Skocz do zawartości

[do1800PLN] MTB/CROSS

LBN01

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Tak jak w temacie poszukuję roweru żeby móc pojeździc po lesie, jakieś górki też zaliczyć, rzadko po mieście, ale kawałek chodnika może się zdarzyć Zwiedziłam już chyba wszystkie sklepy rowerowe w LBN i to co mi zaproponowano to:

•  
  • Merida Juliet v10

•  
  • Merida TFS 100matts

•  
  • Agang Nikita 4.0 ( raczej odpada ze względu na cenę i jak dla mnie zbyt profesjonalny)

•  
  • Kellys Viper

• Kross Hexagon v3 lub v6

Czy macie jakieś inne propozycje, możecie coś więcej powiedzieć o tych rowerach - chętnie poczytam. Gdzieś na necie znalazłam notę o Merida TFS gość pisał że zachęciła go niska cena w porównaniu do tak dobrego sprzętu, ale okazało się to wielką pomyłką bo zaczęło się sypać przerzutki itp. I tu pojawia się kolejne pytanie są jakieś których unikać, w większości jest Shimano ale różne (Acera, Altus) Na co zwracać uwagę. Przyjmę wszystkie porady - jestem totalnym laikiem, ale powoli wkręcam się w temat.

Z góry dzięki jeśli ktoś się podejmie coś napisać :)

Napisano

evolution i w przyszłości opony semislicki tudzież sprzedaż smart samów i kupno semislicków, i będzie świetny rower :), aczkolwiek polecam dosiąść takiego i zobaczyć jak się na nim czujesz bo kwestia geometrii jest sprawą osobistą

Napisano

te 1800 PLN to MAX, nie ukrywam że chciałabym wydać jak najmniej, a znowu ten Evolution mi nie przypada do gustu :yucky:

Napisano

100 złt drozej, jednak dostajesz za to darta 2, osprzet slx co jest juz znaczaca roznica, jednak jesli budzet to 1800 max (nie znajdziesz wiecej ) to a6 niestety odpada.

Napisano

Kellys fajny, jeszcze dodam Authora: http://www.velo.com.pl/rowery/wyprzedaz/?id=431 ,ktory tez jest ciekawa opcja;)

Ja wiem, że jako niedoświadczony fan 2 kołek (nie tylko z napędem "fizycznym") nie mam za wiele do gadania, ale jakoś Author również mnie nie przekonuje, miałam okazje pojeździć na 3/4 modelach i jak dla mnie mają za długie ramy.