Adrianox360 Napisano 11 Sierpnia 2011 Napisano 11 Sierpnia 2011 Witam, potrzebuje fulla do 2000zł. Wiem, że bardzo ciężko w tej cenie znaleźć coś sensownego. Ale udało się bo jest okazja na tego corratec'a air techzone Z przodu ma bombera MX COMP 80 mm, z tyło manitou powietrznego. Gadałem na telefon więc jak mi poda większą specyfikacje to napiszę. A na razie czekam czy coś innego można znaleźć w tej cenie? Zapomniałem dodać: Szukam używanego bądź nowego roweru do 2000tyś. Jeżeli jest jakiś lepsze mtb to może być. Ale ten corratec....
severian Napisano 11 Sierpnia 2011 Napisano 11 Sierpnia 2011 A czy przypadkiem ten Corratec ma nietypowe mocowanie tylnego amortyzatora?Z tego względu odradzam bo w razie awarii będziesz miał duży problem.
Adrianox360 Napisano 11 Sierpnia 2011 Autor Napisano 11 Sierpnia 2011 Znalazłem w necie foto rower: foto roweru Ja mam do kupienia szarego. Czekam na wiadomość odnośnie osprzętu. Ale full do 2k to naprawdę okazja. Zobaczymy Na razie czekam na Wasze propozycje
Rulez Napisano 11 Sierpnia 2011 Napisano 11 Sierpnia 2011 Jeśli go porównać z tym fabrycznie nowym do którego można wsadzić normalny damper, to - nie warto http://cgi.ebay.de/Corratec-Air-Tech-Zone-RH44-Fahrrad-Fully-Shimano-Neu-/160596132087?_trksid=p5197.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D3%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D1993583869536048237
Adrianox360 Napisano 12 Sierpnia 2011 Autor Napisano 12 Sierpnia 2011 To co lepszego znajdę do 2000 kapci? A oto pełna specyfikacja Rama: aluminium 6061 Widelec:MARZOCCHI BOMBER 80mm Shock: Damper = Manitou Radium RL Tylna przerzutka i przednia: Shimano LX Manetki: Shimano Hamulce: Magura HS33 Hamulce: Magura HS33 Suportu: FSA zintegrowane w mechanizm korbowy Pedały: spd Kaseta: SRAM PG 950 Łańcuch: shimano hg-53 (do wymiany) Koła: MT 22 Opony: Nowe continental vertical Szprychy: DT Champion 1.8 Stery: FSA # 10 Sztyca: zzyzx Alu 30.8mm x 350 mm Zacisk sztycy: zzyzx Sprzęcik git mi się wydaje. Czekam na opinie i propozycje Chłopaki doradźcie coś.
Rulez Napisano 12 Sierpnia 2011 Napisano 12 Sierpnia 2011 Co można doradzić, kupisz ten rower a tu się okaże, że damper słabo działa n nowego nie kupisz - bo nie ma, i będziesz marudził, 80 czy 90 mm skoku z tyłu to też malutko ...
Adrianox360 Napisano 12 Sierpnia 2011 Autor Napisano 12 Sierpnia 2011 bomber z przodu ma 80mm, a co do dampera chodzi dobrze bo to mój znajomy sprzedaje więc mam pewność, że jest cacy.
Rulez Napisano 12 Sierpnia 2011 Napisano 12 Sierpnia 2011 Bomber z przodu ma 80 mm a rama z tyłu ma 90 mm i wszystko na temat , chyba wyraźnie napisałem, i to jest niewiele ... przeież nikt nie zabranie Ci kupić, kupuj, tylko później nie marudź jak coś padnie .
Adrianox360 Napisano 13 Sierpnia 2011 Autor Napisano 13 Sierpnia 2011 dobra ok, to czekam na rady co kupić do 2000kafli? Mam teraz krossa a4 na manitou trace 100mm i deore all. Chcę czegoś lepszego, a nie wiem co. Byłem w Czechach na rychlebskie ścieżkach to mój mtb nie dawał rady...
Yoshimitsu9 Napisano 13 Sierpnia 2011 Napisano 13 Sierpnia 2011 No to możesz sobie ew. za te pieniądze ulepszyć tego krossa , bo FUll'a za 2k (dobrego) nie kupisz.
marcin_ostrów Napisano 13 Sierpnia 2011 Napisano 13 Sierpnia 2011 rama np kross crime i przekładka z obecnego roweru z upgrade , typu hample - tarcze jak nie masz czy też amorek, jak masz tarcze. M
Adrianox360 Napisano 13 Sierpnia 2011 Autor Napisano 13 Sierpnia 2011 Już wole Corrateca niż walić jeszcze w swojego. A zobaczcie na osprzęt tego corrrateca. Jest naprawdę dobry. Nie chcę tarcz, magury są git/ Na allegro jest jedna ramka za 950 z Rock Shox Monarch 3,1 na pokładzie. Ciekawe ile by mnie to wszystko wyniosło. Do tego amor do wymiany bo trace nie radzi już sobie w takich terenach... Jeżeli wyszło by do 2klocków to myślałbym coś... ale wątpię czy się zmieszczę.
