Skocz do zawartości

[500zl] kross czy arkus

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

potrzebuje pomocy. chce kupic rower i znalazlem dwa w cenie do 500zl

jeden w promocji w media expert Arkus & Romet Graffiti 405 HT a drugi to Kross Grand Irbis http://allegro.pl/kross-grand-irbis-osprzet-shimano-plus-gratis-i1773459367.html

nie jestem profesjonalista. potrzebuje roweru do jazdy po latwych trasach lesnych plus szosa. od razu chcialbym zapytac jaka rama byla by lepsza. jesli to pomoze to... wzrost: 176cm waga: 78kg

z gory dziekuje za wszelka ewentualna pomoc.

Napisano

Nie widze tego modelu Krossa na stronie glownej wiec watpie zeby to byl ich model, rowery slabe, bierz tego co CI sie podoba, za ta kase to jedynie uzywke mozna fajna wylapac, a nowe to typowe budzetowki, ktore bedziesz musial co miesiac regulowac.

Napisano

I tu mamy kolejny przykład jak firmy robią ludziom wodę z mózgu. Dwa poprzednie posty- Grand to nie Kross, nie widzę na ich stronie więc to na pewno jakiś złom. Tylko, że drodzy "eksperci" rowery Grand i Kross to jest JEDEN I TEN SAM PRODUCENT. Obie marki rowerów składa ten sam producent firma Kross SA z Przasnysza.

Napisano

niby masz racje kolego ale mam skode fabie na ktorej wszystko jest oznakowane VW a do jakosci Volkswagena to jej brakuje tysiac lat swietlnych :icon_mrgreen: nie chce tworzyc nowego tematu i zasmiecac forum ale widze ze bardzo ciezko wybrac cokolwiek. podobaja mi sie rowery firmy author ale podejrzewam ze do 1000zl to nic nie kupie. a nie sadze ze rower MTB uzywany to dobre rozwiazanie z racji jego przeznaczenia. jesli ktos sie decyduje na cos takiego to nie bedzie nim do kosciola jezdzil a ja nie znam sie na tyle zeby ocenic w jakim stanie sie znajduje uzywany egzemplarz... jutro pojezdze po sklepach z rowerami moze cos znajde konkretniejszego. a czy przez internet na stronie producenta sie oplaca kupic? np KROSS HEXAGON V2 jest za niecaly 1000zl.