niezniszczalny Napisano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 chcę zmienić zaciski piast i zastanawiam się nad a2z pytanie tylko czy alu czy tytan co mocniejsze - nie patrzcie na wagę tylko na wytrzymałość tytan jest z tego co wiem mocniejszy ale w tym przypadku lżejszy - jak to się przekłada na wytrzymałość ps - poza tym kompletuje kokpit i był bym wdzięczny gdyby ktoś podrzucił foty jak to wygląda z gripshiftami - chciałbym wiedzieć jak to wygląda by dobrać pasujące gripy i rogi z góry wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Odi Napisano 15 Sierpnia 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 Tytan jest cięższy od aluminium. Zaciski a2z w wersji tytanowej mają oś wykonaną z tego materiału. W tańszej wersji jest ona stalowa. Natomiast dźwigienki w obu są aluminiowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niezniszczalny Napisano 15 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 dzięki wielkie - ale co w tym przypadku będzie wytrzymalsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Odi Napisano 15 Sierpnia 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 Bez różnicy. Jeżeli coś ma nie wytrzymać to na pewno nie oś tylko aluminiowa nakrętka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rainier Napisano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 Odi, bardzo celnie:) ja jeżdzę na skręcanych bolt-ach i po każdnym maratonie sprawdzam czy się nie odkręcają, i jak na razie jest ok, problem jest że ludziki czasem zbyt mocno albo zakręcają albo zaciskają zaciski i puszcza na nakrętce, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Odi Napisano 16 Sierpnia 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2011 Zgadza się, sam kiedyś tak załatwiłem jeden zacisk na imbus. Przy dokręcaniu z wyczuciem były niepewne, jak dokręciłem mocno to nie wytrzymała nakrętka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadargo Napisano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2011 ps - poza tym kompletuje kokpit i był bym wdzięczny gdyby ktoś podrzucił foty jak to wygląda z gripshiftami - chciałbym wiedzieć jak to wygląda by dobrać pasujące gripy i rogi z góry wielkie dzięki Kokpit z X0+Syntace+Smica: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
niezniszczalny Napisano 17 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 kadargo - wielkie dzięki -naprawde -masz + a jak byś jeszcze mógł to podaj szerokość kiery i jakie masz gripy i jaka ich długość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadargo Napisano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 Kierownica ma 600mm. Gripy to piankowe Accent Lite przycięte na 70mm. Sent from my HTC Desire Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.