Schwefel Napisano 13 Sierpnia 2011 Napisano 13 Sierpnia 2011 Skoro jest "git" i "cacy" to kupuj. Szkoda naszego czasu na dalszą dyskusję.
Adrianox360 Napisano 13 Sierpnia 2011 Autor Napisano 13 Sierpnia 2011 dzięki, nawet mi nie doradziliście żadnego mtb do tej ceny...
kubek20 Napisano 13 Sierpnia 2011 Napisano 13 Sierpnia 2011 Jak potrzebujesz fulla za 2000 zl to chyba logiczne, ze nikt nie doradził niczego, skoro już było pisane, ze w tej cenie nie da się znaleźć dobrego fulla... . Po za tym sam stoisz tylko przy corratecu który będzie radził sobie w terenie słabiej niz kross ze względu na małe skoki, o czym tez było pisane.
Adrianox360 Napisano 13 Sierpnia 2011 Autor Napisano 13 Sierpnia 2011 wróć kilka postów wyżej i zobacz, iż napisałem, że może być również mtb do tej ceny... dlatego czekam cały czas na propozycje mtb. Mam nadzieję, że już jasne
aegis Napisano 13 Sierpnia 2011 Napisano 13 Sierpnia 2011 ja bym za 2k kupił ramke z damperem (jedynie amor trzeba by zmienic) reszte klamorow na razie bym przełozył ,a potem w miare mozliwosci ulepszał skok ramy i geometria to juz dobór do wlasnych preferencji - apetyt na skok rosnie w miare jezdzenia przynajmniej tak jest w moim przypadku wydac kase i potem narzekac porazka -wolałbym dozbierac sam rok czasu zbierałem hajs
Adrianox360 Napisano 13 Sierpnia 2011 Autor Napisano 13 Sierpnia 2011 dzięki aegis za odpowiedź. Słuchaj ostatnio mnie wzięło na fulla odkąd mtb nie dawał rady w takich terenach jak byłem(czechy i tp) Tak więc nie wiem czy założyć nowy temat o wybór ramy czy nie? Czy może szukać lepszego mtb? Osobiście nie mam pojęcia co do wyboru ramy i jej skoku. Sądzisz, że za tą cenę(2k) sam złoże lepszy rower niż ten wyżej ;p ? Jeszcze jedno - jeżeli decydowałbym się na kupno ramy to sprzedać rower(1100zł gdzieś) i kupować części(co chyba jest gorszą opcją jeżeli chodzi o kase) czy przekładać sprzęt? Na całość do dyspozycji 2000kafle(na razie 1 jak sprzedam będzie 2100, albo przełożę)
Schwefel Napisano 13 Sierpnia 2011 Napisano 13 Sierpnia 2011 Jasne jest może dla ciebie, bo dla mnie i dla innych MTB to równie dobrze full jak i hardtail. Za 2000zł możesz zbić wagę w tym co masz albo bawić się w fulla, imho bez sensu bo to nie te pieniądze. Przekładka nie ma sensu, bo taniej wyjdzie gotowiec typu Rockrider 9.1 czy inne tanie fulle.
Adrianox360 Napisano 13 Sierpnia 2011 Autor Napisano 13 Sierpnia 2011 Jeżeli mowa o moim, to nie wiem co lepsze czy zbijać z niego wagę czy kupić lepsze MTB U mnie na pokładzie jest manitou trace; Niebo lepszy od dart2 ale już w trudnym terenie sobie nie radzi, a dodatkowo jest ciężki. Napiszę Wam moją specyfikacje i zobaczycie co można zrobić: 19cali Stery: VP-AC 41 Suport: Super Express H-142 Widelec: Manitou Trace Skok 100mm Wspornik kierownicy: Trvativ XR Łańcuch: KMC Z9900 Hamulce: Avid Single Digit 5 na klockach Author ABS-3C Dźwignie hamulca: Shimano Deore Manetki: Shimano Deore Przerzutka przednia: Shimano Alivio Przerzutka tylnia: Shimano DEORE XT SHADOW Kaseta:Sram PG-950 9-speed Kierownica: Truvativ XR 3d Forged Korba: Trvativ X-FLOW Sztyca: Alu 27.2x300 obręcze: Alexrims X 2100 opony: Schwalbe Black Jack 26x2,1
Yoshimitsu9 Napisano 13 Sierpnia 2011 Napisano 13 Sierpnia 2011 Wiesz co ? Wydaje mi się że irytujesz użytkowników forum. Mnie osobiście tak. Kilka Ci osób radziło "corratec" jest zły, Ty wręcz przystwałeś przy swoim. Teraz masz wielkie żale że Ci nie pomogliśmy. Na chwilę obecną chcesz ulepszać rower co przed tem odrzucałeś. Jeżeli się zdecydujesz na 100% co będziesz chciał robić - napisz post/zapytanie. A nie tracisz czas i swój i Nasz.Łatwo wydać 2tysiące złotych - Trzeba umieć je wydać z głową. Przemyśl co chcesz robić , potem pisz.
