riddicq Napisano 15 Sierpnia 2011 Napisano 15 Sierpnia 2011 Witam, Szukam roweru jak w temacie, do 2tys zł i do szeroko pojętej jazdy teren/miasto, nowego (roczniki wcześniejsze, nieużywane tez wchodzą w rachubę) o najlepszym stosunku ceny do jakości. Rower będzie służył do jazdy głównie w terenie(łącznie z całodniowymi wypadami), krótkie trasy po mieście przez cały rok. Poprzedni rower niejaki "CROSS" wysłużył się dość mocno przejeżdżając w ostatnie dwa lata niecałe 2tys km a nowy już nie był. Mam 176cm wzrostu i ok 74kg wagi. Interesuje mnie w rowerze tylko przedni amortyzator, hamulce V-brake i stosunkowo dobra rama. Z przeczytanych postów oraz przejrzanych ofert dostępnych modeli wytypowałem następującą czołówkę interesujących mnie jednośladów: - Unibike Evolution ok 1800 zł - Cube Aim ok 1700zł - Cube Analog ok 2000zł - Merida Matts TFS ok 1800zł wszystko '11. Nie znam się na jakości ram ani wyposażenia dodatkowego każdego z nich, faworyta mam, Was prosiłbym tylko o wskazanie który będzie dla mnie najlepszą podstawą dla rozwijania tej dyscypliny aktywnego wypoczynku i ewentualnego ulepszania wybranego roweru. Z góry dziękuje za wszelkie opinie i własne przemyślenia.
brt0555 Napisano 15 Sierpnia 2011 Napisano 15 Sierpnia 2011 Witaj! Jesli chcesz roweru, z osprzetem proporcjonalnym do ceny to odrzuc Cube'y i Meride, Evo jest ok, jednak ja bym sie zastanowil nad tym: http://www.velo.com.pl/rowery/wyprzedaz/?id=431 . Polecil go beskid w innym temacie i mysle ze jest najlepsza opcja, dzieki tej okazji mozesz wychaczyc dosyc oryginalny wybor za ta kwote, bo tak to wiekszosc wybiera krossy,meridy,unibike'i bo sa dosyc dobre, sczegolnie evo i a4(ze starszych rocznikow).
ksawcio97 Napisano 19 Sierpnia 2011 Napisano 19 Sierpnia 2011 Ja też polecam tego Evolutiona a ten rowerek co polecił brt0555 to też nawet ładny. Tylko nigdy nie byłem przekonany do Author'a . Może to mój błąd.