Ghost80 Napisano 11 Sierpnia 2011 Napisano 11 Sierpnia 2011 Witam serdecznie, ma prośbę, chciałbym się dowiedzieć coś o tym rowerze Ghost SE 1200, bo nigdzie nie mogę znaleźć informacji o nim. Chciałbym wiedzieć np: - Jakie właściwości posiada rama i jak to przekłada się na jazdę. - jak rower zachowuje się przy skręcaniu - chodzi o sterowność. Posiadam ten rower i ma wrażenie że ciężej się skręca niż w Unibike Mission, ale za krótko go mam, aby być pewnym tego. Może to przyczyna nachylenia sylwetki w przód, czuje się za bardzo wyciągnięty do przodu. Za każde informacje będę wdzięczny. Generalnie chodzi mi o odczucia z jazdy w różnym terenie.
MirekH81 Napisano 12 Sierpnia 2011 Napisano 12 Sierpnia 2011 Jeździłem na chyba takim samym geometrycznie Ghostcie (SE 1900) i nie miałem takich odczuć jak Ty. Może inna długość kierownicy, która dość wpływa na charakterystykę skręcania albo ustawienie kokpitu i siedzonka.
Ghost80 Napisano 21 Sierpnia 2011 Autor Napisano 21 Sierpnia 2011 To jeszcze mam prosbę, czym rózni się Unibike Mission vs, Ghost SE1200 Black 2011 w kwestji ramy? Czy ghost ma lepsza rame?
radamenes Napisano 21 Sierpnia 2011 Napisano 21 Sierpnia 2011 Może masz źle dobrany rozmiar. Podaj jakie masz gabaryty i jaki masz rozmiar ramy (jest 17,5 i od razu skok na 19" z tego co widzę) O którym modelu i jakim rozmiarze Mission'a mówisz? Choć teraz to już trochę za późno. Porównując Mission 2011 z Ghost'em 19" to tam jest inna kiera oraz Ghost jest dłuższy, może dlatego masz takie odczucia.
Ghost80 Napisano 21 Sierpnia 2011 Autor Napisano 21 Sierpnia 2011 Mission był rozmiaru 19". Moim zdaniem mission szybciej się zbierał przy przyspieszeniu i był bardziej zwrotny i to chyba ta długość ghosta powoduje tą róznicę.
Rulez Napisano 21 Sierpnia 2011 Napisano 21 Sierpnia 2011 To jeszcze mam prosbę, czym rózni się Unibike Mission vs, Ghost SE1200 Black 2011 w kwestji ramy? Czy ghost ma lepsza rame? 1200 to najniższy model ramy, nie cieniowana, wątpię żeby była w czymkolwiek lepsza niż Unibike Mission.
Ghost80 Napisano 21 Sierpnia 2011 Autor Napisano 21 Sierpnia 2011 No to co ja kupiłem za rower a sprzedawca tak zachwalał, że rama i napęd jest dobry.
Rulez Napisano 21 Sierpnia 2011 Napisano 21 Sierpnia 2011 Nie wiem co wciskał sprzedawca, z tego co widzę wsadzony jest tam bardzo dziadowski osprzęt
radamenes Napisano 21 Sierpnia 2011 Napisano 21 Sierpnia 2011 Ghost teoretycznie bardziej markowy, może o to chodziło i że ma kasetę oraz 24 biegi ale kosztem przerzutki i amortyzatora. No ale i cena inna, niestety na korzyść Mission'a albo raczej Fusion'a którego w tej cenie byś dostał na tej samej ramie. Najgorsze że kupiłeś rower który Ci nie pasuje nakręcany że dostajesz coś lepszego. Chyba już i tak po ptokach...
