Skocz do zawartości

[Rower]Avalanche 3.0 disc VS KROSS LEVEL A2


Waxx

GT vs Kross  

3 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Który rower?

    • GT Avalanche 3.0 disc
      2
    • KROSS LEVEL A2
      1


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

mam do dyspozycji maxymalnie 1500 zł. W tej kwocie upatrzyłem sobie dwa rowery:

http://allegro.pl/kross-level-a2-19-21-hydraulika-limitowana-seria-i1771418505.html

oraz

http://allegro.pl/gt-avalanche-3-0-dsc-xl-z-1849-www-rower-com-pl-i1758529455.html

Chciałbym się dowiedzieć, który jest lepszy i dlaczego?

Rower do jazdy po mieści i czasem odcinek leśny.

Osobiście skłaniem sie ku GT z powodu 22' ramy- mam 190cm.

Przy okazji pytanie- waga prawie 110kg nie będzie zabójcza dla tych rowerów ? :>

Napisano

OK, czyli wychodzi na to, że chciał nie chciał GT trzeba wziąć. Kolega mi mówił, że ten GT ma słabe manetki; są naprawdę takie tragiczne?

 

 

jakby co nie zdązyłem edytować posta, żeby dodać [rower] w temacie. Proszę o nie usuwanie tematu tylko dodanie [], może ktoś coś jeszcze dopisze.

Napisano

Mam GT Avalanche 3.0 Disc i jak dotąd nie zauważyłem żadnego problemu z manetkami.

 

P.S Kupowałem go w tym samym sklepie, tylko że nie przez internet bo mam tam dość blisko ;p

Napisano

A powiedzcie mi jeszcze- ten amortyzator przedni wytrzyma jazdę po lesie- wiadomo górki, wystające korzenie oraz zwykłą jazdę- czyli w naszej pięknej Polsce krawężnik 5cm+ rozwalona nawierzchnia z ładnymi dziurami?

Napisano

skoro ważysz 110 to kross odpada (rama projektowana na 100kg masy łącznej)

 

Z tego co kojarzę to w instrukcji Krossa jest, że układ hamulcowy jest pod taką wagę, a nie rama :)

Napisano

Dokładnie napisane jest "... tego rodzaju rowery, a w szczególności ich układ hamulcowy zostały zaprojektowane do obciążenia maksymalnego nieprzekraczającego 100kg..."

 

Można zaszaleć z interpretacją, ale gwarancja może zostać uznana za nieważną w przypadku uszkodzenia czegokolwiek.

Podobno Unibike mają rowery na 120kg, ale ich karty gwarancyjnej nie posiadam.

Napisano

To wszystko jest tak orientacyjnie określone. Nie przesadzajcie z przejmowaniem się tym.

Przeciesz uklad hamulcowy w krosach jest taki sam jak we wszystkich innych rowerach, nie mają jakiś autorskich rozwiązań.

 

A jeśli dojdzie do jakiejś usterki, to co, będą ważyć właściciela?

 

Z tego co wiem to Kross ma tak, że wypełnia się na stronie jakiś formularz, przyjeżdża kurier i zabiera rower, o ile nie ma możliwości samemu odstawienia go do serwisu.

Napisano

Co do tego amora: Spoko że wytrzyma! Nie w takich terenach się jeździło. Fajną funkcją jest regulacja twardości oraz (gdy np. jedziesz po równej ulicy (bardzo mało prawdopodobne)) możesz zablokować amortyzator i suniesz wygodnie po asfalcie ;p

Napisano

OK, dzięki za odpowiedzi. Właśnie kupiłem to cudo. Mam nadzieję, że niedługo przyjedzie to opiszę swoje wrażenia z przesiadki z Meridy Kalahari 510 na GT : >

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...