quba22 Napisano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 Witam. Mam okazję (może) kupic szose firmy CycleWolf (niemieckiej) najprawdopodobniej nie używany lecz mozliwe że cos przejechał, za cene max 1500zł lecz sprzedawca mysle że cos spuści Oto info o niej: http://angebote.bikeshops.de/CycleWolf_Tucano_Road_13100.html Jestem amatorem teraz jeżdze na KTM Sorento (23 letnim), lecz chciałbym kupic sobie cos z prawdziwego zdarzenia gdyz mój KTM niestety nie jest szosą Mam 13lat i 183cm wzrostu, "trenuje" dopiero gdzieś od roku, najpierw na Romecie Orkanie a teraz na KTM Sorento Myślę tez o wstąpieniu do jakiegoś klubu ale no nie wiem czy któryś byłby mną zainteresowany Prosze o opinie o tym rowerku i czy wogóle sie opłaca za taką cene Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Maniak Napisano 15 Sierpnia 2011 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2011 Jeśli o mnie nie poleciłbym tego roweru. Rama wygląda kowadlasto, ma pseudo-aerodynamiczne profile które pewnie tylko dodają jej wagi, w dodatku stalowy widelec na 1 cal co jest obecnie standardem zupełnie nie rozwojowym, wręcz już archaicznym w dodatku pewnie waży krocie. Napęd 8 biegowy to też nie rarytas chodź w tej cenie ciężko będzie znaleźć coś lepszego. Myślę ze na allegro znajdziesz coś ciekawszego przynajmniej jeśli chodzi o ramę i widelec. Resztę zawsze możesz sobie potem ulepszać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Corratec Napisano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2011 wartość roweru ok. 800zł. max. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...