Lysman Napisano 14 Sierpnia 2011 Napisano 14 Sierpnia 2011 witam mam problem bo nie wiem jakie czesci mam dobrac do ramy ns surge 2011 ma to byc rower do freeridu chce miec amortyzator 180mm 66 lub inny do 1200zl moj limit to 3800zl jesli ktos moze niech zrobi mi liste na dobrych czesciach
Bombell Napisano 14 Sierpnia 2011 Napisano 14 Sierpnia 2011 A ramę już masz? Części generalnie dobierasz pod siebie, takie jakie ci pasują. W tym cały sens składania roweru. Ale osobiście z takim budżetem wstrzymał bym się do zimy i polował na gotowca bo spokojnie nawet i w miarę sensownego fulla za to wyrwiesz.
iwan1245 Napisano 14 Sierpnia 2011 Napisano 14 Sierpnia 2011 nie kupuj gotowca . prawdą jest że troche drożej ci wyjdzie ale zyskasz cos bezcennego , czyli doświadczenie . ja zkładałem swój rower do dirtu i teraz złożę i naprawie każdy rower.
Lysman Napisano 14 Sierpnia 2011 Autor Napisano 14 Sierpnia 2011 A ramę już masz? Części generalnie dobierasz pod siebie, takie jakie ci pasują. W tym cały sens składania roweru. Ale osobiście z takim budżetem wstrzymał bym się do zimy i polował na gotowca bo spokojnie nawet i w miarę sensownego fulla za to wyrwiesz. nie chce fulla rame juz mam problem w tym ze nie wiem jakie czesci beda najlepsze za te pieniadze nie wiem jakie mam wybrac kola hamulce itp wiesz ze zlozeniem roweru nie bede mial problemu chodzi mi o to jaki osprzet mam dobrac pod fr
iwan1245 Napisano 14 Sierpnia 2011 Napisano 14 Sierpnia 2011 ta rama jest bardziej do dirtu niż fr . mówisz bomber 66 . główka nie wytrzyma. ramy do freeridu to bardziej damper , ale są też sztywne ale nie wiele po pierwsze ta rama jest bardziej pod single speed a fr się jeżdzi z przerzutką po drugie jak już mówiłem przy bomber 66 marzocchi 180 to nie jest rama pod taki amor po trzecie ta rama ma mały trójkąt który jest przystosowany do dirt street podsumowując kup inną rame i wtedy składaj full polecam jakiegoś gianta np fight sztywniak polecam leader fox cocaine lub drakstar , sam na niej jeżdże możesz tam nawet wsadzić boxxera zara ci napisze jakie części będą naj;epsze
Lysman Napisano 14 Sierpnia 2011 Autor Napisano 14 Sierpnia 2011 ta rama jest bardziej do dirtu niż fr . mówisz bomber 66 . główka nie wytrzyma. ramy do freeridu to bardziej damper , ale są też sztywne ale nie wiele po pierwsze ta rama jest bardziej pod single speed a fr się jeżdzi z przerzutką po drugie jak już mówiłem przy bomber 66 marzocchi 180 to nie jest rama pod taki amor po trzecie ta rama ma mały trójkąt który jest przystosowany do dirt street podsumowując kup inną rame i wtedy składaj full polecam jakiegoś gianta np fight sztywniak polecam leader fox cocaine lub drakstar , sam na niej jeżdże możesz tam nawet wsadzić boxxera zara ci napisze jakie części będą naj;epsze akurat ta rama jest do fr i nawet dh ;] ludzie jezdza z 888 itp i nic zlego o niej nie slyszalem ponoc pancerna ma gwarancje do widelcow 160mm ok czekam na liste
iwan1245 Napisano 14 Sierpnia 2011 Napisano 14 Sierpnia 2011 amor-ja bym do tej ramy kupił rst pike ale patrząc na twoje wymogi kup marzochi 44 ma mniejszy skok i nie ucierpisz na obręcze-ja polecam sun rims MTX 33 lub jak nie w nikasz w wage i nie masz za grosz umiejętności i zaliczasz każdy kamień to bierz MTX39 piasta-bierz z firmy novatec /przód pod oś 20mm /tył 10mm pod tarcze szprychy- dt champion korba-korba to twój wybór ale bierz shimano pod system holloweth 2 np SLX i przerób na jeden blat żebyś mógł wsadzić napinacz napinacz to też twój wybór nie ma znaczenia przerzutka-jeżeli chcesz to kupuj przerzutke typu shadown , jeżeli nie chcesz to zrób sobie singla (albo kupuj piaste single speed) kiera i mostek-polecam truvativ hussefelt stey- łożyska maszynowe (jaka marka i typ to zależy od ramy hamulce-jucy 3 lub shimano BR mówie ci że wszyscy jeżdżą w dh i fr na fulach
Lysman Napisano 14 Sierpnia 2011 Autor Napisano 14 Sierpnia 2011 amor-ja bym do tej ramy kupił rst pike ale patrząc na twoje wymogi kup marzochi 44 ma mniejszy skok i nie ucierpisz na obręcze-ja polecam sun rims MTX 33 lub jak nie w nikasz w wage i nie masz za grosz umiejętności i zaliczasz każdy kamień to bierz MTX39 piasta-bierz z firmy novatec /przód pod oś 20mm /tył 10mm pod tarcze szprychy- dt champion korba-korba to twój wybór ale bierz shimano pod system holloweth 2 np SLX i przerób na jeden blat żebyś mógł wsadzić napinacz napinacz to też twój wybór nie ma znaczenia przerzutka-jeżeli chcesz to kupuj przerzutke typu shadown , jeżeli nie chcesz to zrób sobie singla (albo kupuj piaste single speed) kiera i mostek-polecam truvativ hussefelt stey- łożyska maszynowe (jaka marka i typ to zależy od ramy hamulce-jucy 3 lub shimano BR mówie ci że wszyscy jeżdżą w dh i fr na fulach umiejetnosci mam tylko nie siedze w czesciach non stop myslalem nad kupnem calych kol sunrims s type z piastami ns korbe mam truvativ hussefelt howitzer single speed napinacz prodigy przezutka shimano xt krotki wozek kiera mostek zestaw hussefelt stery fsa the pig hamulce moze grimeca? i dalej zostaje przy 66 lub rs totem solo air
Bombell Napisano 14 Sierpnia 2011 Napisano 14 Sierpnia 2011 iwan1245 Surge do dirtu i ss. Mz 44 do dh? Eeee... może wyjdziesz bo tylko mu burdel w głowie robisz.
zido Napisano 14 Sierpnia 2011 Napisano 14 Sierpnia 2011 dokładnie, niewydaje mi sie zeby dragstar miał być lepszy od surga, który z założenia jest stworzony do FR, a marcok 44 jest przeznaczony do XC/AM.
Lysman Napisano 14 Sierpnia 2011 Autor Napisano 14 Sierpnia 2011 wiem juz jakie czesci mam zamawiac jedynie nie wiem jaki amortyzator wybrac 66 rcv?? 2009 czy jakies lepsze ale starsze roczniki do 1200zl? lub jakis inny nie koniecznie marzocchi 180mm
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.