Ghost80 Napisano 21 Sierpnia 2011 Autor Napisano 21 Sierpnia 2011 Jeżeli chodzi o osprzęt, to wątpię abym odczuł jakąś różnicę zmieniając na Acera lub Alivio, pewnie gdybym faktycznie jeździł po górach, to wtedy pewnie jest widoczna różnica w wytrzymałości. Mam jeszcze pytanie, czy jest sposób na to, aby łańcuch tak nie hałasował przy zjazdach z krawężnika, strasznie mnie to wkurza i ludzi na ulicy też :-D Na pewno w tym Ghoscie są dobre koła na rafkach Alexrims ACE i szprychy DT-SWISS.
bodzio12 Napisano 21 Sierpnia 2011 Napisano 21 Sierpnia 2011 Cze .Ja mam ghosta se 5000 z 2008 i muszę powiedziec ,że jestem mega zadowolony.W sumie rzecz biorąc jest troszkę lepiej wyposażony bo tył xt przód chyba lx .Na amor też nie mogę narzekac rst megane .Choc to chyba średnia albo niższa półka.Rama jak na razie nie do zdarcia .Waże 97 kg .Ostatnio przez kałuże jechałem z nogami rozstawionymi na boki bo nie wziąłem błotników ,nic się nie stało.A przy tej wadze to do ramy już muśi byc wyzwanie.Pozycja potwierdzam jak najbardziej wyciągnięta .Przynajmniej przy ramie 21,5 ale przy wzroście 193 to chyba wskazane .Nawet mogła by miec więcej cm.W sumie to mój pierwszy poważniejszy rower .Z innymi nie miałem porównania ale jak już wcześniej wspominałem jestem zadowolony Może ten unibike jest bardziej turystyk a ten ghost bardziej sport?? jak mówisz ,że sylwetka jak dla ciebie pochylona?niewiem .Jak dla mnie to pozycja jest ok tak między turystyk a sport.A co do skręcania ,to może opony jakieś bardziej do terenu ???dlatego kiera ciężej chodzi??
Rulez Napisano 21 Sierpnia 2011 Napisano 21 Sierpnia 2011 Ghost 1200 to jako żywo "makrokesz" tyle, że z firmowym napisem ... i nic tego nie zmieni.
Ghost80 Napisano 22 Sierpnia 2011 Autor Napisano 22 Sierpnia 2011 Sprzedam rower za 1200 zł są chętni?. Odbiór osobisty Wrocław.
Ghost80 Napisano 25 Sierpnia 2011 Autor Napisano 25 Sierpnia 2011 Ciekawi mnie jeszcze jedna rzecz, która część jest najcięższa i należało by ją wymienić w celu zredukowania wagi, czy ktoś ma jakiś pomysł?
Ghost80 Napisano 25 Sierpnia 2011 Autor Napisano 25 Sierpnia 2011 Kurcze a ile te podzespoły ważą, skąd wiesz ile waży rama?
Rulez Napisano 25 Sierpnia 2011 Napisano 25 Sierpnia 2011 Jest bardzo ciężka, tylko dwie z tu podanych były cięższe : http://download.bikeboard.pl/pdf/24biegi_prezentacja_04.pdf tak zwany amortyzator też jest ciężki : http://download.bikeboard.pl/pdf/24biegi_prezentacja_09.pdf
Ghost80 Napisano 26 Sierpnia 2011 Autor Napisano 26 Sierpnia 2011 Rulez skąd Ty bierzesz te informacje, wielkie dzięki za pdf-ki . Rama rzeczywiście dość ciężka, ale to pewnie przekłada się na wytrzymałość. Jakbyś miał jeszcze jakieś info o ghoscie to było by super, chodzi o jakąś recenzję itp.
Rulez Napisano 26 Sierpnia 2011 Napisano 26 Sierpnia 2011 Niestety w tym wypadku ciężar na wytrzymałość się nie przekłada, po prostu rama wykonana w prostej technologii jest ciężka, temat był już wałkowany, więc radzę się nie pocieszać fałszywymi wnioskami, idąc tropem Twojego myślenia wychodzi, że wyższe modele Ghost są mniej wytrzymałe niż SE 1200 poniewaz sa lżejsze pogódź się z tym , że kupiłeś "makrokesza", i nie usiłuj zaklinać rzeczywistości
Ghost80 Napisano 26 Sierpnia 2011 Autor Napisano 26 Sierpnia 2011 Rulez, nie dajmy się zwariować 500 gramami, ghost daje gwarancję na ramę 5 lat a np. unibike flite 2 lub 3 lata. W Bike Board było napisane własnie o tym fakcie Ghost- waga ramy = dłuższa gwarancja na ramę. Dzisiaj siedziałem na Unibike Flite i powiem jedno, elastyczna rama jak diabli a w Ghost bardzo sztywna. Nie jestem znawcą rowerów i nie wymagam ultra małej wagi roweru, bo mi to niepotrzebne aż tak bardzo. Chciałem poznać opinie o geometrii ramy i o jej jakości i twierdzisz że to makrokesz. Albo jest to prawda, albo zbyt nadużywasz słów, lub jest to anty reklama Ghosta, aby nie wcinał się zbyt bardzo w rynek średniaków. Napisałbyś coś o ramie, ale już nie o jej wadze.
