Skocz do zawartości

[rower] NS SURGE ZA 3800ZL


Lysman

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam mam problem bo nie wiem jakie czesci mam dobrac do ramy ns surge 2011 ma to byc rower do freeridu chce miec amortyzator 180mm 66 lub inny do 1200zl moj limit to 3800zl jesli ktos moze niech zrobi mi liste na dobrych czesciach

Napisano

A ramę już masz?

Części generalnie dobierasz pod siebie, takie jakie ci pasują. W tym cały sens składania roweru.

Ale osobiście z takim budżetem wstrzymał bym się do zimy i polował na gotowca bo spokojnie nawet i w miarę sensownego fulla za to wyrwiesz.

Napisano

nie kupuj gotowca . prawdą jest że troche drożej ci wyjdzie ale zyskasz cos bezcennego , czyli doświadczenie . ja zkładałem swój rower do dirtu i teraz złożę i naprawie każdy rower.

Napisano

A ramę już masz?

Części generalnie dobierasz pod siebie, takie jakie ci pasują. W tym cały sens składania roweru.

Ale osobiście z takim budżetem wstrzymał bym się do zimy i polował na gotowca bo spokojnie nawet i w miarę sensownego fulla za to wyrwiesz.

nie chce fulla rame juz mam problem w tym ze nie wiem jakie czesci beda najlepsze za te pieniadze nie wiem jakie mam wybrac kola hamulce itp wiesz ze zlozeniem roweru nie bede mial problemu chodzi mi o to jaki osprzet mam dobrac pod fr

Napisano

ta rama jest bardziej do dirtu niż fr . mówisz bomber 66 . główka nie wytrzyma. ramy do freeridu to bardziej damper , ale są też sztywne ale nie wiele

po pierwsze ta rama jest bardziej pod single speed a fr się jeżdzi z przerzutką

po drugie jak już mówiłem przy bomber 66 marzocchi 180 to nie jest rama pod taki amor

po trzecie ta rama ma mały trójkąt który jest przystosowany do dirt street

podsumowując kup inną rame i wtedy składaj

full polecam jakiegoś gianta np fight

sztywniak polecam leader fox cocaine lub drakstar , sam na niej jeżdże możesz tam nawet wsadzić boxxera

 

zara ci napisze jakie części będą naj;epsze

Napisano

ta rama jest bardziej do dirtu niż fr . mówisz bomber 66 . główka nie wytrzyma. ramy do freeridu to bardziej damper , ale są też sztywne ale nie wiele

po pierwsze ta rama jest bardziej pod single speed a fr się jeżdzi z przerzutką

po drugie jak już mówiłem przy bomber 66 marzocchi 180 to nie jest rama pod taki amor

po trzecie ta rama ma mały trójkąt który jest przystosowany do dirt street

podsumowując kup inną rame i wtedy składaj

full polecam jakiegoś gianta np fight

sztywniak polecam leader fox cocaine lub drakstar , sam na niej jeżdże możesz tam nawet wsadzić boxxera

 

zara ci napisze jakie części będą naj;epsze

akurat ta rama jest do fr i nawet dh ;] ludzie jezdza z 888 itp i nic zlego o niej nie slyszalem ponoc pancerna ma gwarancje do widelcow 160mm ok czekam na liste

Napisano

amor-ja bym do tej ramy kupił rst pike ale patrząc na twoje wymogi kup marzochi 44 ma mniejszy skok i nie ucierpisz na obręcze-ja polecam sun rims MTX 33 lub jak nie w nikasz w wage i nie masz za grosz umiejętności i zaliczasz każdy kamień to bierz MTX39

piasta-bierz z firmy novatec /przód pod oś 20mm /tył 10mm pod tarcze

szprychy- dt champion

korba-korba to twój wybór ale bierz shimano pod system holloweth 2 np SLX i przerób na jeden blat żebyś mógł wsadzić napinacz

napinacz to też twój wybór nie ma znaczenia

przerzutka-jeżeli chcesz to kupuj przerzutke typu shadown , jeżeli nie chcesz to zrób sobie singla (albo kupuj piaste single speed)

kiera i mostek-polecam truvativ hussefelt

stey- łożyska maszynowe (jaka marka i typ to zależy od ramy

hamulce-jucy 3 lub shimano BR

 

mówie ci że wszyscy jeżdżą w dh i fr na fulach

Napisano

amor-ja bym do tej ramy kupił rst pike ale patrząc na twoje wymogi kup marzochi 44 ma mniejszy skok i nie ucierpisz na obręcze-ja polecam sun rims MTX 33 lub jak nie w nikasz w wage i nie masz za grosz umiejętności i zaliczasz każdy kamień to bierz MTX39

piasta-bierz z firmy novatec /przód pod oś 20mm /tył 10mm pod tarcze

szprychy- dt champion

korba-korba to twój wybór ale bierz shimano pod system holloweth 2 np SLX i przerób na jeden blat żebyś mógł wsadzić napinacz

napinacz to też twój wybór nie ma znaczenia

przerzutka-jeżeli chcesz to kupuj przerzutke typu shadown , jeżeli nie chcesz to zrób sobie singla (albo kupuj piaste single speed)

kiera i mostek-polecam truvativ hussefelt

stey- łożyska maszynowe (jaka marka i typ to zależy od ramy

hamulce-jucy 3 lub shimano BR

 

mówie ci że wszyscy jeżdżą w dh i fr na fulach

umiejetnosci mam tylko nie siedze w czesciach non stop myslalem nad kupnem calych kol sunrims s type z piastami ns korbe mam truvativ hussefelt howitzer single speed napinacz prodigy przezutka shimano xt krotki wozek kiera mostek zestaw hussefelt stery fsa the pig hamulce moze grimeca? i dalej zostaje przy 66 lub rs totem solo air

Napisano

dokładnie,

niewydaje mi sie zeby dragstar miał być lepszy od surga, który z założenia jest stworzony do FR, a marcok 44 jest przeznaczony do XC/AM.

Napisano

wiem juz jakie czesci mam zamawiac jedynie nie wiem jaki amortyzator wybrac 66 rcv?? 2009 czy jakies lepsze ale starsze roczniki do 1200zl? lub jakis inny nie koniecznie marzocchi 180mm

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...