9534 Napisano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2011 (edytowane) Witam! Przedstawiam Wam swoj projekt. Wszystkie pytania mile widziane. Bar Ends: (Rogi) -Pro SL -60g. Bar Plugs: (Korki Kierownicy) -Pro -*g. Bottle Cage (Koszyk na bidon) -Kelly's KRS -36g. Brake: (Front): (Hamulec Przedni) -Avid Juicy Ultimate Gold -225g. Brake: (Rear): (Hamulec tylny) -Avid Juicy Ultimate Gold -236g. -Rotor: (Front): (Tarcza prz.) -Hope Floating Rotor 160mm -91g. -Rotor: (Rear): (Tarcze tyl.) -Dartmoor Nano 140mm -68g. -Rotor bolts: (Sruby moc. tarcze) -12xCr m5x10 -24g. -Adapter: (Adapter 140mm) + 2xCr m6x14 -32g. Cables: (Pancerze i Linki) -no name -50g. Cassette: (Kaseta) -Shimano XT M-770 11-32 -262g. Chain: (Lancuch) -Shimano Dura Ace 7900 + Spinka KMC (118 links) -267g. Crankset: (859g) -Crank Arms: -Shimano SLX m660 -587g -Bottom Bracket: -Aerozine Titanium -91g. -Outer Ring: -Shimano SLX m660 44T -85g. -Middle Ring: -Shimano SLX m660 32T -57g. -Inner Ring: -Shimano XT m770 22T -20g. -Crank Bolts: -Shimano + Aerozine Titanium -19g Derlr. (Front): (Przerzutka przednia) -Shimano XT m770 -160g. Derlr. (Rear): (Przerzutka tylna) -Shimano XT Shadow M772 SGS -227g. Fork: (Widelec) -Rock Shox SID Race 32mm -1472g. Frame: (Rama) -No Saint MaxAri R 19' -1088g. Grips: (Gripy) -KCNC -12g. Handlebar: (Kierownica) -Pro 580mm 25,4 -157g. Headset: (Stery) -Aerozine x808 -87g. Pedals: (Pedaly) -Shimano PD-M540 -352g. Seat: (Siodlo) -Selle Italia SLR XP -189g. Seatpost: (Sztyca) -Hylix Carbon 400mm*31,6mm -196g. Seatpost Clamp: (Zacisk Sztycy) -J&L 34.9mm -11g. Shifters: (Manetki) -Shimano XT m770 -233g. Skewers: (Zaciski kol) -Aerozine Titanium -45g. Spacers: (Podkladki pod mostek) –no mame -8g. Stem: (Mostek) -Syntace F99 120mm -112g. Top-cap: (Top-cap) -Aerozine x808 -8g. Expander: (Gwiazdka) -* -g. Tire (Front): (Opona Przednia) -Schwalbe Racing Ralph TL 2.1 -435g. Tire (Rear): (Opona Tylna) -Schwalbe Racing Ralph TL 2.1 -478g. Tubes: (Detki) -No-Tubes 50ml+50ml+vavle -110g. Wheel Front: (Kolo Przednie) -615g. -Hub: (Piasta) -No Limited 32h -134g. -Rim: (Obrecz) -No-Tubes ZTR Alpine 32h -335g. -Spokes: (Szprychy) -DT Swiss Revolution 16*260mm+16*262mm -136g. -Nipples: (Nyple) -Pillar Alu -10g. Wheel Rear: (Kolo Tylne) -783g. -Hub: (Piasta) -Hope Pro II 32h -296g. -Rim: (Obrecz) -No-Tubes ZTR Alpine 32h -337g. -Spokes: (Szprychy) -DT Swiss Revolution 16x260mm+16x262mm -140g. -Nipples: (Nyple) -Pillar alu -10g. -Inne: (Misc.) -Opaski, Neopren, zipy -28g. Razem: 9016g. Edytowane 17 Sierpnia 2011 przez safian Foto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2011 W kilku linijkach masz po parę komponentów w jednym wierszu (zeżarło Ci znaki nowej linii ). Jakieś foto będzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzymo Napisano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2011 Mi się podoba. Jakieś plany/pomysły na <9kg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
9534 Napisano 13 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2011 (edytowane) Plany są oczywiście Ale to na nowy sezon.. Jeszcze siodło jest z treningówki powinno być kit carbonio flow 140g, ale połamałem pręty i aktualnie są w naprawie. A wracając do planów to ubijaki, dwa blaty i przednia przerzutka dura-ace, trochę alu/ti śrubek a przede wszystkim kierownice muszę zmienić, bo jest w opłakanym stanie.. Edytowane 13 Sierpnia 2011 przez 9534 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrulek84 Napisano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 Czarny + biały + jeden akcent w czerwonym. Bomba! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yoshimitsu9 Napisano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 Pięknie Ci wyszły te akcenty np, Nyple których prawie nie widać tutaj widać je doskonale. Jeszcze te śrubki w SLX'ie. Poza tym piękna waga. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieborak Napisano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 Jeszcze siodło jest z treningówki powinno być kit carbonio flow 140g, ale połamałem pręty i aktualnie są w naprawie. Co się stało że je połamałeś i gdzie oddałeś do naprawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
9534 Napisano 17 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 Dzięki!! Wyglad byl waznym elementem, ale nie martwcie sie to nie jest tylko ozdoba pokoju . Co do siodla to rower spadl w gleboką przepasc i wylądował na siodlo :/ Oddalem do luxtech'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieborak Napisano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 A pręty pasowały do sztycy czy musiałeś ją trochę przystosować? Coś chyba o tym na lb pisałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
9534 Napisano 18 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 Pekly mi w poprzedniej sztycy tam nie bylo problemow z owalnymi pretami, ale AyJay z lb pisal ze robil cos takiego. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kosa23 Napisano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 Fajny, dopracowany rower i do tego jeszcze ładny, ale chętnie zobaczyłbym go w "realu" - takie sterylne zdjęcie psuje efekt trochę. Zmieniłbym szprychy z tyłu na jakieś ...grubsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ikavior Napisano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 Witam. Gdzie kupowałeś śrubki anodowane na czerwono? Potrzebuję komplet niebieskich . Pozdrawiam, K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piksel Napisano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 Korba trochę nie pasuję, ale rower wypas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Killer206 Napisano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 Super projekt, widać że mimo wszystko budżet Cię nieco ograniczył, ale skupiłeś się na tym co najważniejsze czyli koła, amor, hamulce i rama Bardzo ładnie zgrany kolorystycznie, bez przesytu anodowanych części i co najważniejsze w jednakowym odcieniu anody Jakieś zmiany planujesz na przyszłość? Kiedy kupowałeś ramę? Ta wersja jest jeszcze do dostania gdzieś w PL? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
9534 Napisano 18 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 Dzieki Moze wrzuce jakies zdjecia w akcji Co do szprych to w zupelnosci wystarczaja, waze 65kg, jak juz to wrzuce aero.. Srubki kupowalem na allegro/vincere Korbe chetnie bym zmienil ale jak juz to najwyzsza polka, bo SLX oprocz nie najlepszej wagi jest swietny Super projekt, widać że mimo wszystko budżet Cię nieco ograniczył, ale skupiłeś się na tym co najważniejsze czyli koła, amor, hamulce i rama Bardzo ładnie zgrany kolorystycznie, bez przesytu anodowanych części i co najważniejsze w jednakowym odcieniu anody Jakieś zmiany planujesz na przyszłość? Kiedy kupowałeś ramę? Ta wersja jest jeszcze do dostania gdzieś w PL? Rama niestety juz nie do dostania, konieczne zmiany napisalem juz wyzej, reszta to kwestia okazji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.