Schwefel Napisano 13 Sierpnia 2011 Napisano 13 Sierpnia 2011 Skoro amor sobie nie radzi to wymień go na Epicona (600zł) albo Rebę (pow.1000zł). Największą różnicę odczujesz w kołach, tu masz w miarę lekkie http://www.bikestacja.pl/kola-novatec-a741-sunringle-equalizer-laser-p-20219.html?cPath=296_38_102_129 Zostaje trochę zł na manetki XT+mostek+kiera albo na samą korbę SLX/XT.
aegis Napisano 14 Sierpnia 2011 Napisano 14 Sierpnia 2011 w moim przypadku zaczeło sie od kupna ramy z damperem(w sumie okazyjny zakup -gdyz 2 takiej ramy w PL nie widzialem ,a takze nie wiem zeby ktos posiadał-jesli ktos zna dawac namiary),potem doszedł amor.W planach było przełożenie reszty z poprzedniego roweru-Giant Terrago,lub jego sprzedaz.Niestety z sentymentu i kasy jaka bym dostał zrezygnowałem z sprzedazy(rower potem sprezentowałem mojej pannie )i zaczalem skladac powolutku w miare mozliwosci finansowych-troche to trwało ale sie udało. Nie musisz oczywiscie skladac z nowych czesci,mozesz tez poszukac w uzywkach,zawsze cos idzie taniej wychaczyc,tylko trzeba uwazac na "okazje". Jednak z cała odpowiedzialnoscia stwierdzam ze 2k to raczej wystarczy na rame z damperem ewentualnie jeszcze jakies drobnostki -jesli chodzi o złozenie na dobrym osprzecie to nie masz co marzyc kwota 5-6k musisz dysponowac -w moim przypadku koszt całkowitego złozenia wyniósł niecałe 2/3 zakupu nówki z salonu,z tym ze niektore czesci sa wyzszej specyfikacji ,ale jest tez kilka uzywek (siodło ,kiera,przezutki,koła,mostek.
Adrianox360 Napisano 14 Sierpnia 2011 Autor Napisano 14 Sierpnia 2011 DObra, przemyślałem sprawę. Podlepię swój rower i chyba wyjdzie mi lepiej niż kupowanie nowego za 2tyś. Wiem, że trochę Was wkurzyłem tym ale już wiem co chcę. Na początek wymienię hymm opony,dętki? Obręcze 540g x2 Amor też ciężki - 2250g, chciałbym powietrznego Właściwie to nie wiem co jeszcze, korba truvativa lekka nie jest. Stery: VP-AC 41 suport: Super Express H-142 Widelec: Manitou Trace Skok 100mm Wspornik kierownicy: Trvativ XR Łańcuch: KMC Z9900 Hamulce: Avid Single Digit 5 na klockach Author ABS-3C Dźwignie hamulca: Shimano Deore Manetki: Shimano Deore Przerzutka przednia: Shimano Alivio Przerzutka tylnia: Shimano DEORE XT SHADOW Kaseta:Sram PG-950 9-speed Kierownica: Truvativ XR 3d Forged Korba: Trvativ X-FLOW Sztyca: Alu 27.2x300 obręcze: Alexrims X 2100 opony: Schwalbe Black Jack 26x2,1 Mam 1000zł na upgrade lub 2 na nowy MTB, gdybym sprzedał tego. Nie wiem co wyjdzie taniej dlatego podałem tą możliwość ale znalazłem aukcje: masakra http://allegro.pl/merida-tfs-800-rock-shox-tora-sl-slx-jak-nowa-i1765778553.html wydaje mi się, że bardzo atrakcyjne
arek_wro Napisano 15 Sierpnia 2011 Napisano 15 Sierpnia 2011 Autor aukcji coś ściemnia, bo ta Merida nie jest z sezonu 2011, tylko 2009. Może w 2011 była kupiona. Tegoroczny model ma już inną ramę.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.