Rulez Napisano 26 Sierpnia 2011 Napisano 26 Sierpnia 2011 Dzisiaj siedziałem na Unibike Flite i powiem jedno, elastyczna rama jak diabli a w Ghost bardzo sztywna. Nie no jesteś "genialny" od samego siedzenia tak stwierdziłeś, że Flite jest elastyczny ?, pewno jak bym się spytał właścicieli tych rowerów to powiedzieli by że piszesz głupoty. Z drugiej strony jeśli rama jest tak piekielnie sztywna to wg. ciebie jest dobrze ? rama powinna być sztywna bocznie ale w pewnym stopniu rozpraszać drgania przenoszone na siodełko. Jaka może być jakość tej ramy skoro to najniższy model w kolekcji Ghost, jeśli nie ma mocowania hamulca tarczowego to jest mało rozwojowa Jakie własności jezdne to już sam określiłeś Geometria podana w tabelkach jest więc widocznie różna od faktycznej .
Ghost80 Napisano 26 Sierpnia 2011 Autor Napisano 26 Sierpnia 2011 Tak kolego, od samego siedzenia tak stwierdziłem i od nacisku na suport, wygina się rama i to sporo, nie twierdzę że to źle, bo na pewno komfortowo się jeździ. Co do modelu Ghosta to najniższy model, ale podobno rama jest w wyższej półki, tak mi napisał jeden sprzedawca sklepu internetowego. email od Krysport do mnie: Witam serdecznie, chciałbym się coś dowiedzieć o ramie w tym Ghoscie http://www.skleprowerowy.bydgoszcz.pl/SE-1200-black-2011 czy ta rama jest dobra i interesuje mnie waga tej ramy. I jeszcze interesuje mnie jedna rzecz, czy warto kupić Unibike Mission, fusion czy tego Ghosta, jeżeli ghost jest lepszy to w czym własnie. Jazda zwykła po mieście, polne drogi, na pewno zero gór. Pozdrawiam i czekam na odpowiedż. Jezeli chodzi o porownanie rowerow to jak VW z KIA Firma GHOST sama produkuje ramy w Niemczech i nie sprzedaje ram podstawowych tylko wysokie modele.
Fenthin Napisano 26 Sierpnia 2011 Napisano 26 Sierpnia 2011 A co niby innego mieli odpisać jeśli chcieli coś sprzedać? Samo to, że rama nie posiada mocowania hamulców tarczowych wiele mówi o jej poziomie. Zaś drugie zdanie odpowiedzi nie mówi wcale, że to wysoki model tylko właśnie podstawowy. Bo ramy z tego modelu nie sprzedają.
Rulez Napisano 26 Sierpnia 2011 Napisano 26 Sierpnia 2011 Sprzedawca napisał durnoty a Ty łyknąłeś, co to za rama skoro nie ma mocowania hamulca tarczowego, najniższa półka i tyle. Rama jest prymitywnym wyrobem na niskim poziomie technologicznym dlatego jest ciężka, i to wszystko na jej temat. Ponadto ramy Ghost sprowadzane są z Tajwanu, nie produkowane w Niemczech, nie wiem jak można uwierzyć w takie durnoty
Ghost80 Napisano 26 Sierpnia 2011 Autor Napisano 26 Sierpnia 2011 Eh chłopaki, potraficie mnie zdołować , miał to być lepszy rower od Unibike Mission i tak to było powiedziane. Jeżeli chodzi o tarczówki to nie mój target, bo nie miałem zamiaru ich mieć, gdybym chciał wydać na rower 2500 zł to tarczówki by były i to pewnie też nie jakieś extra. Twierdzicie że rama ciężka, ale w Bike Board napisane lekki rower, zapewne lżejszy od Missiona i chyba Fusiona.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.