napisano 21 Sierpnia 2011 Napisano 21 Sierpnia 2011 Może Któryś z kolegów pomoże jak odkręcić kasetę w starym rowerze KTM Classico a wygląda to tak jak na zdjęciach
M333 Napisano 21 Sierpnia 2011 Napisano 21 Sierpnia 2011 Z tego zdjęcia wygląda mi to na kasetę typu UG. Odkręca się to przy użyciu dwóch bacików. Pierwszym batem blokujemy którąś z większych koronek, drugim odkręcamy najmniejszą koronkę, przeciwnie do ruchu wskazówek zegara. W jakim celu chcesz zdjąć tą kasetę?
kicek22 Napisano 21 Sierpnia 2011 Autor Napisano 21 Sierpnia 2011 Chce zdjąć całość i założyć do innego koła bo założyłem inne do rowerku a ta obręcz stara jest pogięta a mam teraz koła wzmacniane Schurmanna tylko z inną kasetą
Fenthin Napisano 21 Sierpnia 2011 Napisano 21 Sierpnia 2011 Założysz do innego koła, ale tylko w przypadku, gdy masz tam bębenek pod kasetę Uniglide (lub Hyperglide z wsteczną kompatybilnością - w co watpię). Inaczej nawet nie zaczynaj bawić się w rozkręcanie, bo i tak będzie leżała na półce.
kicek22 Napisano 21 Sierpnia 2011 Autor Napisano 21 Sierpnia 2011 W sumie to nawet nie wiem co oznaczają dane określenia bo jestem w tym zielony ale to już sobie gdzieś poczytam:) Może jutro wrzucę zdjęcia jak wygląda to nowe koło i cały mechanizm to ktoś z grona mi powie dokładnie czy uda się to przełożyć
Fenthin Napisano 21 Sierpnia 2011 Napisano 21 Sierpnia 2011 Możesz poczytać tutaj, gdzieś w 1/3 strony są zdjęcia, ktore wszystko wyjaśnią: klik
kicek22 Napisano 21 Sierpnia 2011 Autor Napisano 21 Sierpnia 2011 No już rozumiem różnice no to wyjścia mam dwa bo już widzę, że ta kaseta nie będzie pasować, albo zamienić z całą piastą albo zostanę przy kasecie która jest na tym kole bo ilość biegów jest ta sama a i biegi dobrze zmienia także dzięki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.